StoryEditor
Drogerie
05.10.2023 11:43

Rossmann zapewnia, że nie prowadzi działalności politycznej. To efekt pytania internautki o ulotki wyborcze w gazetkach drogerii

Rossmann uważa, ze sugerowanie, iż popiera jakiegoś konkretnego kandydata lub partię jest nadużyciem, próbą „podparcia” się jego popularną marką  / wiadomoscikosmetyczne.pl
Na stronie internetowej Rossmanna pojawiło się oświadczenie, w którym sieć wyjaśnia, że nie prowadzi działalności politycznej. To reakcja na film jednej z internautek, na którym widać, że w gazetkach reklamowych drogerii dystrybuowane były ulotki kandydata PiS.

Ulotki wyborcze kandydata do Sejmu z ramienia PiS znalazła w gazetce reklamowej Wioletta Pyzik, znana w mediach społecznościowych jako Niewyparzona Pudernica, a równocześnie mieszkanka Krasnegostawu, miasta w województwie lubelskim. O sprawie zrobiło się głośno, gdy na swoim koncie na Tik Toku opublikowała film, na którym pokazała całą sytuacje – w każdej z gazetek znalezionych na chodniku wyjęła ulotkę wyborczą.

 

@niewyparzonapudernica Pisowskie ulotki ukryte w ulotkach @Rossmann Polska ? Co na to Rossmann? Bo mi przypomina się wierszyk jak fekalia owinęły się w papierek i udawały, że są cukierkiem? #wybory #wybory2023 #ulotki #rossmannpolska #rossmann #pis #dlaciebie #viral ♬ Call on Me (Radio Mix) - Eric Prydz

 

Niewyparzona Pudernica znana jest w branży kosmetycznej ze wspołracy z marką LaQ. W 2021 r. dla jej żeli pod prysznic stworzyła kontrowersyjne nazwy i opisy, o których było głośno w mediach społecznościowych. 

Czytaj teżNa półkach znanej drogerii pojawił się kosmetyk, który pachnie jak ja pier**** 

Teraz zadała pytanie: Co Rossmann na to, że PiS-owskie ulotki są w ich gazetkach.

Bardzo chciałabym znać odpowiedź na to pytanie bo wydaje mi się, że ktoś powinien za to kare zapłacić – dodała.

W odpowiedzi Rossmann zamieściła na swojej stronie internetowej oświadczenia podpisane przez Agatę Nowakowską, rzeczniczkę firmy, w którym zapewnia, że nie wydał zgody na umieszczenie ulotek w swoich gazetkach:

Firma Rossmann nie prowadzi działalności politycznej, rozumianej także jako kolportowanie ulotek wyborczych. Wyjaśniamy z firmą kolporterską jak doszło do tego, że jeden z kandydatów posłużył się naszą gazetką w promocji swojej kandydatury. Nie miał na to naszej zgody. Sugerowanie, że Rossmann popiera jakiegoś konkretnego kandydata lub partię jest nadużyciem, próbą „podparcia” się naszą popularną marką wbrew naszej woli.

Także Grzegorz Wróbel, kandydat do Sejmu z ramienia PiS, którego ulotki znalazły się w gazetkach Rossmanna zaprzeczył w rozmowie z Wirtualna Polską, jakoby miał coś wspólnego ze sprawą. Zapewnił, że ulotki roznosi sam, albo ze wsparciem wolontariuszy po takich miejscach jak np. targ.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 23:23