StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.08.2025 14:33

Dziesiąty sklep Vollmart otwarty w Białej Podlaskiej – polska sieć hard dyskontów rośnie w siłę

Produkty w sklepie Vollmart sprzedawane są prosto z palet, skrzyń, kartonów. / Paweł Jachowski

W Białej Podlaskiej uruchomiono dziesiąty sklep sieci Vollmart, co stanowi ważny etap w rozwoju tej w pełni polskiej marki handlowej. Firma, działająca w segmencie hard-dyskontów, opiera się w 100 proc. na rodzimym kapitale i sukcesywnie rozszerza swoją obecność na rynku detalicznym.

Przedstawiciele sieci podkreślają, że otwarcie nowego punktu to nie tylko inwestycja handlowa, lecz także wyraz przekonania, że polska marka może skutecznie rywalizować z międzynarodowymi graczami. Vollmart zapowiada dalsze otwarcia sklepów, co wpisuje się w strategię dynamicznego wzrostu w segmencie hard dyskontów – formacie, który zyskuje popularność dzięki uproszczonej strukturze kosztowej i naciskowi na niskie ceny.

Model działania Vollmart opiera się na optymalizacji procesów i eliminacji kosztownych elementów, takich jak gazetki promocyjne czy rozbudowane kampanie reklamowe. Obecnie sieć oferuje około 1200 produktów – w tym artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą oraz wyroby przemysłowe. Wśród dostawców dominują lokalni producenci, co sprzyja wzmacnianiu krajowego łańcucha dostaw i ograniczaniu kosztów logistycznych.

Zgodnie z informacjami portalu wiadomoscihandlowe.pl, Vollmart planuje przejąć część lokalizacji po sieciach Myprice, Moja Cena i Ufke, których działalność została ograniczona w związku z wpisaniem spółki Torgservis PL na polską listę sankcyjną. Firma analizuje także nieruchomości, w których rosyjscy konkurenci planowali dopiero rozpocząć działalność. Choć rozmowy obejmują większość z tych punktów, Vollmart ma zamiar wybrać tylko najbardziej perspektywiczne lokalizacje - takie jak właśnie były sklep Ufke w Białej Podlaskiej. "Biała Podlaska to dla nas szczególna lokalizacja - miasto z dużym potencjałem zakupowym, gdzie klienci poszukują prostych rozwiązań, konkurencyjnych cen i szybkiej dostępności produktów codziennego użytku" - twierdzi sieć Vollmart.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.08.2025 08:57
Nowy sklep Victoria’s Secret otworzy się we Wroclavii, a poprzedzi go pop-up
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa) / Marzena Szulc
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa) / Marzena Szulc
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa) / Marzena Szulc
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa) / Marzena Szulc
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Gallery

Na 5 września marka Victoria’s Secret, mająca w ofercie bieliznę, produkty kosmetyczne i perfumy, zapowiada otwarcie swojego nowego sklepu we Wrocławiu. Nowy sklep zlokalizowany będzie w największej galerii handlowej stolicy Dolnego Śląska – Centrum Handlowym Wroclavia, na poziomie zero. Kilka dni temu w tej prestiżowej lokalizacji miało miejsce otwarcie konceptu Skin&Beauty by Super-Pharm.

W ofercie Victoria’s Secret znajdzie się nie tylko bielizna i piżamy, ale również szeroki wybór kosmetyków marki, w tym popularnych perfum, mgiełek i zapachów. Nowy sklep oferować będzie także profesjonalny brafitting – indywidualne konsultacje w zakresie doboru biustonosza. Ta bezpłatna usługa nie będzie wymagała wcześniejszej rezerwacji.

Zobacz też: Victoria’s Secret otworzy nowy sklep w Galerii Krakowskiej

Aby uczcić otwarcie sklepu, marka udostępni tymczasowo kiosk pop-up, którego otwarcie będzie miało miejsce w sobotę 23 sierpnia – również we Wroclavii. Klienci będą mieli tam okazję poznać najpopularniejsze kolekcje biustonoszy Victoria’s Secret i wypróbować charakterystyczne dla marki, słodkie zapachy.

W butikach Victoria’s Secret zatrudnionych jest obecnie 30 tys. pracowników w ponad 1,3 tys. sklepów w 70 krajach świata. 

Zobacz też: Czwarty concept store Skin&Beauty by Super-Pharm – działa już we Wrocławiu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
30.07.2025 11:00
Grupa Pepco planuje zamknięcia i restrukturyzację po zmianie właściciela jednej ze swoich sieci
Dyskont przemysłowo-spożywczy brytyjskiej sieci Poundland.Poundland

Grupa Pepco, poprzedni właściciel brytyjskiej sieci dyskontów Poundland, powierzyła firmie doradczej FRP Advisory nadzór nad procesem przekazania spółki nowemu właścicielowi – firmie Gordon Brothers. Zgodnie z informacjami przekazanymi przez Sky News, FRP ma pełnić funkcję obserwatora w postępowaniu sądowym, które ma umożliwić przeprowadzenie szerokiej restrukturyzacji, obejmującej m.in. redukcję liczby sklepów i zwolnienia pracowników.

W ramach planu naprawczego sieć planuje zamknąć 68 sklepów oraz dwa centra dystrybucyjne. Dodatkowo Poundland chce renegocjować czynsze w setkach lokalizacji. Posiedzenie sądu w tej sprawie zaplanowano na koniec sierpnia. Jak wynika z doniesień, w przyszłości może dojść do kolejnych zamknięć sklepów oraz redukcji setek miejsc pracy. Nowy właściciel – Gordon Brothers – przejął sieć w czerwcu tego roku za symboliczną kwotę jednego funta.

Grupa Pepco, która prowadzi działalność m.in. w Polsce, koncentruje się obecnie na rozwoju systemów IT, które są wspólne dla operacji Poundland i Pepco. Infrastruktura technologiczna pozostaje jednym z elementów łączących obie marki po zmianie właściciela brytyjskiego dyskontu.

Prezes Poundland, Barry Williams, podkreślił, że marka nadal obsługuje ponad 20 milionów klientów rocznie, jednak wyniki spółki od dłuższego czasu nie spełniały oczekiwań. „Choć Poundland pozostaje silną marką, nasze wyniki od dłuższego czasu nie były zadowalające. Potrzebujemy działań, które pozwolą nam wrócić na ścieżkę wzrostu” – powiedział Williams. Dodał, że choć plan zakłada trudne decyzje, takie jak zamykanie sklepów i centrów dystrybucyjnych, to są one niezbędne dla zabezpieczenia przyszłości tysięcy miejsc pracy i setek placówek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. sierpień 2025 08:09