StoryEditor
Sieci i centra handlowe
27.09.2019 00:00

Carrefour wprowadza na rynek sieć naturalnych drogerii Sources

Pierwszy sklep, dzięki któremu Carrefour wchodzi na rynek beauty, zostanie otwarty w Paryżu, w samym sercu dzielnicy Marais. Grupa zaprezentuje swoją nową markę, naturalne drogerie Sources, 2 października tego roku - informuje portal capital.fr.

Jak podaje capital.fr, pierwsza drogeria Sources powstanie przy 38 rue Sainte-Croix-de-la-Bretonnerie w Paryżu, w bardzo turystycznej części francuskiej stolicy. Na razie niewiele informacji jest na ten temat dostępnych. Wynika z nich, że sklepy Sources będą koncentrować swoją ofertę na markach kosmetycznych, które mają czyste formuły, aby wykluczyć takie substancje jak parabeny lub alergeny.

Według profilu na Instagramie paryskiej drogerii, który otworzy swoje podwoje w dzielnicy Marais, 75 składników zostało „umieszczonych na czarnej liście”, aby zachęcić do trendu clean beauty we Francji. Sklep będzie oferować produkty „dla kobiet i mężczyzn, a także dla dzieci i niemowląt”. Tymczasem według ostatnich danych Kantar Worldpanel, rynek kosmetyczny we Francji traci impet. Budżet Francuzów w tym sektorze realnie spadł o 0,8 proc. w 2018 r. po gwałtownym spadku o 1,3 proc. w 2017 r.

Nowy sklep jest przykładem realizacji trendu „czystego piękna”, który Carrefour chce w pełni rozwinąć w tym kraju. Według badań przeprowadzonych przez Ifop 72 proc. francuskich kobiet używało już organicznych produktów kosmetycznych w ciągu swojego życia, a odsetek tych, które kupiły przynajmniej jeden tego typu produkt w ciągu ostatniego roku prawie się podwoił w ciągu ośmiu lat. z 33 proc. w 2010 r. do 58 proc. w 2018 r.

Stworzenie drogerii Sources nie jest pierwszą próbą Carrefoura wkroczenia w świat kosmetyków. Grupa ustawiła już stoiska z kosmetykami w kilku centrach handlowych w swoich hipermarketach. Te testy przekonały sieć supermarketów do otwarcia pierwszego sklepu w 100 proc. poświęconego pięknu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 01:12
Victoria’s Secret stawia na Wrocław – butik we Wroclavii już działa
599626
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599627
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599628
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599629
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599626
599627
599628
599629
Gallery

5 września Victoria’s Secret, wiodący detaliczny sprzedawca bielizny i produktów kosmetycznych, w tym nowoczesnych kolekcji inspirowanych modą, ekskluzywnych zapachów, produktów do pielęgnacji ciała i odzieży domowej, otworzyła swój najnowszy sklep we Wrocławiu w Polsce.

Sklep marki mieści się w CH Wroclavia, sąsiadującym z Dworcem Głównym. Oferuje innowacyjnie zaprojektowany koncept oraz intuicyjną nawigację, dzięki którym klienci mogą cieszyć się sprawnymi i przyjemnymi zakupami.

W ofercie sklepu znajdują się kultowe biustonosze, majtki oraz piżamy Victoria’s Secret w różnorodnych kolekcjach. Klienci mogą również wybierać spośród szerokiej gamy kosmetyków marki, w tym popularnych zapachów, mgiełek oraz perfum, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell.  

W nowym sklepie dostępne będą także bezpłatne, indywidualne konsultacje brafitterskie. Usługa dopasowania biustonoszy jest darmowa i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji.

Więcej informacji o otwarciu znaleźć można na polskim koncie instagramowym marki.

Lokalizacja: CH Wroclavia, Wrocław, ul. Sucha 1. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – niedziela 09:00 – 21:00.

Victoria’s Secret & Co. to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, w tym kultowych biustonoszach, majtkach, piżamach, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także w docenianych i nagradzanych perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała.

VS&Co to wiodące marki: Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK oraz Adore Me – zaawansowana technologicznie, skoncentrowana na cyfrowych rozwiązaniach, innowacyjna marka bieliźniana.

Obecnie marka działa w 70 krajach, posiadając ok. 1 350 sklepów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. wrzesień 2025 15:51