
Spółka ogłosiła, że jest zadowolona z solidnych wzrostów segmentu zdrowie i uroda. W Europie sprzedaż w drogeriach odnotowała wzrost o 2,7 proc. w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego, przy czym szczególnie dobre wyniki odnotowały firmy Health and Beauty UK oraz Rossmann. W raporcie odnotowano, że Rossmann Polska nadal pozostaje liderem rynku w Polsce i zapewniał stały wzrost EBITDA.
Sklepy w Azji mogą pochwalić się wzrostem sprzedaży o 3,2 proc. Jednak największy dla spółki rynek chiński zanotował spadek sprzedaży o 6,2 proc. Zaważyła na tym rentowność sprzedaży detalicznej w Hongkongu, która znalazła się pod presją wyższych kosztów wynajmu i płac. Pomimo trudnych warunków handlowych Health and Beauty China nadal odznacza się rentownością działalności.
A.S. Watson planuje w drugiej połowie 2017 r. kontynuować organiczny wzrost poprzez rozbudowę sieci sklepów.