StoryEditor
Drogerie
02.06.2023 00:00

Ziko Dermo uruchamia kolejne działania w kampanii społecznej #pielegnujeniefiltruje

Magdalena Wieliczko dermokonsultantka Ziko Dermo prowadzi wywiady wideo z dr. n.med. dermatologiem Magdaleną Podolec-Rubiś / fot. materiały prasowe
Już 7 tys. osób wzięło udział w badaniu społecznym na temat samoakceptacji i świadomej pielęgnacji, które prowadzi Ziko Dermo. Sieć drogeryjna uruchomiła także kolejne działania edukacyjne – wideoporady z lekarzem dermatologiem.

W drogeriach Ziko Dermo od maja trwa akcja społeczna #pielegnujeniefiltruje propagująca pozytywne podejście do własnego wizerunku oraz zdrowej i świadomej pielęgnacji.

Jednym z elementów te akcji jest badanie społeczne, które sieć realizuje z agencją badawczą BCMM – badania marketingowe. Odzew na akcję jest bardzo duży. W ciągu zaledwie miesiąca 7100 klientów wypełniło ankiety i odpowiedziało na szereg pytań dotyczących samoakceptacji, aktywności w social mediach, korzystania z filtrów upiększających, podejścia do własnego wizerunku czy stylu życia i stosowanej rutyny pielęgnacyjnej. Badanie będzie prowadzone do końca sierpnia (https://www.zikodermo.pl/podziel-sie-opinia.html), a w październiku 2023 roku Ziko Dermo opublikuje raportu podsumowujący.

Drugi filar akcji to szereg działań edukacyjnych, w prowadzenie których włączyli się specjaliści z zakresu psychologii, trychologii, dietetyki i dermatologii. Na stronach drogerii Ziko Dermo oraz na kanale YouTube Ziko Uroda i Zdrowie pojawiła się nowa seria wywiadów prowadzonych przez Magdalenę Wieliczko dermokonsultantkę Ziko Dermo z dr. n.med. dermatologiem Magdaleną Podolec-Rubiś. Główne tematy to problemy ze skórą twarzy i ciała, takie jak suchość, trądzik, przebarwienia, znamiona, również porady dotyczące pielęgnacji skóry głowy i ochrony przeciwsłonecznej.

Oprócz cyklu wideoporad z dermatologiem na stronie internetowej Ziko Dermo znajduje się szereg porad z zakresy zdrowej pielęgnacji. Krótkie filmy i animacje poruszające tematykę urody i zdrowia publikowane są także cały czas na profilach sieci w mediach społecznoścowych.   

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:58