StoryEditor
Sieci i centra handlowe
12.05.2020 00:00

Auchan poszerza ofertę ochrony osobistej: od przyłbic po dezynfekujące środki do prania

Produkty ochrony osobistej można kupić we wszystkich sklepach sieci Auchan. Klienci mają do wyboru 26 rodzajów płynów i żeli antybakteryjnych do rąk, 14 rodzajów mydeł antybakteryjnych, 7 rodzajów środków antybakteryjnych do powierzchni i 4 do prania, a także 16 rodzajów maseczek, w tym 13 wielorazowego użytku, 2 rodzaje jednorazowych oraz przyłbice.

Cały asortyment wyłożony jest w jednym miejscu, w dedykowanej alejce w każdym sklepie. Produkty są dobrze oznaczone i widoczne, co ma ułatwić konsumentom zakupy. Kupujący będą mogli zapoznać się z ofertą maseczek w specjalnie przygotowanej gazetce informacyjnej dostępnej od 12 maja br. Oprócz  zdjęć wszystkich rodzajów maseczek i ich cen znajdą się tam również porady, jak je prawidłowo założyć i zdjąć z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.

- Na początku maja rozpoczął się drugi etap luzowania obostrzeń wprowadzonych w związku z epidemią. Możemy wychodzić na spacery, robić zakupy w otwartych galeriach handlowych. Jednak w dalszym ciągu musimy przestrzegać  zasad, które przyczynią się do ograniczania rozprzestrzeniania się koronawirusa. To przede wszystkim obowiązek noszenia maseczek, czy używania środków antybakteryjnych. Oferując szeroki wybór tych produktów wspieramy klientów Auchan w dbaniu o zdrowie swoje i innych – mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.

W obecnej sytuacji epidemiologicznej Auchan Retail Polska podejmuje działania gwarantujące płynność sprzedaży i bezpieczne warunki zakupów, tak ważne w okresie trwającej epidemii. Sieć wprowadza także nowe usługi, dzięki którym klienci mogą kupić w korzystnych cenach wszystko co niezbędne, pozostając w domu i ograniczając kontakty z innymi do minimum.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.10.2025 13:22
H&M planuje emisję obligacji o wartości 500 mln euro po dwóch latach przerwy
Sieć od lat oferuje kosmetyki pielęgnacyjne i makijażowe.H&M Beauty

Szwedzka grupa H&M ogłosiła zamiar emisji 8-letnich obligacji o wartości 500 mln euro (ok. 583 mln dolarów). Będzie to pierwsza oferta długu spółki od dwóch lat i jednocześnie dowód na poprawę kondycji finansowej po serii lepszych od oczekiwań wyników kwartalnych.

Zgodnie z komunikatem, środki pozyskane z emisji zostaną przeznaczone na ogólne cele korporacyjne. Decyzja o emisji następuje po dwóch z rzędu kwartałach, w których H&M zanotowało wyniki przewyższające prognozy analityków. Firma, kierowana przez prezesa Daniela Ervéra, koncentruje się na wzmocnieniu swojej głównej marki oraz ścisłej kontroli kosztów, co przynosi efekty w postaci poprawy rentowności.

Nowe papiery dłużne będą zapadać w 2033 roku i stanowią kontynuację poprzedniej emisji z 2023 roku, również o wartości 500 mln euro. Tamte obligacje miały charakter zielony i obecnie notowane są powyżej wartości nominalnej, co wskazuje na zaufanie inwestorów do stabilności H&M.

Sprzedaż nowej emisji koordynują międzynarodowe instytucje finansowe: BBVA, BNP Paribas, Citigroup, Danske Bank oraz Svenska Handelsbanken. Włączenie kilku czołowych banków europejskich i amerykańskich potwierdza skalę oraz znaczenie transakcji na rynku kapitałowym.

Planowana emisja obligacji sygnalizuje wzrost pewności finansowej H&M i utrzymujące się tempo odbudowy po okresie spowolnienia. Dla rynku detalicznego, który wciąż funkcjonuje w warunkach ostrożności i zmienności kosztów operacyjnych, decyzja szwedzkiej grupy jest interpretowana jako dowód skuteczności strategii restrukturyzacyjnej i większej odporności na presję makroekonomiczną.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.10.2025 12:37
Walmart wprowadza zakupy z ChatGPT – nowy etap handlu konwersacyjnego
Kolejna sieć eksperymentuje z AI.DALL-E

Walmart ogłosił strategiczne partnerstwo z OpenAI, które umożliwi klientom sieci oraz członkom Sam’s Club dokonywanie zakupów bezpośrednio w aplikacji ChatGPT za pomocą funkcji Instant Checkout. Nowe rozwiązanie pozwala użytkownikom przeglądać produkty, planować zakupy i finalizować transakcje w czasie rzeczywistym, bez konieczności opuszczania czatu.

Partnerstwo wpisuje się w szerszą strategię „AI-first retail”, która ma przekształcić sposób, w jaki konsumenci dokonują zakupów – z wyszukiwania opartego na słowach kluczowych w kierunku doświadczeń predykcyjnych i konwersacyjnych. Dzięki integracji z ChatGPT klienci mogą planować posiłki, uzupełniać codzienne zapasy czy odkrywać nowe produkty w oparciu o personalizowane rekomendacje generowane przez sztuczną inteligencję.

Walmart od kilku lat intensywnie inwestuje w rozwiązania AI, które usprawniają wewnętrzne procesy i obsługę klientów. Sztuczna inteligencja pomaga już m.in. w optymalizacji katalogów produktowych, skracając czas wprowadzania nowych kolekcji modowych nawet o 18 tygodni. Automatyzacja obsługi zgłoszeń klientów skróciła natomiast średni czas rozwiązywania spraw o 40 proc., co znacząco poprawiło efektywność działania centrum wsparcia.

Równolegle Walmart wdraża ChatGPT Enterprise dla swoich pracowników oraz prowadzi program certyfikacyjny OpenAI Certifications, mający na celu podniesienie kompetencji cyfrowych w zakresie korzystania z generatywnej sztucznej inteligencji. Według firmy to kolejny krok w budowaniu „kultury AI”, w której narzędzia oparte na uczeniu maszynowym wspierają decyzje na każdym poziomie organizacji.

Dzięki tym inicjatywom Walmart umacnia swoją pozycję lidera w transformacji cyfrowej handlu detalicznego. Integracja z ChatGPT ma nie tylko uprościć proces zakupowy, ale także umożliwić przewidywanie potrzeb konsumentów w czasie rzeczywistym – co, jak podkreśla spółka, stanowi klucz do przyszłości handlu opartego na danych i inteligentnej automatyzacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2025 06:23