StoryEditor
Sieci i centra handlowe
30.08.2022 00:00

Czy Anna Lewandowska stworzy linię kosmetyków dla sieci Lidl?

Anna Lewandowska podczas konferencji poświęconej ogólnopolskiej akcji Lidla, której celem jest budzenie młodych talentów, zdradziła, że pracuje nad tym, by jej produkt weszły do sklepów tej sieci. Może chodzić o przekąski i napoje czy suplementy diety, ale też o kosmetyki.

Anna Lewandowska, wraz  ze swoim mężem, piłkarzem Robertem Lewandowskim, wzięła udział w konferencji zapowiadającej start ogólnopolskiej akcji sieci Lidl, która ma pomóc najmłodszym rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania. Jej twarzami zostali właśnie Lewandowscy. Spotkanie prowadziła Gabi Drzewiecka.

– Uznaliśmy, że akcję powinny promować osoby, które same dużo osiągnęły dzięki swojemu własnemu wysiłkowi – powiedziała Justyna Siekanko, dyrektor ds. zakupów w Lidl Polska.  

Przedstawiła też założenia programu lojalnościowego „Szkoły pełne talentów”, w którym za każde  wydane 50 zł sieć będzie rozdawać „talenciaki”. Klienci będą mogli przekazywać je do wybranych szkół (zarówno publicznych, jak i prywatnych, podstawowych i ponadpodstawowych), a te wymienią je na pomoce naukowe, sprzęt sportowy i elektroniczny. Akcja startuje 5 września i potrwa do 13 listopada.

– Cel akcji jest nam bliski i ważny w kontekście przyszłych pokoleń. Wiele dzieci nie ma możliwości rozwoju swoich pasji z powodu braku dostępu do potrzebnego sprzętu. Dlatego doposażenie szkół jest tak ważne – skomentował Robert Lewandowski.

Anna Lewandowska zwróciła też uwagę na znaczenie mentorów w życiu młodych osób. Według niej taka osoba może pomóc dziecku w odkryciu tego, w czym jest dobre i co da mu szczęście. 

Podczas spotkania przyznała też, że pracuje nad tym, by jej produkty weszły do ofert sieci Lidl. Nie sprecyzowała jednak, czy chodzi o przekąski Foods by Ann, suplementy diety Levann czy kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska. Biorąc jednak pod uwagę ceny tych ostatnich, redakcja portalu wiadomoscikosetyczne.pl stawia raczej na nową markę stworzoną specjalnie dla dyskontu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
14.05.2024 14:39
CBRE: W Polsce buduje się głównie parki handlowe w małych miastach
Powierzchnia handlowa w Polsce stale rośnie.wiadomoscihandlowe.pl/MG
Inwestycje w obiekty handlowe w Polsce skupiają się na parkach handlowych w małych miastach. W pierwszym kwartale 2024 roku rynek zyskał 86,5 tys. mkw. powierzchni handlowej, z czego 96 proc. stanowiły parki handlowe, według najnowszego raportu CBRE.

Łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych w Polsce wynosi 14,12 mln mkw., z czego 27 proc. znajduje się w małych miastach. Duże centra handlowe są coraz częściej poddawane rewitalizacjom i rebrandingowi, a na polskim rynku pojawiają się nowe marki.

Całkowite zasoby powierzchni handlowej w Polsce obejmują obiekty typu convenience o powierzchni poniżej 5 tys. mkw. W pierwszym kwartale 2024 roku rynek wzbogacił się o 86,5 tys. mkw. w postaci 13 nowych obiektów. Obecnie w budowie jest 530,7 tys. mkw. nowej przestrzeni handlowej, z czego prawie połowa (48 proc.) przeznaczona jest dla małych miast (do 100 tys. mieszkańców), a większość (76 proc.) stanowią parki handlowe. Czynsze bazowe w najlepszych centrach handlowych utrzymują się na poziomie 100-130 euro/mkw./miesiąc w Warszawie i 40-60 euro/mkw./miesiąc w innych dużych polskich miastach. W parkach handlowych czynsze bazowe wynoszą średnio 9-12 euro/mkw./miesiąc.

Sprzedaż detaliczna wzrosła o 5 proc. w pierwszym kwartale 2024 roku w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku, co sprzyja rozwojowi rynku. Właściciele sklepów stosują strategię omnichannel, łącząc sprzedaż stacjonarną z e-commerce. Konsumenci cenią sobie zarówno wygodę zakupów online, jak i możliwość sprawdzenia produktu w sklepie, co prowadzi do nowego trendu na produkty phygital, łączące fizyczne i cyfrowe doświadczenia zakupowe. Zmieniające się przyzwyczajenia konsumenckie powodują ożywienie na ulicach handlowych, przyciągając coraz więcej najemców do otwierania tam swoich sklepów.

Znaczenie zrównoważonego rozwoju rośnie wśród konsumentów, inwestorów, sieci handlowych i właścicieli nieruchomości. Najemcy coraz częściej oferują produkty ekologiczne lub z drugiej ręki, a właściciele obiektów handlowych podejmują działania na rzecz redukcji emisji CO2, ograniczenia zużycia mediów i produkcji odpadów.

Czytaj także: Warszawskie Aliexpress spłonęło: kultowa hala Marywilska 44 w zgliszczach po pożarze, który strawił dorobek niejednego życia

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
13.05.2024 16:31
Goldman Sachs Group przekroczył próg 5 proc. udziałów w Dino
Sieć Dino sprzedała kolejne udziały Goldman Sachs.Shutterstock
Goldman Sachs Group osiągnął poziom 5,04 proc. udziałów w spółce Dino, jak poinformowała grupa w swoim komunikacie. Wcześniej udziały Goldman Sachs wynosiły 4,93 proc. kapitału spółki.

Goldman Sachs zwiększy udziały w Dino do ponad 5 proc. – poinformowała polska spółka. Przychody grupy Dino w pierwszym kwartale bieżącego roku osiągnęły 6 671,2 miliona zł, co stanowi wzrost o 1,12 miliarda zł, czyli o 20,3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2023 roku. Jednocześnie koszt własny sprzedaży spółki wzrósł o 21,9 proc., osiągając poziom 5,13 miliarda zł.

Goldman Sachs Group to globalna firma zajmująca się usługami finansowymi, które obejmują bankowość inwestycyjną, zarządzanie aktywami, usługi doradcze oraz handel papierami wartościowymi. Założona w 1869 roku, firma stała się jedną z najbardziej wpływowych instytucji w świecie finansów, znaną ze swojej ekspertyzy w strukturyzacji skomplikowanych transakcji finansowych i dużych fuzji i przejęć. Siedziba główna firmy znajduje się w Nowym Jorku, ale posiada ona liczne biura na całym świecie, co umożliwia jej operowanie na większości głównych rynków finansowych.

Dino to polska sieć supermarketów, która zaczęła działalność w 1999 roku. Jej rozwój objął z czasem niemalże całe terytorium Polski, z pierwszym sklepem otwartym w województwie wielkopolskim. Obecnie Dino jest uznawane za jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w kraju. Posiada własną infrastrukturę logistyczną, dzięki której dostarcza do swoich sklepów kilka tysięcy różnorodnych produktów, zarówno artykuły spożywcze, jak i produkty chemiczne oraz kosmetyczne. Niedawno Dino przejęło większościowe udziały w internetowej drogerii eZebra. 

Czytaj także: Na stronie internetowej Dino pojawił się odnośnik do eZebry. Sieć marketów promuje e-drogerię także w swoich gazetkach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. maj 2024 08:36