StoryEditor
Drogerie
26.01.2021 00:00

Właściciele prywatnych drogerii inwestują mimo wszystko. Nowa drogeria DP Naomi w Lesku

Pandemia koronawirusa nie powstrzymuje właścicieli prywatnych drogerii przed inwestycjami. Szukają dobrych lokalizacji i otwierają nowe sklepy. Tak jak właściciele drogerii DP Naomi w Lesku, którzy zdobyli wymarzony lokal na swój sklep. W sumie prowadzą już 5 drogerii.

Właściciele drogerii Naomi, Bogusława i Jerzy Pecka, prowadzą pod tym szyldem 5 drogerii. Działają we franczyzowej sieci DP Drogerie Polskie. Mają drogerie w Lesku, Lubaczowie, Strzyżowie, Brzozowie i Krośnie. W Lesku znajduje się również magazyn centralny, do którego robią zakupy korzystając z cenowych okazji i z niego rozwożą towar do swoich drogerii.

Drogeria w Lesku jest nowa, ale tylko ze względu na nowy lokal. Drogeria Naomi działała tu od 20 lat, ale właściciele ciągle marzyli o nowym, większym sklepie. – Trafiła nam się właśnie okazja, piękny lokal po sklepie odzieżowym, 80 mkw. Urządziliśmy drogerię na nowo, jest taką perełką wśród naszych sklepów – cieszy się Bogusława Pecka. Na nowo otwarta drogeria mieści się przy ul. Rynek 7, w bardzo dobrym punkcie w centrum miasta. – Klienci nas znają, nowe miejsce jest świetne. Będzie dobrze – mówi Bogusława Pecka. 

Większy metraż, jak mówi, był potrzebny, żeby rozszerzać asortyment o marki, których szukają klienci. Co ciekawe, chodziło też o nowe szafy makijażowe, a powszechnie uważa się, że przez koronawirusa ten asortyment słabo się sprzedaje. ­– Gorzej sprzedają się pomadki, ale nie cały asortyment. Nie chcemy narzekać. Udaje nam się przetrwać ten niełatwy czas, bo ciągle szukamy nowości, wprowadzamy produkty i marki, których szukają klienci – mówi Bogusława Pecka. – Marzyłam o szafie Inglota i udało nam się ją zdobyć! Nie było łatwo, wjechała do sklepu o 20.00 w dzień poprzedzający otwarcie – śmieje się.

Co jeszcze sprzedaje się w drogeriach Naomi, jakich produktów szukają klienci? – U nas wiodące kategorie to na pewno kosmetyki do pielęgnacji twarzy i kosmetyki do makijażu. Klienci szukają produktów naturalnych i jest to fakt, nie tylko życzenia czy marketing. Nawiązujemy więc współpracę z producentami takich marek i produktów. Mamy zaprzyjaźnionych producentów, jak Sylveco czy Orientana, których dotychczasowa praca, w tym dermokonsultacje, gdy można je było prowadzić, zrobiła bardzo dużo dobrego dla rozpoznawalności ich marek i teraz po te kosmetyki klienci wracają – mówi Bogusława Pecka.

Jak zawsze ogromną rolę w drogeriach ma do odegrania personel sklepów. To nie tylko doradztwo w sklepach, ale też aktywne działanie w mediach społecznościowych. Profil drogerii żyje, pojawiają się na nim nowości, informacje o promocjach, na co klienci bardzo dobrze reagują i tą drogą szybko dowiadują się o tym, na co danego dnia warto w drogeriach Naomi „zapolować”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.04.2024 15:45
Hebe wreszcie w warszawskiej Galerii Mokotów
Hebe w Westfield Mokotów, WarszawaHebe
Hebe dołączyło do najemców jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie. W Westfield Mokotów, znanej jako Galeria Mokotów, sieć drogeryjna otworzyła swój sklep w wersji ze strefą dermokosmetyczną.

Hebe ma kolejną drogerię na mapie kraju. Nowa placówka została otwarta w jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie Westfield Mokotów, znanej bardziej pod używaną powszechnie nazwą Galeria Mokotów. To centrum handlowe w sercu modnej dzielnicy biznesowej i mieszkaniowej. Od lat mają tu swoje sklepy drogerie i perfumerie: Douglas, Sephora, Super-Pharm, Rossmann, Kontigo, Quality Missala To tu otworzyły swoje luksusowe butiki marki Jo Malone oraz Guerlain. Sklepy firmowe prowadzi wiele znanych marek kosmetycznych, jak Inglot, Kiehl’s i wiele innych.

Hebe w Westfield Mokotów, tak jak wszystkie drogerie sieci, jest urządzona zgodnie z jej standardami i oferuje produkty ze wszystkich kluczowych kategorii. Zarazem jest to sklep z wydzieloną, osobną strefą dermokosmetyczną, którą posiadają wybrane drogerie Hebe. Taki asortyment oferuje również Hebe w warszawskich Złotych Tarasach. 

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Westfield Mokotów, 353 drogerie, w tym ponad 40 w Warszawie i podwarszawskich miejscowościach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. maj 2024 09:44