StoryEditor
Drogerie
05.10.2023 11:43

Rossmann zapewnia, że nie prowadzi działalności politycznej. To efekt pytania internautki o ulotki wyborcze w gazetkach drogerii

Rossmann uważa, ze sugerowanie, iż popiera jakiegoś konkretnego kandydata lub partię jest nadużyciem, próbą „podparcia” się jego popularną marką  / wiadomoscikosmetyczne.pl
Na stronie internetowej Rossmanna pojawiło się oświadczenie, w którym sieć wyjaśnia, że nie prowadzi działalności politycznej. To reakcja na film jednej z internautek, na którym widać, że w gazetkach reklamowych drogerii dystrybuowane były ulotki kandydata PiS.

Ulotki wyborcze kandydata do Sejmu z ramienia PiS znalazła w gazetce reklamowej Wioletta Pyzik, znana w mediach społecznościowych jako Niewyparzona Pudernica, a równocześnie mieszkanka Krasnegostawu, miasta w województwie lubelskim. O sprawie zrobiło się głośno, gdy na swoim koncie na Tik Toku opublikowała film, na którym pokazała całą sytuacje – w każdej z gazetek znalezionych na chodniku wyjęła ulotkę wyborczą.

 

@niewyparzonapudernica Pisowskie ulotki ukryte w ulotkach @Rossmann Polska ? Co na to Rossmann? Bo mi przypomina się wierszyk jak fekalia owinęły się w papierek i udawały, że są cukierkiem? #wybory #wybory2023 #ulotki #rossmannpolska #rossmann #pis #dlaciebie #viral ♬ Call on Me (Radio Mix) - Eric Prydz

 

Niewyparzona Pudernica znana jest w branży kosmetycznej ze wspołracy z marką LaQ. W 2021 r. dla jej żeli pod prysznic stworzyła kontrowersyjne nazwy i opisy, o których było głośno w mediach społecznościowych. 

Czytaj teżNa półkach znanej drogerii pojawił się kosmetyk, który pachnie jak ja pier**** 

Teraz zadała pytanie: Co Rossmann na to, że PiS-owskie ulotki są w ich gazetkach.

Bardzo chciałabym znać odpowiedź na to pytanie bo wydaje mi się, że ktoś powinien za to kare zapłacić – dodała.

W odpowiedzi Rossmann zamieściła na swojej stronie internetowej oświadczenia podpisane przez Agatę Nowakowską, rzeczniczkę firmy, w którym zapewnia, że nie wydał zgody na umieszczenie ulotek w swoich gazetkach:

Firma Rossmann nie prowadzi działalności politycznej, rozumianej także jako kolportowanie ulotek wyborczych. Wyjaśniamy z firmą kolporterską jak doszło do tego, że jeden z kandydatów posłużył się naszą gazetką w promocji swojej kandydatury. Nie miał na to naszej zgody. Sugerowanie, że Rossmann popiera jakiegoś konkretnego kandydata lub partię jest nadużyciem, próbą „podparcia” się naszą popularną marką wbrew naszej woli.

Także Grzegorz Wróbel, kandydat do Sejmu z ramienia PiS, którego ulotki znalazły się w gazetkach Rossmanna zaprzeczył w rozmowie z Wirtualna Polską, jakoby miał coś wspólnego ze sprawą. Zapewnił, że ulotki roznosi sam, albo ze wsparciem wolontariuszy po takich miejscach jak np. targ.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 14:57
Luís Araújo, Jeronimo Martins: Hebe ma wizję dalszej ekspansji, naturalnym celem wydają się Niemcy
Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka.Jeronimo Martins

Sieć drogerii Hebe, należąca do tej samej grupy co Biedronka, dynamicznie rozwija swoją pozycję na polskim rynku detalicznym. Jak podkreślił Luís Araújo, dyrektor generalny Biedronki, zespół Hebe wykonał „znakomitą pracę” w budowaniu marki, która skutecznie demokratyzuje dostęp do produktów urodowych. Oferta sieci obejmuje szeroki wachlarz kategorii – od makijażu, przez pielęgnację twarzy, aż po kosmetyki do ciała – przy zachowaniu atrakcyjnych cen i dostępności modnych marek.

