StoryEditor
Drogerie
02.06.2023 00:00

Ziko Dermo uruchamia kolejne działania w kampanii społecznej #pielegnujeniefiltruje

Magdalena Wieliczko dermokonsultantka Ziko Dermo prowadzi wywiady wideo z dr. n.med. dermatologiem Magdaleną Podolec-Rubiśfot. materiały prasowe
Już 7 tys. osób wzięło udział w badaniu społecznym na temat samoakceptacji i świadomej pielęgnacji, które prowadzi Ziko Dermo. Sieć drogeryjna uruchomiła także kolejne działania edukacyjne – wideoporady z lekarzem dermatologiem.

W drogeriach Ziko Dermo od maja trwa akcja społeczna #pielegnujeniefiltruje propagująca pozytywne podejście do własnego wizerunku oraz zdrowej i świadomej pielęgnacji.

Jednym z elementów te akcji jest badanie społeczne, które sieć realizuje z agencją badawczą BCMM – badania marketingowe. Odzew na akcję jest bardzo duży. W ciągu zaledwie miesiąca 7100 klientów wypełniło ankiety i odpowiedziało na szereg pytań dotyczących samoakceptacji, aktywności w social mediach, korzystania z filtrów upiększających, podejścia do własnego wizerunku czy stylu życia i stosowanej rutyny pielęgnacyjnej. Badanie będzie prowadzone do końca sierpnia (https://www.zikodermo.pl/podziel-sie-opinia.html), a w październiku 2023 roku Ziko Dermo opublikuje raportu podsumowujący.

Drugi filar akcji to szereg działań edukacyjnych, w prowadzenie których włączyli się specjaliści z zakresu psychologii, trychologii, dietetyki i dermatologii. Na stronach drogerii Ziko Dermo oraz na kanale YouTube Ziko Uroda i Zdrowie pojawiła się nowa seria wywiadów prowadzonych przez Magdalenę Wieliczko dermokonsultantkę Ziko Dermo z dr. n.med. dermatologiem Magdaleną Podolec-Rubiś. Główne tematy to problemy ze skórą twarzy i ciała, takie jak suchość, trądzik, przebarwienia, znamiona, również porady dotyczące pielęgnacji skóry głowy i ochrony przeciwsłonecznej.

Oprócz cyklu wideoporad z dermatologiem na stronie internetowej Ziko Dermo znajduje się szereg porad z zakresy zdrowej pielęgnacji. Krótkie filmy i animacje poruszające tematykę urody i zdrowia publikowane są także cały czas na profilach sieci w mediach społecznoścowych.   

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
29.09.2023 14:59

Hebe w Galerii Posnania ponownie otwarte

Hebe
Hebe w Galerii Posnania przy ul. Pleszewskiej 1 w Poznaniu zostało ponownie otwarte po remoncie. W sklepie czeka na klientów wiele atrakcyjnych promocji i specjalnych ofert. Nowa oferta obejmuje dedykowane wyposażenie dla produktów do włosów profesjonalnych, kosmetyki naturalne i koreańskie. Dodatkowo, w drogerii utworzono zupełnie nową przestrzeń dla dermokosmetyków, a asortyment został wzbogacony o ponad dwie tysiące nowych produktów.

Sklep Hebe w Galerii Posnania, przy ul. Pleszewskiej 1 w Poznaniu, przeszedł właśnie remont i został ponownie otwarty. Klienci mogą teraz skorzystać z licznych atrakcyjnych promocji i specjalnych ofert. Nowy asortyment obejmuje dedykowane akcesoria dla profesjonalnych produktów do pielęgnacji włosów, kosmetyki naturalne i koreańskie. Ponadto, w drogerii utworzono zupełnie nową przestrzeń dla dermokosmetyków, a wybór produktów został rozszerzony o ponad dwie tysiące nowych pozycji.

