StoryEditor
Drogerie
09.01.2025 14:24

Świąteczne kosmetyki i akcesoria z Rossmanna po 99 gr — czy sieć wyprzedaje magazyny?

W drogeriach Rossmann trwa prawdziwy szał wyprzedażowy – w specjalnych koszach można znaleźć produkty przecenione do 99 groszy. Internauci dzielą się zdjęciami swoich zakupów, pokazując, że wśród ofert są kosmetyki, akcesoria modowe, produkty spożywcze, a nawet ozdoby świąteczne.

W ostatnich dniach internet obiegły informacje o niezwykłych promocjach w drogeriach sieci Rossmann. Klienci donoszą o specjalnych koszach wyprzedażowych, w których znajdują się produkty przecenione do symbolicznych 99 groszy. Zdjęcia publikowane w mediach społecznościowych ukazują szeroki asortyment przecenionych artykułów, co wzbudza duże zainteresowanie wśród klientów. Promocje te przyciągają zarówno osoby szukające okazji, jak i tych, którzy lubią spontaniczne zakupy. Na facebookowych grupach dotyczących Rossmanna dyskusje rozgrzewają się do czerwoności.

U nas 9 rano były produkty po 0.99 a po 2 h były już wcześniejsze ceny czyli np 9.99

Po co się tłumaczyć, kto pierwszy ten lepszy ja też bym wszystko wzięła i każdy pewnie by tak zrobił

U nas w Rossmanie tak wszytskie kobiety wleciały do sklepu o mało biednej Pani sprzedawczyni nie wywaliły jak drzwi otwierała i zgarnialy do koszyków wszytsko czy potrzebne czy nie byle nabrać jak najwięcej głupota

bo powinny być limity to jest chore potem sprzedają na olx

Kosmetyki z Rossmanna za złotówkę?

Z relacji internautów wynika, że wśród przecenionych produktów można znaleźć zarówno kosmetyki, jak i akcesoria urodowe, takie jak pędzle do makijażu czy pilniki do paznokci.

Nie brakuje również modowych dodatków, jak gumki do włosów czy ozdobne spinki, a także drobnych gadżetów do domu. Wiele emocji wzbudza także obecność produktów spożywczych, takich jak herbaty czy przekąski, oraz ozdób świątecznych – jak piszą internautki, idealnych na nadchodzący sezon świąteczny... 2025. Ta różnorodność sprawia, że wyprzedażowe kosze cieszą się ogromnym zainteresowaniem i szybko się opróżniają.

Klienci chętnie dzielą się swoimi „łupami” w sieci, co dodatkowo napędza falę zakupowego szaleństwa. Wiele osób komentuje, że takie promocje to doskonała okazja, by upolować coś wyjątkowego za grosze, a przy tym zadbać o domowy budżet. Choć wydaje się, że wyprzedaże nie są oficjalnie promowane przez Rossmanna w gazetkach reklamowych ani żadnych oficjalnych kanałach komunikacji, ich obecność w sklepach wywołała prawdziwy szał. Klienci radzą, by nie zwlekać z wizytą w drogeriach, ponieważ produkty wyprzedażowe szybko znikają z półek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.11.2025 12:25
Kosmetyczne q-commerce, czyli rewolucja w drogerii Super-Pharm
Program lojalnościowy Klub Super-Pharm zrzesza obecnie ponad milion klientów.mat.pras.

Większość użytkowników sieci aktualnie nie wyobraża sobie życia bez robienia zakupów online. Zamawiane są już nie tylko ubrania, których zabrakło stacjonarnie w ulubionej sieciówce, ale nawet codzienne zakupy spożywcze. Wzrost w tym obszarze zanotowała także branża beauty. W 2024 roku aż 17,3 proc. wszystkich kosmetyków w kraju sprzedano właśnie za pomocą platform e-commerce. Super-Pharm połączyło siły z Glovo i Bolt Food, dzięki czemu od września można zamawiać tysiące produktów z drogeryjnego asortymentu z dostawą pod drzwi – i to w mniej, niż 30 minut. Z usługi mogą już korzystać mieszkańcy 30 polskich miast.

Coraz większą popularnością cieszą się także ekspresowe dostawy, realizowane już w kilkadziesiąt minut. Jest to rozwiązanie pozwalające kupującym oszczędzić czas oraz nerwy, które nierzadko zostają wystawione na próbę podczas wizyty w galerii handlowej. Super-Pharm, jako lider w branży health & beauty, dostrzega potrzeby klientów, starając się na nie niezwłocznie odpowiadać.

