StoryEditor
Drogerie
09.02.2022 00:00

Ziko Dermo rozpoczynają cykl konsultacji kosmetologicznych

Drogerie Ziko Dermo startują z cyklem spotkań kosmetycznych „Ziko Dermo Beauty Days”. Od 10 lutego, co czwartek w wybranych lokalizacjach, odbywać się będą spotkania z kosmetologami. Będą oni bezpłatnie badać skórę zainteresowanych klientek, analizować składy używanych przez nie kosmetyków i opracują dla nich indywidualny plan pielęgnacji.

Ziko Dermo Beauty Days to cykl czwartkowych spotkań kosmetycznych, które będą się odbywały w wybranych drogeriach Ziko.

– ​Akcja została zaprojektowana z myślą o klientkach, które mając do wyboru mnogość kosmetyków w drogeriach, potrzebują wsparcia i pomocy w doborze odpowiedniej pielęgnacji – mówi Beata Orlicka, koordynator ds. promocji i sprzedaży dermokosmetyków w Ziko Dermo.

Podczas Ziko Dermo Beauty Days klientki będą miały możliwość przetestowania produktów, zapoznania się z nowościami oraz skorzystania z oferty promocyjnej. Kosmetolożki, specjalistki ds. dermokosmetyków ocenią stan i potrzeby skóry oraz włosów zainteresowanych klientek na podstawie wywiadu, a także podczas badania urządzeniem diagnostycznym. Omówią też stosowane dotychczas rytuały pielęgnacyjne.

Klientka mogą przynieść na spotkanie swoje kosmetyki, których do tej pory używała, a specjalistka z Ziko Dermo sprawdzi z nią skład i podpowie, czego unikać, a które składniki są zalecane do jej rodzaju skóry i włosów. Efektem rozmowy, badania i przeglądu kosmetyków będzie Beaut Plan, czyli propozycja planu pielęgnacji dostosowanego do indywidualnych potrzeb i możliwości klientki.

– Przygotowany przez nas Beauty Plan będzie „szyty na miarę”. Uwzględnimy w nim takie elementy, jak dobór kosmetyków i odpowiednią suplementację. Jednak pod uwagę weźmiemy nie tylko potrzeby i preferencje, ale również możliwości czasowe i finansowe klientki. Zależy nam na holistycznym podejściu do pielęgnacji, która będzie zawierała wszystkie jej etapy od oczyszczania i tonizacji, przez aplikację preparatów, po pielęgnację uzupełniającą np. maski, peelingi – mówi Magdalena Wieliczko, kosmetolog, specjalistka ds. dermokosmetyków w Ziko Dermo.

Podczas Ziko Dermo Beauty Days będzie można skorzystać z rabatów, m.in. na marki Avene, Bioderma, D’Alchemy, Lierac, Nuxe, Pharmaceris, SVR. Dodatkowo klientki otrzymają próbki preparatów dermokosmetycznych, aby mogły je przetestować w domu. Czas trwania konsultacji i badania to 30 minut​. Obowiązują zapisy (bezpośrednio w wybranej drogerii Ziko Dermo lub przez infolinię).

Najbliższe spotkania Beauty Days odbędą się w Ziko Dermo w Warszawie na ul. Nowy Świat 45 (10 lutego), w Krakowie na ul. Królewskiej 47 (17 lutego), znów w Warszawie, ale tym razem na ul. Belgradzkiej 22 (24 lutego) oraz w Olkuszu na ul. Kazimierza Wielkiego 10 (3 marca).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
10.05.2024 14:31
Nowe centrum logistyczne Rossmanna otwarto w Burgwedel
Nowe centrum logistyczne oferuje Rossmannowi szereg udogodnień umożliwiających efektywniejsze działanie.Rossmann
Rossmann otworzył nowe centrum logistyczne w Burgwedel. Po ponad dwóch latach budowy i inwestycji o wartości ponad 100 milionów euro, ultranowoczesne centrum dystrybucyjne ma stanowić decydujący krok w dalszym rozwoju logistyki niemieckiej sieci drogeryjnej.

27 kwietnia 2024 r. drogeryjna sieć Rossmann otworzyła nowe centrum logistyczne Rossmann w Burgwedel. Budynek o obszarze blisko 42 tys. mkw. znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie centrali Rossmanna.

Innowacje wprowadzone w tym obiekcie przyczyniły się do wzrostu produktywności o 20 proc., co firma uznaje za korzystne dla procesów pracy. Przykłady takich rozwiązań to sieciowe systemy logistyczne, ergonomiczne zaprojektowanie miejsca pracy i automatyzacja skomplikowanych części procesów.

Magazyn został wzniesiony zgodnie z normami Niemieckiej Rady Budownictwa Zrównoważonego (DGNB) i wyposażony w instalację fotowoltaiczną, pokrywającą nawet 100 procent bazowego zapotrzebowania na energię, z możliwością oddawania jej nadwyżek do sieci energetycznej. Dodatkowo, zielone dachy oferują izolację, chłodzenie oraz filtrację drobnych zanieczyszczeń powietrza, tworząc także habitat dla lokalnej flory i fauny. Energooszczędność budynku zwiększają także poprawione właściwości izolacyjne jego elementów oraz oświetlenie LED z detekcją światła dziennego. Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii umożliwia uniknięcie stosowania paliw kopalnych.

W ramach współpracy z Centrum Ochrony Środowiska w Hanowerze zrealizowano także inicjatywy wspierające różnorodność biologiczną, co zaowocowało zdobyciem certyfikatu INSECT Respect. Systemy ochrony przed wodą, w tym szczelna konstrukcja zbiornika oraz kontrolowane odwodnienie, zapewniają dodatkowe bezpieczeństwo budowli.

Rossmann inwestował w ostatnich latach także w logistykę w Polsce modernizując swoje magazyny i zwiększając ich powierzchnię. 

Czytaj więcej: Rossmann logistycznie rośnie w siłę. Kolejny magazyn sieci większy o tysiące metrów

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. maj 2024 00:25