Z okazji ponownego otwarcia drogerii Hebe w Galerii Posnania, klienci będą mieli dostęp do wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z promocji to "Czas na makijaż! Możesz dowolnie mieszać produkty tej samej marki". W ramach promocji "1+1 za 1 złoty" dotyczącej marek takich jak Rimmel, Max Factor, Revlon, Pierre René, Bell HypoAllergenic, Sally Hansen, Bourjois, L’Oréal i Maybelline, drugi produkt można nabyć za tylko 1 złoty. W promocji "80% rabatu na drugi produkt" znajdują się produkty marek takich jak Eveline Cosmetics, Delia, Paese, Claresa, Gosh, KillyS, Neess, Pastel, Seche, Long4Lashes, Felicea, AA, Miya Cosmetics, Eylure i Nail Tek. Dodatkowo, promocja "60% rabatu na drugi produkt" obejmuje kosmetyki marek Hean, Ecocera, Inglot, Annabelle Minerals, Neonail i Cashmere. Wszystkie te atrakcyjne oferty będą dostępne do 4 października 2023 roku.

image
FOTO: Hebe
Dodatkowo, z okazji ponownego otwarcia sklepu Hebe w Poznaniu, klienci będą mogli skorzystać z promocji "Hity cenowe", która obejmuje całą gamę produktów marki Nivea oraz ponad 1100 produktów przeznaczonych do naturalnej i profesjonalnej pielęgnacji włosów. Ponadto, dostępna będzie promocja "50% zniżki na drugi produkt - miksuj dowolnie między markami" dotycząca ponad 400 produktów marek Hebe Professional, Hebe Cosmetics, By Hebe, Hebe Naturals, Hebe Basics oraz Hebe for Men. Wszystkie te atrakcyjne oferty będą obowiązywać do 4 października 2023 roku.

Dodatkowo, dostępna jest wyjątkowa promocja, w której przy zakupach o wartości co najmniej 80 zł otrzymasz rabat w wysokości 20 zł na kolejne zakupy. Oferta ta obowiązuje wyłącznie w sklepie stacjonarnym Hebe znajdującym się przy ul. Pleszewskiej 1 w Galerii Posnania w Poznaniu, w okresie od 29 września do 3 października 2023 r. lub do wyczerpania dostępnych zapasów. Drogeria Hebe w Galerii Posnania, zlokalizowana przy ul. Pleszewskiej 1 w Poznaniu, będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00 oraz w niedziele handlowe w godzinach 10:00-21:00.

Czytaj także: Hebe nie ustaje w promocjach. Tym razem w okazyjnych cenach oferuje kosmetyki naturalne

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.09.2023 16:28

DM ma w swojej ofercie 1,2 tys. spożywczych produktów Bio

Produkty spożywcze marki własnej dmBio muszą spełnić szereg kryteriów, o czym świadczy oznaczenie z zielonym listkiem i nr certyfikatu producentawiadmoscikosmetyczne.pl
Spożywcza oferta DM obejmuje 1,2 tys. produktów BIO, które są sygnowane certyfikatem kwalifikującym surowce pochodzenia ekologicznego na terenie Unii Europejskiej. Te z logiem marki własnej do końca września sprzedawane są z 20-proc. zniżką.

Oferta drogerii DM nie ogranicza się do produktów kosmetycznych, higienicznych i chemii domowej. Uzupełnieniem tego asortymentu jest kategoria food, na którą składają się m.in. produkty roślinne, wegetariańskie i wegańskie, przetwory owocowe i bezglutenowe oraz dla diabetyków.

Spora część z nich jest sygnowana odpowiednim certyfikatem kwalifikującym surowce pochodzenia ekologicznego na terenie Unii Europejskiej. 

Maciej Dębski, kierownik kategorii food&foto w DM-drogerie markt zapewnia:

W sumie DM ma w swojej ofercie 1,2 tys. spożywczych produktów Bio. To najszersza oferta ekologicznej żywności w jednym miejscu.

Wyjaśnia, że aby produkt mógł otrzymać oznaczenie eko, musi spełnić szereg kryteriów. W efekcie na etykietach takich produktów widnieją specjalne oznaczenia, takie jak zielony listek i nr certyfikatu producenta. Znaleźć je mozna m.in. na wszystkich produktach spożywczych marki własnej dmBio. W ramach festiwalu marek DM, który trwa do końca września można je nabyć 20-proc. zniżką.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
30. wrzesień 2023 07:11