StoryEditor
Drogerie
02.11.2017 00:00

Sephora będzie wspierać kobiece start-upy  z branży kosmetycznej 

Okazuje się, że nawet w branży urodowej nie ma zbyt wielu start-upów założonych przez kobiety. Dlatego Sephora postanowiła wesprzeć założycielki innowacyjnych firm w tym segmencie. Sieć zaprasza do udziału w nadchodzącej edycji programu Sephora Accelerate.

Sephora Accelerate to międzynarodowy program, który powstał z myślą o  budowaniu przedsiębiorczości wśród kobiet, założycielek firm kosmetycznych. W jego ramach uczestniczki z Europy, Stanów Zjednoczonych, Ameryki Południowej i Azji zdobywają wiedzę, poznają narzędzia i korzystają ze wsparcia specjalistów, po to, aby ich biznes mógł osiągnąć odpowiednio wysoki poziom.   

– Naszym globalnym celem do 2020 roku jest stworzenie ekosystemu ponad pięćdziesięciu firm założonych lub zarządzanych przez  kobiety. W tym roku do udziału w programie po raz pierwszy zapraszamy także przedsiębiorcze Polki. Szczególnie interesują nas innowacyjne projekty o pozytywnym wymiarze społecznym i środowiskowym – mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora. 

Sephora zaprasza założycielki lub współzałożycielki start-upów, które ukończyły 18 rok życia. Firma musi być w początkowej fazie rozwoju, ale już na etapie dalszym niż tylko pomysł. Powinna zatem mieć gotowe próbki laboratoryjne produktów lub ich prototypy, ale nie znajdować się na etapie dystrybucji. Sephora chce bowiem pomóc start-upom, które mogą najwięcej skorzystać z jej wsparcia – tym ze świetnym pomysłem, ale jeszcze nie generującym dochodów. Działalność start-upu może dotyczyć produktu kosmetycznego, technologii wspierającej branżę kosmetyczną lub innych zagadnień istotnych dla branży kosmetycznej. Na szczególne uznanie komisji mogą liczyć projekty mieszczące się w koncepcie zrównoważonego rozwoju, przyjazne ekologicznie.
Uczestniczki wytypowane do programu wezmą udział w tygodniowym obozie (8-14 kwietnia 2018) podczas którego uzyskają pomoc w stworzeniu modelu biznesowego, opracowaniu planów rozwoju i strategii finansowania oraz pozyskają doradztwo ekspertów w branży w zakresie analiz rynku i konkurencji. W kolejnym kroku programu Sephora Accelerate start-upy korzystają z indywidualnych sesji mentoringowych z doświadczonymi leaderami w branży urody oraz menedżerami Sephory z Europy i USA. Następnym etapem programu jest wsparcie finansowe – każdy projekt otrzyma grant pieniężny i będzie mógł  ubiegać się o dodatkowe finansowanie. Kulminacją programu jest odbywający się w San Francisco Demo Day, podczas którego uczestniczki projektu będą prezentować swoje projekty ekspertom z branży, a także potencjalnym inwestorom i menedżerom sieci Sephora.

Zgłoszenia do programu przyjmowane są do 20 listopada 2017 pod adresem www.sephorastands.com/accelerate/

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.04.2024 15:45
Hebe wreszcie w warszawskiej Galerii Mokotów
Hebe w Westfield Mokotów, WarszawaHebe
Hebe dołączyło do najemców jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie. W Westfield Mokotów, znanej jako Galeria Mokotów, sieć drogeryjna otworzyła swój sklep w wersji ze strefą dermokosmetyczną.

Hebe ma kolejną drogerię na mapie kraju. Nowa placówka została otwarta w jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie Westfield Mokotów, znanej bardziej pod używaną powszechnie nazwą Galeria Mokotów. To centrum handlowe w sercu modnej dzielnicy biznesowej i mieszkaniowej. Od lat mają tu swoje sklepy drogerie i perfumerie: Douglas, Sephora, Super-Pharm, Rossmann, Kontigo, Quality Missala To tu otworzyły swoje luksusowe butiki marki Jo Malone oraz Guerlain. Sklepy firmowe prowadzi wiele znanych marek kosmetycznych, jak Inglot, Kiehl’s i wiele innych.

Hebe w Westfield Mokotów, tak jak wszystkie drogerie sieci, jest urządzona zgodnie z jej standardami i oferuje produkty ze wszystkich kluczowych kategorii. Zarazem jest to sklep z wydzieloną, osobną strefą dermokosmetyczną, którą posiadają wybrane drogerie Hebe. Taki asortyment oferuje również Hebe w warszawskich Złotych Tarasach. 

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Westfield Mokotów, 353 drogerie, w tym ponad 40 w Warszawie i podwarszawskich miejscowościach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. maj 2024 20:34