Według Araújo, który podzielił się swoimi refleksjami na spotkaniu z dziennikarzami w Lizbonie, kobiety stanowią zdecydowaną większość klientów drogerii, i cenią sobie przede wszystkim komfort zakupów oraz różnorodność oferty. Hebe skutecznie łączy sprzedaż stacjonarną z kanałami cyfrowymi, tworząc zintegrowany ekosystem zakupowy. Dzięki temu klienci mogą bez przeszkód przechodzić pomiędzy zakupami online i offline, co znacząco zwiększa wygodę korzystania z usług sieci.

Hebe wyróżnia się także pod względem jakości obsługi klienta oraz efektywności operacyjnej. Jak podkreślono, kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w obszarze usług cyfrowych osiągają bardzo wysokie poziomy, co świadczy o dojrzałości kanałów e-commerce sieci. Zróżnicowany i dobrze dobrany asortyment, spójna strategia omnichannel oraz silna propozycja wartości to filary, na których Hebe buduje swoją przewagę konkurencyjną.

Plany rozwoju sieci wybiegają daleko poza granice Polski. Obecnie Hebe skupia się na regionie Europy Środkowo-Wschodniej, ale – jak zapowiedział Araújo – w kolejnych latach można spodziewać się ekspansji na skalę całego kontynentu.

Koledzy mają wizję dalszej ekspansji, zarówno w krótszej, jak i dłuższej perspektywie. Oczywiście obecnie skupiają się na Europie Środkowo-Wschodniej, ale myślę, że w następnych latach ekspansja obejmie cały kontynent. Naturalnym celem wydają się Niemcy.

- powiedział.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 11:39
Charytatywne misie z Rossmanna pomagają także wiosną — w centrum krwiodawstwa MSWiA
Podarowanie przez Rossmanna misiów stacji krwiodawstwa jest szczególnie cennym gestem przed długim majowym weekendem, kiedy na skutek wypadków drogowych wiele osób potrzebuje transfuzji.Anonimowa krwiodawczyni

Rossmann przekazał darowiznę Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (CKiK MSWiA) w postaci charytatywnych misiów z wcześniejszych edycji znanej akcji „Podaruj Misia”. Inicjatywa ta, prowadzona przez firmę od 19 lat, co roku wspiera organizacje i osoby potrzebujące. Maskotki powstają przy współpracy z osobami ze świata kultury i mediów, a cały dochód z ich sprzedaży trafia na cele dobroczynne.

Od momentu rozpoczęcia akcji w Polsce, misie zyskały ogromną sympatię klientów drogerii Rossmann. Co roku pojawiają się nowe wzory, które projektują znane postacie ze świata show-biznesu. Klienci chętnie wspierają akcję, a maskotki szybko znikają z półek. „Podaruj Misia” to nie tylko okazja do pomocy innym, ale również ważny element przedświątecznej atmosfery w sklepach sieci.

image
Anonimowa krwiodawczyni
Tym razem Rossmann zdecydował się na nietypowy jak na dotychczasowe edycje akcji gest – część misiów trafiła do CKiK MSWiA, gdzie będą wręczane honorowym krwiodawcom jako forma dodatkowego podziękowania za oddanie krwi. Zazwyczaj po skutecznym oddaniu jednostki krwi, dawcy otrzymują zestaw czekolad, jednak dzięki gestowi sieci drogerii będą mogli również otrzymać pluszowego misia. Według anonimowej osoby pracującej w centrum krwiodawstwa w szpitalu przy ulicy Wołoskiej w Warszawie, misie stanowią prezent dla krwiodawców, a przy okazji umożliwiły Rossmannowi zbycie pluszaków z poprzednich edycji w formie korzystnej z punktu widzenia podatkowego darowizny.

W ten sposób akcja „Podaruj Misia” zyskała nowy wymiar – nie tylko wspiera potrzebujących finansowo, ale także staje się symbolicznym wyrazem wdzięczności wobec osób, które dzielą się tym, co najcenniejsze – swoją krwią. Na krwiodawców czekają dzisiaj  Miś Marta – zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio, oraz Miś Grzesiek – zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 16:17