StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.02.2021 00:00

Auchan z nową odsłoną sklepu internetowego. Szybsze dostawy i nowe płatności

Auchan rozwija usługi łączące tradycyjną ścieżki zakupowej z zakupami online. Od 15 lutego sieć wprowadziła na terenie Wrocławia dostawy produktów zamówionych na swojej stronie bezpośrednio do domów konsumentów oraz płatności on-line.

To nie koniec. Auchan otwiera 30 nowych punktów odbioru zakupów w 6 miastach (Wrocław, Kraków, Katowice, Trójmiasto, Poznań oraz Łódź), w których usługa click&collect dostępna jest od lipca 2020 roku.

- Wprowadzona w ubiegłym roku usługa click&collect została bardzo dobrze przyjęta przez naszych klientów, którzy docenili ogromny wybór produktów, na poziomie oferty sklepu stacjonarnego, a także możliwość dokonania sprawnych, szybkich i bezpiecznych zakupów, co nabrało szczególnego znaczenia w obliczu pandemii. Taka forma zakupów przypadła także do gustu osobom lubiącym łączyć zakupy stacjonarne i online. Przewidujemy dalszy wzrost zainteresowania usługami tego typu dlatego stale inwestujemy w rozwiązania e-commerce i rozszerzamy nasze usługi – komentuje Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, Digital, SI i Projektów Auchan Retail Polska.

Dostawy we Wrocławiu realizowane będą na terenie całego miasta, od godziny 8 do 22, przez cały tydzień, od poniedziałku do soboty. Ponadto klienci z Wrocławia będą mogli odbierać artykuły zamówione poprzez opcję click&collect w czterech dodatkowych sklepach Auchan: Wrocław Korona, Wrocław Hubska, Wrocław Ustronie oraz  Wrocław Zwycięska.

Nowe punkty odbioru zamówień click&collect Auchan uruchamia także w czterech sklepach w Krakowie, w 11 sklepach w Katowicach i aglomeracji katowickiej, w pięciu sklepach w Trójmieście oraz w trzech sklepach w Poznaniu i w Łodzi.  Klienci w tych miastach składając zamówienie w sklepie internetowym Auchan będą mogli również dokonać płatności online.

Auchan Retail Polska to sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 roku. Zarządza na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan oraz kanałem handlu e-commerce AuchanDirect.pl.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. wrzesień 2025 03:09