StoryEditor
Drogerie
01.10.2020 00:00

Rossmann z nagrodą za najlepszą gazetkę promocyjną

W konkursie Blix Awards, nagradzającym najlepsze gazetki reklamowe, wśród drogerii największe uznanie zdobył Rossmann. W gronie laureatów nagrody „Gazetka Roku” znalazły się także: Biedronka, Delikatesy Centrum, Auchan, Żabka, Selgros, Castorama, IKEA, Media Expert i Pepco.

– Podczas tworzenia gazetki zawsze zwracamy uwagę na to, co w danym momencie może zainteresować klienta. Wiedza i doświadczenie osób, które pracują przy tworzeniu publikacji, pozwalają tak dobierać produkty, aby oferta jak najlepiej odpowiadała oczekiwaniom konsumentów. Jeśli to, co robimy podoba się naszym klientom, a wyróżnienie o tym ewidentnie świadczy, to z pewnością dalej będziemy podążać tą drogą – stwierdza Agata Nowakowska, rzecznik prasowy sieci Rossmann.

W I edycji programu Blix Awards zapytano Polaków, które gazetki są najbardziej przejrzyste pod względem graficznym i estetycznym, a także najlepiej sprofilowane pod oczekiwania oraz potrzeby konsumentów. W konsekwencji ponad 80 tys. osób w 3,2 mln odpowiedzi przedstawiło swoje spostrzeżenia na temat 84 sieci działających w Polsce, podzielonych na 10 grup tematycznych.

I tak wśród Dyskontów tytuł „Gazetka Roku” przypadł Biedronce. Wśród Supermarketów największe uznanie zdobyła sieć Delikatesy Centrum. W grupie Hipermarketów konsumenci przyznali pierwsze miejsce sieci Auchan. Z kolei w kanale Convenience najwięcej zachwytu wzbudziła Żabka. W grupie Cash&Carry badani najbardziej docenili Selgros. Castorama zwyciężyła w grupie Artykuły budowlane. IKEA zajęła pierwsze miejsce w kategorii Wyposażenie domu. W kategorii RTV AGD konsumenci wyróżnili Media Expert. Wśród Drogerii największe uznanie zdobył Rossmann. A w  ostatniej kategorii – Artykuły dla dzieci – zdecydowanie zwyciężyło Pepco.

Organizatorem programu „Blix Awards – Wybór Konsumentów” jest Grupa Blix, oferująca największe na rynku aplikacje mobilne agregujące promocje w obszarze konsumenckim, tj. Blix, Zdrowe Zakupy i Qpony. Każdego miesiąca korzysta z nich ponad 2,5 mln Polaków. Gazetka Roku to jedna z czterech kategorii wyróżnionych w programie. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.04.2024 15:45
Hebe wreszcie w warszawskiej Galerii Mokotów
Hebe w Westfield Mokotów, WarszawaHebe
Hebe dołączyło do najemców jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie. W Westfield Mokotów, znanej jako Galeria Mokotów, sieć drogeryjna otworzyła swój sklep w wersji ze strefą dermokosmetyczną.

Hebe ma kolejną drogerię na mapie kraju. Nowa placówka została otwarta w jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie Westfield Mokotów, znanej bardziej pod używaną powszechnie nazwą Galeria Mokotów. To centrum handlowe w sercu modnej dzielnicy biznesowej i mieszkaniowej. Od lat mają tu swoje sklepy drogerie i perfumerie: Douglas, Sephora, Super-Pharm, Rossmann, Kontigo, Quality Missala To tu otworzyły swoje luksusowe butiki marki Jo Malone oraz Guerlain. Sklepy firmowe prowadzi wiele znanych marek kosmetycznych, jak Inglot, Kiehl’s i wiele innych.

Hebe w Westfield Mokotów, tak jak wszystkie drogerie sieci, jest urządzona zgodnie z jej standardami i oferuje produkty ze wszystkich kluczowych kategorii. Zarazem jest to sklep z wydzieloną, osobną strefą dermokosmetyczną, którą posiadają wybrane drogerie Hebe. Taki asortyment oferuje również Hebe w warszawskich Złotych Tarasach. 

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Westfield Mokotów, 353 drogerie, w tym ponad 40 w Warszawie i podwarszawskich miejscowościach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. maj 2024 21:17