StoryEditor
Drogerie
09.12.2024 12:48

Ukraińska marka Isei otworzyła pierwszy sklep w Polsce

Pierwszy sklep Isei w Polsce  / fot. wiadomoscihandlowe.pl

Isei to marka kosmetyczna z Ukrainy, która zdecydowała się na uruchomienie pierwszego punktu sprzedaży stacjonarnej w naszym kraju i ma ambitne plany rozwoju. Otwarcie sklepu miało miejsce 16 listopada w warszawskim CH Targówek. Jakie kosmetyki tam znajdziemy?

Isei stawia na dynamiczny rozwój na polskim rynku. Pierwszy sklep fizyczny działa w naszym kraju od niespełna miesiąca, co nie oznacza, że firma pojawiła się w naszym kraju dopiero teraz. Isei działało w Polsce już wcześniej jako sklep internetowy, oferując szeroki wybór kosmetyków marek ukraińskich, polskich, hiszpańskich, niemieckich, izraelskich. Isei stawia również na cieszące się dużą popularnością kosmetyki pielęgnacyjne z Azji - z Japonii oraz Korei Południowej.

Isei posiada już ogółem ponad sto własnych punktów sprzedaży, z czego prawie co piąty zlokalizowany jest w Kijowie. 

image
Otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego Isei miało miejsce 16 listopada w warszawskim CH Targówek
Isei - Instagram

Jak podkreśla Isei, asortyment sklepu jest “imponujący” i ciągle się rozszerza. W ofercie znajdziemy przede wszystkim:

  • kosmetyki do pielęgnacji twarzy: od koreańskich kremów po japońskie maseczki
  • kosmetyki do włosów: szampony, odżywki, maski i produkty do stylizacji
  • kosmetyki do ciała: balsamy, peelingi, mydła i oleje
  • makijaż: podkłady, pudry, pomadki, cienie do powiek itd.
  • produkty do paznokci: lakiery, odżywki i akcesoria
  • produkty do domu.

 

Marka podkreśla, że jej oferta to szeroki wybór produktów, wśród których są również marki mniej znane, lecz skuteczne. Isei zaznacza, że współpraca z renomowanymi producentami gwarantuje wysoką jakość oferowanych kosmetyków.

Atutem Isei są również atrakcyjne ceny, częste rabatyoraz  promocje. W trakcie Beauty Black Week można było kupić ulubione kosmetyki nawet z 40-procentowym rabatem. 

Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl, Isei szuka już lokalizacji pod kolejne sklepy stacjonarne w Polsce. Pod uwagę brany jest m.in. lokal w centrum handlowym na warszawskiej Pradze.

image
Pierwszy sklep Isei w Polsce
fot. wiadomoscihandlowe.pl

Spółka Isei International działa w Polsce od marca 2024 roku, na jej czele stoi prezeska Tetiana Danylchenko. Założycielką Isei jest natomiast Anush Tovmasyan, która wystartowała z projektem firmy mając zaledwie 23 lata. 

Jak przyznaje Tovmasyan, Polska jest pierwszym krajem, który zapoczątkować ma fizyczną ekspansję międzynarodową Isei. – Zamierzamy utworzyć sieć kilku sklepów do końca 2025 roku, kładąc podwaliny pod model franczyzowy i przyszłe skalowanie w całej Europie – wyjaśnia Anush Tovmasyan.

Tovmasyan jest również współzałożycielką grupy Imperia Holding, w skład której wchodzą firmy z rynku FMCG.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.02.2025 14:38
Słodkie wsparcie: walentynkowe lizaki w Rossmannie pomagają potrzebującym
Agata Grysiak

W tym roku Walentynki mogą być nie tylko okazją do obdarowania bliskich, ale także sposobem na wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej. Rossmann ponownie angażuje się w działania charytatywne, oferując walentynkowe lizaki, z których całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz Szlachetnej Paczki.

