StoryEditor
Drogerie
05.12.2022 00:00

Sieć DM otwiera dwie nowe drogerie – w Myślenicach i już drugą we Wrocławiu

Mikołajkowy prezent od sieci DM otrzymają mieszkańcy Myślenic i Wrocławia. W obu tych miastach 6 grudnia zostaną otwarte drogerie. Dla Wrocławiu będzie to już drugi sklep z logo sieci.

DM Drogerie markt maj swoją polską siedzibę we Wrocławiu. Od tego miasta rozpoczęła się też budowa drogeryjnej sieci w Polsce – wrocławska drogeria DM działała przy ul. Ślężnej. Teraz otwarcie ósmego z kolei sklepu znów odbędzie się we Wrocławiu. Tym razem w Centrum Handlowym Marino przy ul. Paprotnej.

We Wrocławiu powstaje druga drogeria sieci DM. Otwarcie pierwszego sklepu tej marki we Wrocławiu, a jednocześnie pierwszego w Polsce, przyciągnęło w kwietniu tłumy. Była tam teą redakcja wiadomoscikosmetyczne.pl.

Czytaj też: DM chce przyciągnąć rodziców najmłodszych dzieci [FOTOREPORTAŻ]

Jedyna dotąd wrocławska drogeria DM działała przy ul. Ślężnej. Drugi sklep powstał w Centrum Handlowym Marino przy ul. Paprotnej. Otwarcie już w mikołajki – 6 grudnia. Z okazji otwarcia na klientów czekać będzie 15-proc. rabat powitalny na wszystkie zakupy.

Tym, co wyróżnia DM we wrocławskim CH Marino jest możliwość zrobienia biometrycznych fotografii do paszportu czy innych oficjalnych dokumentów. Zdjęcia wykonają pracownicy drogerii bezpośrednio w sklepie i będą gotowe do odbioru w kilka chwil dzięki usłudze wydruku natychmiastowego.

Tego samego dnia sieć uruchomi też kolejny, a wiec dziewiąty już sklep. Tym razem w  Myślenicach przy ul. Juliusza Słowackiego 112 C (Centrum Handlowe Elipsa Park). Tu również obowiązywać będą ceny ze specjalnym rabatem.

W obu drogeriach odbędą się też animacje i spotkanie z misiem Saubär, czyli maskotką sieci. W sobotę 10 grudnia DM zapraszają natomiast na degustację zimowej herbaty i pierniczków z logo marki.

Kilka dni wcześniej sieć DM uruchomiła drogerię w Krakowie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 20:20