StoryEditor
Drogerie
09.01.2025 14:24

Świąteczne kosmetyki i akcesoria z Rossmanna po 99 gr — czy sieć wyprzedaje magazyny?

W drogeriach Rossmann trwa prawdziwy szał wyprzedażowy – w specjalnych koszach można znaleźć produkty przecenione do 99 groszy. Internauci dzielą się zdjęciami swoich zakupów, pokazując, że wśród ofert są kosmetyki, akcesoria modowe, produkty spożywcze, a nawet ozdoby świąteczne.

W ostatnich dniach internet obiegły informacje o niezwykłych promocjach w drogeriach sieci Rossmann. Klienci donoszą o specjalnych koszach wyprzedażowych, w których znajdują się produkty przecenione do symbolicznych 99 groszy. Zdjęcia publikowane w mediach społecznościowych ukazują szeroki asortyment przecenionych artykułów, co wzbudza duże zainteresowanie wśród klientów. Promocje te przyciągają zarówno osoby szukające okazji, jak i tych, którzy lubią spontaniczne zakupy. Na facebookowych grupach dotyczących Rossmanna dyskusje rozgrzewają się do czerwoności.

U nas 9 rano były produkty po 0.99 a po 2 h były już wcześniejsze ceny czyli np 9.99

Po co się tłumaczyć, kto pierwszy ten lepszy ja też bym wszystko wzięła i każdy pewnie by tak zrobił

U nas w Rossmanie tak wszytskie kobiety wleciały do sklepu o mało biednej Pani sprzedawczyni nie wywaliły jak drzwi otwierała i zgarnialy do koszyków wszytsko czy potrzebne czy nie byle nabrać jak najwięcej głupota

bo powinny być limity to jest chore potem sprzedają na olx

Kosmetyki z Rossmanna za złotówkę?

Z relacji internautów wynika, że wśród przecenionych produktów można znaleźć zarówno kosmetyki, jak i akcesoria urodowe, takie jak pędzle do makijażu czy pilniki do paznokci.

Nie brakuje również modowych dodatków, jak gumki do włosów czy ozdobne spinki, a także drobnych gadżetów do domu. Wiele emocji wzbudza także obecność produktów spożywczych, takich jak herbaty czy przekąski, oraz ozdób świątecznych – jak piszą internautki, idealnych na nadchodzący sezon świąteczny... 2025. Ta różnorodność sprawia, że wyprzedażowe kosze cieszą się ogromnym zainteresowaniem i szybko się opróżniają.

Klienci chętnie dzielą się swoimi „łupami” w sieci, co dodatkowo napędza falę zakupowego szaleństwa. Wiele osób komentuje, że takie promocje to doskonała okazja, by upolować coś wyjątkowego za grosze, a przy tym zadbać o domowy budżet. Choć wydaje się, że wyprzedaże nie są oficjalnie promowane przez Rossmanna w gazetkach reklamowych ani żadnych oficjalnych kanałach komunikacji, ich obecność w sklepach wywołała prawdziwy szał. Klienci radzą, by nie zwlekać z wizytą w drogeriach, ponieważ produkty wyprzedażowe szybko znikają z półek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
14.01.2025 23:55
Hebe otworzyło drugą drogerię na Słowacji
Słowacja jest drugim rynkiem po Czechach, na którym Hebe otworzyło swoje sklepy poza granicami Polski. fot. Hebe LinkedIn

Rok 2024 zakończył się dla sieci Hebe otwarciem drugiego sklepu na Słowacji. Drogeria ta mieści się w centrum handlowym Eperia w Prešovie. Poza Polską drogerie Hebe działają również w Czechach.

To ważny krok dla międzynarodowego rozwoju Hebe. Odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów, oferując dostęp do szerokiego asortymentu produktów w zakresie pielęgnacji i makijażu. Otwarcie nowej lokalizacji umożliwia nam bycie jeszcze bliżej klientów!  – skomentowało Hebe we wpisie na LinkedIn.

Warto przypomnieć, że pierwszą drogerię na terenie Słowacji Hebe otworzyło 16 października 2024 roku w centrum handlowym Eurovea, położonym w centrum Bratysławy. Otwarcie to było bardzo wyczekiwanym wydarzeniem, o którym mówiło się już od wielu miesięcy. Plany ekspansji na rynek słowacki pojawiały się już od ponad roku. 

Największymi graczami na słowackim rynku drogeryjnym są obecnie dm drogerie markt, 101 Drogerie, drogeria Teta.

Słowacja jest drugim rynkiem po Czechach, na którym Hebe otworzyło swoje sklepy poza granicami Polski. 

W Czechach otwarto do tej pory trzy drogerie tej sieci, z czego pierwsze dwie otwarto pod koniec 2023 roku. 6 grudnia 2023 ruszyło Hebe w Galerii Harfa w Pradze, a kolejna drogeria została otwarta tuż przed Bożym Narodzeniem 2023 w centrum handlowym Westfield Černý Most.  Natomiast trzeci sklep Hebe w Czechach działa od 15 listopada 2024 roku w centrum handlowym Arkády Pankrác w Pradze.

Zarówno w Czechach, jak i na Słowacji, Hebe prowadzi także sprzedaż za pośrednictwem swoich sklepów internetowych.

Czytaj też: Drogeria Roku 2024: Gdzie Polacy zwykle kupują kosmetyki? Rossmann, Hebe, Super-Pharm wśród najczęściej wskazywanych drogerii

Należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins (właściciela popularnej w Polsce Biedronki) Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych, działających w Polsce. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w 2011 roku przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Internetowa drogeria Hebe.pl ruszyła natomiast 17 lipca 2019 roku.

Obecnie w Polsce działa blisko 370 sklepów stacjonarnych Hebe, z czego blisko 30 nowych placówek zostało otwartych w ciągu 2024 roku. Pierwsze otwarcie drogerii Hebe w 2025 roku miało miejsce na początku stycznia.

Czytaj też: Nowy sklep Hebe w Kostrzynie nad Odrą już otwarty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. styczeń 2025 13:06