Walentynkowe lizaki dostępne w Rossmannie to wyjątkowa propozycja dla tych, którzy chcą połączyć przyjemne z pożytecznym. Cały dochód ze sprzedaży trafi do Szlachetnej Paczki – organizacji, która w 2024 roku połączyła ponad 700 tysięcy darczyńców i wolontariuszy, by pomóc 44 tysiącom rodzin w potrzebie. Wartość przekazanej pomocy wyniosła blisko 72,5 miliona złotych, a zakup każdego lizaka to kolejny krok w stronę dalszego wspierania najbardziej potrzebujących.

Lizaki zostały przygotowane przez Manufakturę Cukierków, co oznacza, że każdy z nich wykonano ręcznie, bez użycia konserwantów, glutenu i sztucznych barwników. Produkt jest również bezpieczny dla alergików i osób z nietolerancją laktozy. Cena jednego lizaka wynosi 6,49 zł, a akcja potrwa od 4 do 14 lutego lub do momentu wyczerpania zapasów. Kupując ten drobny upominek, klienci Rossmanna mogą nie tylko sprawić radość bliskim, ale też realnie przyczynić się do pomocy innym.

Lizaki są porównywane do sławetnych misiów, które co roku elektryzują konsumentki i konsumentów w okresie świat bożego narodzenia; akcja “Podaruj Misia”, wobec której wytworzył się już uzus językowy "misie w Rossmannie", to coroczna inicjatywa charytatywna organizowana przez sieć drogerii Rossmann we współpracy z Fundacją TVN. Jej celem jest wsparcie potrzebujących dzieci i młodzieży poprzez sprzedaż specjalnie zaprojektowanych pluszowych misiów. Całkowity dochód ze sprzedaży tych maskotek przeznaczany jest na cele dobroczynne.

Czytaj także: Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
03.02.2025 08:00
Aplikację Rossmanna pobrało już 10 mln Polaków

Coraz więcej Polaków kupuje z aplikacją Rossmann PL, która jest najlepszym źródłem informacji o promocjach, akcjach specjalnych i organizowanych przez sieć wydarzeniach. To również przydatne narzędzie w codziennych zakupach w drogeriach.

W swoich smartfonach aplikację Rossmann PL ma już 10 mln Polaków. Nie tylko coraz więcej osób korzysta z aplikacji Rossmann PL, ale rośnie również częstotliwość jej używania. Aplikacja pełni bowiem rolę „asystenta” na zakupach: przypomina o kuponach zniżkowych, ulubionych produktach w promocji, daje możliwość zakupów Rossmann GO (bez konieczności podchodzenia do kasy, wygodna płatność przez telefon). 

Czytaj też: Raport EY: Allegro i Rossmann liderami zaufania polskich konsumentów

 – Klienci bardzo chętnie korzystają z funkcji i akcji, które dają im oszczędność na zakupach w Rossmannie: „Kupon za uśmiech” oraz „Cena z apką” – podkreśla sieć w swoim komunikacie.

Aby skorzystać z opcji „Kupon za uśmiech”, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w apce i uśmiechnąć się do telefonu. Po chwili wyświetli klientowi informację o specjalnej ofercie. Kupon można zrealizować w drogerii stacjonarnej do końca danego dnia. Każdego dnia (z wyjątkiem niedziel i świąt) od godziny 6.00 można, uśmiechając się do telefonu, zdobyć nowy kupon  – z innymi produktami. 

Na użytkowników (zarejestrowanych w Klubie Rossmann) czekają kupony rabatowe z atrakcyjnymi promocjami: 1+1, 2+1 lub 2+2.

„Cena z apką” to promocyjne ceny na wybrane, specjalnie oznaczone produkty. Należy ich szukać na półkach, w aplikacji i na stronie internetowej. Żeby kupić wybrany produkt w niższej cenie wystarczy zeskanować aplikację przy kasie, skorzystać z zakupów z funkcją Rossmann GO lub zrobić zakupy w drogerii internetowej Rossmann.

Czytaj też: Rossmann zaczął podbój kolejnego rynku. Czy powtórzy sukces z Polski? [GALERIA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. luty 2025 00:36