StoryEditor
Drogerie
08.12.2017 00:00

Trzy nowe Hebe jednego dnia

Zgodnie z zapowiedziami Hebe szybko rozbudowuje swoją sieć drogerii. Dziś dołączyły do niej trzy kolejne placówki. Do końca roku w sieci Hebe ma być już 170 drogerii. 

Aż trzy nowe drogerie otworzyła dziś sieć Hebe. Placówki powstały w Bogatyni, Raciborzu i Lublinie.

Zgodnie z zapowiedziami Hebe szybko otwiera kolejne drogerie. Dziś do sieci dołączyły placówki w galerii handlowej Milo Park przy ul. Daszyńskiego 41B w Bogatyni, przy ul. Rybnickiej 97 w Raciborzu oraz w Galerii Orkana przy ul. Orkana 6 w Lublinie.

W czerwcu Grupa Jeronimo Martins poinformowała, że zainwestuje 10 mln euro w rozwój sieci Hebe w Polsce i do końca bieżącego roku otworzy 30 nowych drogerii.  Na koniec 2017 r. Hebe ma mieć 170 placówek.

Według nieoficjalnych informacji w przyszłym roku Hebe zamierza przyspieszyć swój rozwój w Polsce i otworzyć 100 nowych drogerii.

Należąca do Grupy Jeronimo Martins sieć Hebe osiągnęła po dziewięciu miesiącach br. sprzedaż na poziomie 115 mln euro, co oznacza 36 proc. więcej niż w poprzednim roku (33,1 proc. wzrost według stałego kursu walut).

Grupa Jeronimo Martins jest także właścicielem największej sieci dyskontów w Polsce – Biedronka.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
09.12.2024 12:48
Ukraińska marka Isei otworzyła pierwszy sklep w Polsce
Pierwszy sklep Isei w Polsce fot. wiadomoscihandlowe.pl

Isei to marka kosmetyczna z Ukrainy, która zdecydowała się na uruchomienie pierwszego punktu sprzedaży stacjonarnej w naszym kraju i ma ambitne plany rozwoju. Otwarcie sklepu miało miejsce 16 listopada w warszawskim CH Targówek. Jakie kosmetyki tam znajdziemy?

Isei stawia na dynamiczny rozwój na polskim rynku. Pierwszy sklep fizyczny działa w naszym kraju od niespełna miesiąca, co nie oznacza, że firma pojawiła się w naszym kraju dopiero teraz. Isei działało w Polsce już wcześniej jako sklep internetowy, oferując szeroki wybór kosmetyków marek ukraińskich, polskich, hiszpańskich, niemieckich, izraelskich. Isei stawia również na cieszące się dużą popularnością kosmetyki pielęgnacyjne z Azji - z Japonii oraz Korei Południowej.

Isei posiada już ogółem ponad sto własnych punktów sprzedaży, z czego prawie co piąty zlokalizowany jest w Kijowie. 

image
Otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego Isei miało miejsce 16 listopada w warszawskim CH Targówek
Isei - Instagram

Jak podkreśla Isei, asortyment sklepu jest “imponujący” i ciągle się rozszerza. W ofercie znajdziemy przede wszystkim:

  • kosmetyki do pielęgnacji twarzy: od koreańskich kremów po japońskie maseczki
  • kosmetyki do włosów: szampony, odżywki, maski i produkty do stylizacji
  • kosmetyki do ciała: balsamy, peelingi, mydła i oleje
  • makijaż: podkłady, pudry, pomadki, cienie do powiek itd.
  • produkty do paznokci: lakiery, odżywki i akcesoria
  • produkty do domu.

 

Marka podkreśla, że jej oferta to szeroki wybór produktów, wśród których są również marki mniej znane, lecz skuteczne. Isei zaznacza, że współpraca z renomowanymi producentami gwarantuje wysoką jakość oferowanych kosmetyków.

Atutem Isei są również atrakcyjne ceny, częste rabatyoraz  promocje. W trakcie Beauty Black Week można było kupić ulubione kosmetyki nawet z 40-procentowym rabatem. 

Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl, Isei szuka już lokalizacji pod kolejne sklepy stacjonarne w Polsce. Pod uwagę brany jest m.in. lokal w centrum handlowym na warszawskiej Pradze.

image
Pierwszy sklep Isei w Polsce
fot. wiadomoscihandlowe.pl

Spółka Isei International działa w Polsce od marca 2024 roku, na jej czele stoi prezeska Tetiana Danylchenko. Założycielką Isei jest natomiast Anush Tovmasyan, która wystartowała z projektem firmy mając zaledwie 23 lata. 

Jak przyznaje Tovmasyan, Polska jest pierwszym krajem, który zapoczątkować ma fizyczną ekspansję międzynarodową Isei. – Zamierzamy utworzyć sieć kilku sklepów do końca 2025 roku, kładąc podwaliny pod model franczyzowy i przyszłe skalowanie w całej Europie – wyjaśnia AnushTovmasyan.

Tovmasyan jest również współzałożycielką grupy Imperia Holding, w skład której wchodzą firmy z rynku FMCG.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
05.12.2024 13:44
Kontigo nie było w stanie odrobić strat z pandemii. Eurocash skupia się na rentowności i swoim podstawowym biznesie
Sieć Kontigo działała na rynku przez 10 lat, od 2014 r.  fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Marka Kontigo znika z rynku. Grupa Eurocash podjęła decyzję o likwidacji także internetowego sklepu. Co było powodem tej decyzji w dobie szybkiego rozwoju sprzedaży e-commerce?

Jak informowaliśmy, tylko do 15 grudnia br. będzie działał internetowy sklep sieci Kontigo. Po 10 latach marka znika z rynku. W sierpniu br. zostały zamknięte stacjonarne sklepy kosmetyczne Kontigo.

Czytaj więcej: To koniec Kontigo. Sklep internetowy sieci także znika z rynku

Pomimo iż wcześniej Grupa Eurocash, w ramach której działała sieć Kontigo, informowała, że sprzedaż online będzie prowadzona, ostatecznie zrezygnowała również z tego projektu.

Zwróciliśmy się do firmy z prośbą o komentarz, dlaczego została podjęta taka decyzja w dobie ciągle dynamicznego wzrostu sprzedaży kanału e-commerce.

– W oparciu o wnioski płynące ze strategicznego przeglądu biznesu, który był realizowany w całej Grupie w związku z programem efektywności kosztowej, podjęliśmy decyzję o zakończeniu działalności marki Kontigo. Chcemy skupić się na naszej podstawowej działalności sprzedaży hurtowej i detalicznej produktów FMCG – poinformowało nas biuro prasowe Eurocash.

Dystrybutor i operator franczyzowych sieci patrzy na Kontigo przez pryzmat rentowności całego biznesu:

– Niestety, pandemia COVID-19 sprawiła, że skuteczny dotąd model biznesowy Kontigo przestał być efektywny. Sieć miała trudności w odrobieniu strat, które wygenerowała pandemia w połączeniu z wcześniejszą ekspansją na szeroką skalę, wymagającą adekwatnych inwestycji. Dla całej Grupy Eurocash zakończenie działalności pod marką Kontigo to decyzja, która wpisuje się w cel osiągnięcia progu rentowności w segmencie projektów w 2025 roku. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w rozwój Kontigo, którego zespół przez 10 lat rozwijał na polskim rynku format sklepu kosmetycznego z szeroką ofertą blisko 30 marek własnych i nowatorskim podejściem do klientek i klientów  brzmi komentarz biura prasowego Eurocash.

Sieć kosmetycznych sklepów Kontigo została założona przez Ritę Amaral. Pierwszy stacjonarny sklep został otwarty w 2014 r. przy ul. Chmielnej 27 w Warszawie. Internetowy sklep ruszył w 2017 r.  

Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, organizatorem sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich, takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Euro Sklep; partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych w tym Drogerii Koliber. W Eurocash działa hurtownia chemiczno-kosmetyczna Ambra i spółka Partnerski Serwis Detaliczny. Eurocash jest także właścicielem marketu e-grocery nr 1 w Polsce -Frisco.pl oraz udziałowcem sieci salonów prasowych InMedio.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. grudzień 2024 09:44