StoryEditor
Drogerie
26.11.2024 21:08

Świąteczne misie w Rossmannie. Kiedy się pojawią i komu pomogą?

Miś Ola zaprojektowany przez Łukasza Jemioła i Julię Kamińską / źródło: Fundacja TVN

„Podaruj misia temu, kogo kochasz, i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy” – pod takim hasłem już po raz 19. odbywa się charytatywna akcja Rossmanna, której symbolem są pluszowe misie projektowane przez znane osoby. Dochód z ich sprzedaży zasila szczytne cele. Kiedy będzie można kupić misie w Rossmannie?

Od 19. lat Rossmann organizuje w Polsce charytatywną akcję „Podaruj misia”. Dochód ze sprzedaży maskotek misiów projektowanych przez znane osoby wspiera potrzebujących. Misie cieszą się ogromną popularnością wśród klientów, którzy co roku czekają na ich pojawienie się w drogeriach.

image
Charytatywne misie Rossmanna, edycja 2024
fot. Rossmann

– Misie co roku są inne, ale niezmiennie pomagają potrzebującym. W tym roku całkowity dochód z ich sprzedaży przekażemy na dwie inicjatywy: społeczną akcję „Zdrowie w głowie” Fundacji TVN, która wspiera zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży, tworząc szpitalne gabinety psychologiczno-psychiatryczne, oraz cel „Pomagamy jak umiemy” Rossmanna – rozbudowę i remont Kliniki Neurologii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki dla małych pacjentów z całej Polski – mówi Monika Gałązka z Rossmanna.

W projektowanie chłopaków misiów i dziewczynek misi angażują się znane osoby. W tym roku pluszaki są efektem współpracy czterech duetów gwiazd i znanych projektantów mody: Julii Kamińskiej i Łukasza Jemioła, Magdy Gessler i MMC, Oli Adamskiej i Dawida Wolińskiego oraz Damiana Michałowskiego i Tomasza Ossolińskiego.

image
Miś Ola zaprojektowany przez Łukasza Jemioła i Julię Kamińską
źródło: Fundacja TVN

Śnieżnobiała misia w sukience w pudrowym różu to dzieło Julii Kamińskiej i Łukasza Jemioła. – Chcieliśmy, żeby nasz miś był w klimacie Julii, ale też był spójny z moją kolekcją Jemioł Jeans, której motywem przewodnim jest kwiat. Sukienka nawiązuje do niego formą, a biżuteryjne wykończenie nadaje jej wyjątkowy charakter. Zależało nam, żeby był to nieoczywisty i artystyczny projekt, jednocześnie przyjazny dla najmłodszych, dlatego strój naszego misia wykonany jest z miękkiego materiału w kolorze pudrowego różu – mówi Łukasz Jemioł.

Misia Magda nosi różowo-pomarańczową sukienkę z rozkloszowanymi rękawami, ozdobioną kwiatowymi aplikacjami. Inspiracją dla jej kreacji był styl Magdy Gessler.

image
Miś Magda zaprojektowany przez Magdę Gessler i MMC
źródło: Fundacja TVN
– Jesteśmy znani z monochromatycznych projektów, ale Magda kocha kontrastowe połączenia i zawsze nas na nie namawia. Tak było i tym razem – inspiracją był jej styl, stąd fason i kolory sukienki – mówi Rafał Michalak z MMC. – Róż i pomarańcz to ulubione połączenie Magdy, te barwy dominują nawet w jej domu, dlatego od razu mieliśmy taką wizję jej misia. Nasza misia wyróżnia się też opaską-okularami, które są jej nieodłącznym atrybutem – dodaje Ilona Majer z MMC.

Kolejna misia, w szlafrokowej błękitnej sukience z kapturkiem, przewiązanej w pasie szeroką kokardą, to owoc współpracy Oli Adamskiej i Dawida Wolińskiego.

image
Miś Ola zaprojektowany przez Dawid Wolińskiego i Olę Adamską
źródło: Fundacja TVN

 – Od początku chcieliśmy z Olą stworzyć misia do tulenia – takiego, który jest przyjacielem, daje poczucie bezpieczeństwa i ciepła. Stąd sukienka, która wygląda jak kojarzący się z komfortem domowy strój – mówi Dawid Woliński.

Jedyny chłopak w tym zestawieniu, miś Damian autorstwa Damiana Michałowskiego i Tomasza Ossolińskiego, to narciarz w góralskim swetrze.

image
Miś Damian zaprojektowany przez Tomasza Ossolińskiego i Damiana Michałowskiego
źródło: Fundacja TVN
– To już dziesiąta akcja „Podaruj misia”, w której biorę udział, i bardzo się cieszę, że kolejny raz mogę być jej częścią. Nasz miś powstawał w prawdziwej współpracy – nawiązuje jednocześnie do narciarskich pasji Damiana i do mojego jubileuszu związanego z tym projektem. Inspiracją byli dla nas narciarze z lat 30. i Zawody na Starym Sprzęcie Narciarskim „O Wielkanocne Jajo”, które odbywają się na zakopiańskich Kalatówkach od 1998 roku. Ich uczestnicy przebierają się w oryginalne stroje z epoki i zjeżdżają „na byle czym”. Dla naszego misia sam uszyłem też na drutach góralski sweter. Chcieliśmy, żeby był on hołdem dla Zakopanego – mówi Tomasz Ossoliński.

