StoryEditor
Drogerie
24.07.2023 13:00

Super-Pharm wprowadzi franczyzę?

Sieć Super-Pharm prowadzi prace nad zasadami udzielania franczyzy na otwieranie placówek pod jej szyldem / materiały prasowe
Super-Pharm powraca do pomysłu rozwoju sieci poprzez system franczyzowy. Jak dowiedziały się wiadomoscikosmetyczne.pl trwają już prace nad zasadami udzielania franczyzy.

Sieć Super-Pharm w przeszłości planowała wprowadzenie systemu franczyzowego i otwieranie nowych placówek we współpracy z niezależnymi przedsiębiorcami. Zapowiedzi takiego projektu pojawiły się w 2019 r. O planach rozwoju również poprzez franczyzę mówił ówczesny prezes sieci Adam Kołodziejczyk. Ostatecznie projekt nie doszedł jednak do skutku. Być może na przeszkodzie stanęła pandemia. Na pewno sieć położyła największy nacisk na rozwój kanału e-commerce.

Teraz jednak koncepcja budowania sieci także poprzez system franczyzowy powraca. Potwierdziła to naszej redakcji prezes Super-Pharm Poland Monika Kolaszyńska:

Do tej pory Super-Pharm Poland nie otwierała drogerii w systemie franczyzowym, nie wykluczamy takiego modelu współpracy w przyszłości i już teraz prowadzimy prace mające na celu opracowanie zasad udzielania franczyzy – powiedziała prezes Super-Pharm Poland.

Super-Pharm Poland to jedna z czołowych sieci z segmentu zdrowia i urody działających na polskim rynku. W ostatnich dwóch latach, pod zarządem nowej prezes,  jej rozwój jest bardzo dynamiczny.

Super-Pharm liczy około 80 stacjonarnych placówek w różnych formatach oraz prowadzi e-sklep. Dotychczasowa koncepcja marki opierała się na połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punktach dopełnieniem oferty są salony optyczne Super-Pharm Optic.

Przełomową jest decyzja o otwieraniu nowego formatu sklepów w formacie premium, które będą działać samodzielnie, bez aptek. W ciągu trzech, czterech lat Super-Pharm otworzy 25-30 takich sklepów. Na początku w dużych miastach, dla których będzie to najbardziej atrakcyjny koncept.

Czytaj więcej: Super-Pharm wprowadza na rynek nowy format sklepów

Super-Pharm weszło też jeszcze mocniej w obszar zdrowia uruchamiając swoje własne centrum medyczne Body&Mind.

Czytaj więcej: Super-Pharm rozszerzył działalność o centrum medyczne

Sieć inwestuje także w logistykę i w procesy optymalizacji, planowania zapasów i sprzedaży. Sprzedaż Super-Pharm rośnie dwucyfrowo rok do roku we wszystkich kanałach, w e-commerce szybciej niż rynek - o 60 proc.

Czytaj więcej: Super-Pharm usprawnia procesy planowania i sprzedaży. Współpraca z Relex Solutions

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 08:42