StoryEditor
Drogerie
17.08.2021 00:00

Teresa Stachnio odchodzi z zarządu sieci Drogerie Jasmin

Teresa Stachnio, związana z siecią drogerii Jasmin od początku jej istnienia złożyła rezygnację z członka zarządu sieci Drogerie Jasmin i przestała pełnić funkcję wiceprezesa sieci. Tym samym przestaje zarządzać franczyzową siecią i skupi się na prowadzeniu własnego sklepu.

Teresa Stachnio, członek zarządu i wiceprezes sieci Drogerie Jasmin, 16 sierpnia 2021 roku złożyła rezygnację z funkcji członka zarządu spółki Drogerie Jasmin.  Obecny skład zarządu sieci Jasmin to: Marzena Gradecka – prezes zarządu, Marcin Bartoszyński – wiceprezes zarządu, Iwona Hinzinger – członek zarządu.

Teresa Stachnio była związana z siecią Jasmin od początku jej istnienia. 22 lata temu wraz z grupą 13 osób stworzyła sieć Drogerie Aster, która podzieliła się na dwie spółki. Poznańska grupa dwa lata później stała się siecią Drogerie Jasmin. Teresa Stachnio działała w zarządzie sieci, odpowiadała za franczyzową sieć, ostatnio pełniła funkcję wiceprezesa. Dziś poinformowała o swojej decyzji na portalu społecznościowym Linkedin, podziękowała za współpracę zarządowi, współpracownikom, franczyzobiorcom, producentom, partnerom handlowym, dziennikarzom.

Będę nadal prowadziła swoją drogerię pod szyldem sieci Jasmin – powiedziała nam Teresa Stachnio. Natomiast w internecie prowadzi własną drogerię pod adresem dobradrogeria.com, profil na Facebooku facebook.com/elterdobradrogeria.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.06.2024 10:12
Kuba Błaszczykowski w spotach sieci drogerii Rossmann
Piłkarz w nowym spocie reklamowym przechodzi przez całą rytunę pielęgnacyjną.Rossmann
Kuba Błaszczykowski, były reprezentant Polski w piłce nożnej i uznana postać w światowym sporcie, pojawił się w najnowszym spocie reklamowym sieci drogerii Rossmann. W klipie można zobaczyć byłego piłkarza w rolach codziennych czynności, co ma podkreślić uniwersalność i dostępność produktów Rossmanna dla każdego.

Kuba Błaszczykowski zasłynął ze swojej kariery w klubach takich jak Wisła Kraków, Borussia Dortmund oraz Fiorentina, a także jako kluczowy zawodnik reprezentacji Polski. Jego kariera sportowa jest pełna sukcesów, w tym dwukrotne zdobycie mistrzostwa Bundesligi z Borussią Dortmund oraz uczestnictwo w ważnych turniejach międzynarodowych takich jak Mistrzostwa Europy i Mistrzostwa Świata. Błaszczykowski jest także ceniony za swoje działania poza boiskiem, zwłaszcza za zaangażowanie w działalność charytatywną i pomoc dzieciom.

W najnowszym spocie reklamowym Rossmann, Kuba Błaszczykowski wyłamuje się ze stereotypowych przekonań na temat męskości, podkreślając, że dbanie o siebie i regularna pielęgnacja nie są domeną wyłącznie kobiet. W klipie przekonuje, że bycie mężczyzną nie oznacza automatycznej rezygnacji z troski o własny wygląd i zdrowie, a wręcz przeciwnie, są to czynności w pełni męskie i świadczące o silnej osobowości. Poprzez swoje słowa Błaszczykowski inspiruje mężczyzn do przełamywania społecznych barier i pokazuje, że odpowiednia pielęgnacja jest istotnym elementem dbania o siebie, niezależnie od płci.

Jak byłem młody, to po treningu liczył się tylko szybki prysznic. To nie był czas dla mnie, zwykła rutyna i tyle. A teraz? A teraz akceptuję wszystkie swoje blizny. Te widoczne i te głębsze. Nauczyłem się akceptować siebie. Lubię to. Cieszy mnie każdy moment spokoju, no, ale muszę też pozostać w formie, bo dbanie o siebie to też część treningu. Jestem facetem. Dbam o siebie. I uczę się kochać siebie. Każdego dnia.

- mówi w spocie Błaszczykowski.

Czytaj także: Rossmann wkracza do Szwajcarii. Jak zareaguje rynek według ekspertów?

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.06.2024 10:57
Rossmann wkracza do Szwajcarii. Jak zareaguje rynek według ekspertów?
Drogeria sieci Rossmann w Gdańsku.Shutterstock
Sieć Rossmann zdecydowała się na otwarcie swojego pierwszego sklepu w Szwajcarii, reagując na rosnące zainteresowanie swoimi produktami wśród Szwajcarów. Przez lata obywatele i obywatelki tego kraju musieli przekraczać granicę, aby robić zakupy w niemieckich filiach. Pierwszy sklep zostanie otwarty w centralnej części kraju, a kolejne placówki mają pojawić się niebawem.

Od 2017 roku wybrane produkty marki Rossmann były dostępne w Szwajcarii dzięki współpracy z dyskontem Denner. Teraz jednak, jak już pisaliśmy, firma postanowiła zainwestować bezpośrednio w lokalny rynek i otworzyć własne drogerie.

Czytaj: Rossmann wchodzi na kolejny rynek. Drogeryjny gigant otworzy pierwszy sklep w Szwajcarii

Rozmiary planowanych sklepów będą się wahać między 400 a 700 metrów kwadratowych, co jest sygnałem ambicji firmy do zajęcia silnej pozycji na rynku.

Nowa filia Rossmanna w Szwajcarii ma zaoferować klientom około 15 tys. produktów, w tym niemieckie i typowo szwajcarskie marki, a także szeroki wybór asortymentów promocyjnych. Raoul Rossmann, prezes i rzecznik firmy, której prowadzenie przejął po ojcu, podkreśla, że szczególny nacisk zostanie położony na produkty bio i naturalne kosmetyki, co wpisuje się w globalne trendy związane z ekologią i zdrowym stylem życia.

Chociaż Rossmann zapowiada atrakcyjne ceny, eksperci przewidują, że mogą one być nieco wyższe niż w Niemczech, głównie z powodu wyższych kosztów działalności w Szwajcarii. Jednakże, firma ma szansę na konkurencyjne pozycjonowanie, zwłaszcza w kategorii swoich marek własnych. Nordal Cavadini z AlixPartners wskazuje, że mimo wyższych kosztów, silna pozycja finansowa Szwajcarów pozwala na większą elastyczność cenową. Rossmann nie jest także jedyną międzynarodową firmą, która odkryła Szwajcarię jako kraj do ekspansji. Jak potwierdza Cavadini, zarysowuje się ogólny trend:

Jeśli myślimy o drogeriach czy artykułach gospodarstwa domowego, to widać, że coraz więcej zagranicznych sieci zapowiada chęć wejścia na rynek szwajcarski

,twierdzi ekspert. W reakcji na te zmiany, główni konkurenci tacy jak Müller mogą odczuwać presję, jednak lokalne drogerie, jak podkreśla Andrea Ullius ze Szwajcarskiego Związku Drogistów, nie obawiają się nadmiernych perturbacji na rynku.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. czerwiec 2024 11:07