Misie już za kilka dni pojawią się w drogeriach Rossmann oraz w internetowym sklepie rossmann.pl. Sprzedaż rusza 3 grudnia. Cena każdego misia to 65 zł.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
15.04.2025 16:33
"Rossmann Red", czyli drogeria w niestandardowym collabie z NEONAIL
Rossmann

W drogeriach Rossmann pojawiła się nowość, która może zainteresować miłośniczki manicure hybrydowego – lakier w unikalnym odcieniu czerwieni „Rossmann Red”. Produkt powstał we współpracy z polskim producentem lakierów NEONAIL i wpisuje się w trendy kolorystyczne na rok 2025. Nowy kolor został zaprezentowany jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie intensywnymi, głębokimi czerwieniami w stylizacjach paznokciowych.

Tego rodzaju współpraca stanowi wyraźny sygnał rosnącego trendu zacieśniania relacji między markami w branży kosmetycznej. Coraz częściej obserwujemy działania oparte na wspólnym tworzeniu produktów, które mają nie tylko odpowiadać na potrzeby konsumentów, ale także wyróżniać się na tle standardowej oferty. Partnerstwa tego typu pozwalają markom łączyć kompetencje – technologiczne, marketingowe i sprzedażowe – aby tworzyć rozwiązania atrakcyjne zarówno dla lojalnych klientek, jak i nowych odbiorców. Przykład „Rossmann Red” pokazuje, że takie działania mogą dotyczyć nie tylko marek premium, ale także szeroko dostępnych produktów dla masowego odbiorcy.

To jednak nietypowe partnerstwo – o ile zwykle tego rodzaju współprace odbywają się pomiędzy dwiema markami produktowymi, takimi jak producent kosmetyków i projektant mody czy influencer, w tym przypadku mamy do czynienia z siecią detaliczną jako współtwórcą produktu. Rossmann, zamiast jedynie pełnić rolę dystrybutora, aktywnie uczestniczy w procesie projektowania i promowania nowego koloru lakieru, przy okazji umacniając swój branding. To strategiczny krok, który nie tylko buduje wizerunek marki jako innowatora, ale też pozwala jej lepiej kontrolować ofertę i reagować na dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów.

Według analiz rynku kosmetycznego, w 2025 roku odcienie czerwieni odpowiadają już za około 31 proc. sprzedaży lakierów hybrydowych w Polsce. Warto również dodać, że to pierwsza tego typu współpraca Rossmanna z marką NEONAIL, co może zapowiadać kolejne edycje specjalne skierowane do klientek drogerii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
10.04.2025 14:47
Walgreens Boots Alliance publikuje wyniki za drugi kwartał roku fiskalnego 2025
Walgreens Boots Alliance

Walgreens Boots Alliance (WBA) ogłosiło wyniki finansowe za drugi kwartał roku fiskalnego 2025, odnotowując wzrost sprzedaży o 4,1 proc. rok do roku, do poziomu 38,6 miliarda dolarów. Strata na akcję uległa znacznemu zmniejszeniu – z 6,85 dolarów w analogicznym okresie ubiegłego roku do 3,30 dolara obecnie. Pomimo poprawy w zakresie ogólnych wyników finansowych, niektóre wskaźniki sugerują utrzymujące się wyzwania w działalności firmy.

Skorygowany zysk na akcję (EPS) wyniósł 0,63 dolara, co oznacza spadek w porównaniu do 1,20 dolara w tym samym kwartale poprzedniego roku. Spółka wskazuje, że różnica ta wynika m.in. z jednorazowej korzyści podatkowej ujętej w ubiegłorocznych wynikach, słabszych wyników sprzedaży detalicznej oraz zysków z transakcji typu sale and leaseback zawartych w poprzednim okresie.

W kontekście nadchodzących zmian właścicielskich, WBA poinformowało o wycofaniu prognoz finansowych na cały rok fiskalny 2025. Decyzja ta została podjęta w związku z planowanym przejęciem firmy przez podmioty powiązane z funduszem Sycamore Partners. Taki ruch może oznaczać istotne zmiany w strategii operacyjnej i finansowej firmy w najbliższych miesiącach.

Dyrektor generalny Tim Wentworth podkreślił, że wyniki za drugi kwartał odzwierciedlają skuteczne zarządzanie kosztami oraz poprawę w sektorze opieki zdrowotnej w USA. Jednocześnie zaznaczył, że słabsze wyniki sprzedaży w części detalicznej oraz znaczne koszty związane z rozstrzygnięciami prawnymi negatywnie wpłynęły na przepływy pieniężne. Firma znajduje się na wczesnym etapie realizacji planu naprawczego, a dalsze działania mają koncentrować się na inwestycjach i adaptacji do zmieniającego się rynku farmaceutycznego i detalicznego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 10:02