W Super-Pharm naszą misją jest inspirowanie do życia, które jest zdrowsze i piękniejsze – mówi Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm Poland. – Dzięki partnerstwu z Bolt i Glovo przenosimy tę obietnicę na zupełnie nowy poziom. Chcemy być bliżej naszych klientów, dokładnie wtedy, gdy nas potrzebują. Oddajemy w ich ręce możliwość ekspresowej dostawy – ulubiony dermokosmetyk, viralowe perfumy arabskie czy kosmetyki koreańskie mogą znaleźć się pod ich drzwiami nawet w 30 minut.

Wejście we współpracę z dwiema wiodącymi platformami to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, dla których kluczowe stają się wygoda, oszczędność czasu i natychmiastowa dostępność produktów. To strategiczny krok dla Super-Pharm, który znacząco wzmacnia pozycję e-commerce marki. Jest to także rozwiązanie na nagłe sytuacje, które mogą spotkać każdego z konsumentów – np. gdy zabraknie pieluszek dla dziecka lub niespodziewanie zaatakuje przeziębienie, nie ma czasu by czekać na zamówienie kilka dni. Taka dostawa w pół godziny jest wówczas ratunkiem. 

Asortyment obejmuje jednak znacznie więcej, m.in. viralowe koreańskie kosmetyki, dermokosmetyki do pielęgnacji skóry wrażliwej, a także produkty do codziennego makijażu oraz niezbędną w domu chemię gospodarczą

Usługa dostępna jest w 30 polskich miastach, w których znajdują się drogerie Super-Pharm. Także w miejscowościach typowo turystycznych, takich jak Zakopane, dzięki czemu nawet podczas wyjazdów nie zabraknie szamponu ani pasty do zębów. Dodatkowym plusem czekającym na zamawiających jest fakt, iż ceny są takie same jak stacjonarnie w drogerii, a członkowie klubu Super-Pharm będą mogli zbierać dodatkowe punkty również za zakupy w aplikacji. Warto dodać, że program lojalnościowy Klub Super-Pharm zrzesza obecnie ponad milion klientów.

Jak podkreśla Super-Pharm, współpraca powstała po to, aby zapewnić kupującym wygodę i ułatwić codzienne zakupy. – Super-Pharm wraz z partnerami chce budować poczucie bezpieczeństwa i niezawodności wśród swoich klientów. Niezależnie od tego, czy trzeba w ostatniej chwili spakować kosmetyczkę, czy uzupełnić zapas ulubionego kremu – podkreśla sieć.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
19.11.2025 14:27
Rossmann w czołówce „Złotej Setki Województwa Łódzkiego 2024”
Logo sieci drogerii Rossmann (fot. Shutterstock)Shutterstock

Rossmann znalazł się w ścisłej czołówce najważniejszego regionalnego zestawienia biznesowego – „Złotej Setki Województwa Łódzkiego”. Drogerie zajęły drugie miejsce wśród 100 firm o największych przychodach ze sprzedaży netto w 2024 roku, ustępując jedynie PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. To istotne wyróżnienie dla firmy, która od lat pozostaje największą siecią drogeryjną w Polsce oraz jednym z najważniejszych pracodawców w regionie łódzkim.

W kategorii „Liderzy Wzrostu 2024” Rossmann uplasował się na trzeciej pozycji, co dodatkowo podkreśla dynamikę rozwoju spółki. Ranking pokazuje, że przedsiębiorstwo nie tylko osiąga wysokie przychody, lecz także utrzymuje stabilny trend wzrostowy, wyprzedzając wielu lokalnych konkurentów reprezentujących różne branże – od FMCG, przez farmację, po produkcję AGD.

„Złota Setka” jest jednym z największych projektów rankingowych w kraju, cyklicznie przygotowywanym przez redakcje regionalnych dzienników należących do Polskapresse oraz ich wydawcę, Polska Press Grupę. Celem zestawienia jest wyróżnienie firm, które poprzez swoje wyniki i działalność wpływają na gospodarczy rozwój regionów oraz podnoszenie jakości życia lokalnych społeczności.

Ranking bazuje na danych finansowych z Krajowego Rejestru Sądowego oraz informacjach przekazywanych bezpośrednio przez przedsiębiorstwa. Nad rzetelnością i poprawnością merytoryczną zestawienia czuwają renomowani partnerzy. W edycji 2024 województwa łódzkiego rolę partnera merytorycznego objęła Politechnika Łódzka, gwarantując transparentność i wysoki poziom analizy finansowej.

W pierwszej piątce „Złotej Setki Województwa Łódzkiego” 2024 znalazły się kolejno: PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., Rossmann SDP Sp. z o.o., JTI Polska Sp. z o.o., Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. oraz BEKO Poland Manufacturing Sp. z o.o. Wyniki te pokazują zróżnicowanie gospodarcze regionu, w którym obok energetyki rozwijają się sektor retail, farmacja oraz produkcja przemysłowa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. listopad 2025 03:36