
Pierwsze lodówki z logo Ben&Jerry’s pojawiły się w wybranych drogeriach Rossmann wraz z rozpoczęciem sezonu letniego. Od tego czasu systematycznie pojawiają się w kolejnych lokalizacjach. Warto zwrócić uwagę na fakt, że podobnie jak w przypadku lodów dostępnych w sklepach Rossmanna, tak w przypadku innych produktów spożywczych firma stawia na jakość oraz kategorie i produkty z wyższej półki, które pozwolą uzyskać wyższe marże (wina, produkty eko i bio, food to go).
Na przełomie 2015/2016 r. Rossmann wprowadził do swoich sklepów regały chłodzące z nabiałem, świeżymi sokami, przekąskami (kabanosy, salami itp.). Kolejną zmianą było wzbogacenie oferty, m.in. o zupy, kanapki, tortille, gotowe sałatki czy naleśniki.
Sieć drogerii Rossmann zarządza w Polsce siecią ponad 1200 sklepów (na koniec 2016 r. było ich 1169). W 2015 r. spółka zapowiedziała ambitne plany rozwoju i otwieranie ponad 100 drogerii rocznie. Pod koniec 2018 r. ich liczba ma wzrosnąć do 1600.