StoryEditor
Sieci i centra handlowe
29.05.2025 13:32

INGLOT otwiera nowy sklep w Kuwejcie

Nowy salon w Kuwejcie ma być ucieleśnieniem nowoczesności. / Inglot Polska

Marka INGLOT, we współpracy z partnerem franczyzowym – Grupą Apparel – ogłosiła uroczyste ponowne otwarcie swojego flagowego salonu w prestiżowym Avenues Mall w Kuwejcie. Neeraj Teckchandani, CEO Grupy Apparel, zaznaczył, że ponowne otwarcie salonu to wyraz strategicznego zaangażowania w rozwój rynku GCC i umacnianie współpracy z polską marką.

Salon w Avenues Mall jest ważnym punktem na mapie obecności INGLOT w Zatoce Perskiej – zarówno jako element ekspansji detalicznej, jak i przykład lokalizacji wdrażającej globalne standardy nowoczesnego retailu beauty. Wydarzenie zorganizowano pod hasłem „New era of beauty begins in Kuwait” i miało na celu zaprezentowanie nowej generacji przestrzeni handlowej. Ceremonię zainaugurował Ambasador RP w Kuwejcie, J.E. Michał Cholewa, któremu towarzyszył Grzegorz Inglot, CEO marki. Obecność przedstawicieli mediów, branżowych liderów i regionalnych influencerów beauty podkreśliła znaczenie wydarzenia zarówno w kontekście kulturowym, jak i biznesowym.

Nowy koncept salonu INGLOT został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu klientom nowoczesnego i zindywidualizowanego doświadczenia zakupowego. Przestrzeń charakteryzuje się otwartym układem, immersyjnym designem i interaktywnym podejściem do prezentacji oferty. Nowa identyfikacja wizualna sklepu, obejmująca dynamiczny branding i wyeksponowane produkty, ma na celu wzmocnienie relacji z klientami i umożliwienie im głębszej eksploracji marki. Jest to jeden z pierwszych salonów na świecie, w którym INGLOT wprowadza tak rozbudowany i innowacyjny format sprzedaży detalicznej.

Grzegorz Inglot podkreślił, że nowy salon w Kuwejcie stanowi ważny krok w transformacji obecności marki INGLOT w regionie GCC. W ciągu ostatnich lat firma rozwinęła silne relacje z Grupą Apparel i obecnie intensyfikuje działania w kierunku nowoczesnych, dostępnych i ekscytujących doświadczeń zakupowych. „Nowy flagowy salon INGLOT w Kuwejcie to świeży początek dla naszych klientów w regionie GCC – prezentujemy markę w nowoczesnej, udoskonalonej odsłonie” – zaznaczył CEO INGLOT.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.09.2025 14:55
Domestos i Rexona wśród marek, wspierających akcję Kauflandu “Z sercem dla najmłodszych”
Kaufland mat.pras.

Do 17 września klienci Kauflandu mogą dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć najmłodszych podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka”. Co trzeba zrobić? Wystarczy, że klient w trakcie codziennych zakupów wybierze produkty takich marek jak Danone, Żywiec Zdrój oraz Unilever.

Część dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona na pomoc dzieciom, wymagającym specjalistycznej opieki medycznej.

Fundacja „Serca dla Maluszka” od lat niesie wsparcie rodzinom, których dzieci od pierwszych chwil życia zmagają się z ciężkimi chorobami. Dzięki przekazywanym środkom mali pacjenci oraz ich bliscy otrzymują nie tylko pomoc finansową i medyczną, ale też wsparcie emocjonalne potrzebne w najtrudniejszych momentach – podkreśla Kaufland w swoim komunikacie.

Nasze codzienne zakupy mogą stać się realnym wsparciem dla najmłodszych i ich rodzin. Dlatego zachęcamy klientów, by zwracali uwagę na specjalne oznaczenia w sklepach i razem z nami włączyli się w akcję. Wierzymy, że wspólnie możemy zrobić coś dobrego – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

W akcji biorą udział m.in. produkty marki Domestos, Axe, Rexona, jogurty pitne Activia, Fantasia, Danio w saszetce, produkty marki Alpro, woda Żywiec Zdrój.

Pełna lista artykułów biorących udział w akcji “Z sercem dla najmłodszych” oraz pełen regulamin znajduje się na stronie internetowej sieci Kaufland.

image

Mystery boxy ze zwrotów konsumenckich w Kauflandzie — w paczkach wszystko, od szamponów do smartfonów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.09.2025 14:39
Kolejna marka odzieżowa poszerza ofertę o produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne
Posunięcie Gap Inc. to znak, że kolejna firma z sektora fashion zmienia strategię, stawiając na dywersyfikacjęGap mat.pras.

Amerykańska sieć odzieżowa Gap zdecydowała się na wprowadzenie do swojej oferty produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych. Trafią one do sklepów sieci już jesienią – informuje Reuters. Co stoi za tym krokiem uznanego producenta odzieży?

Będzie to dla Gap (należącego wraz z markami odzieżowymi Old Navy i Banana Republic do spółki-matki Gap Inc.) otwarcie zupełnie nowej karty. Wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków oraz produktów do pielęgnacji osobistej to znak, że segmenty te nadal świetnie się rozwijają. Niektóre z produktów kosmetycznych mają być sprzedawane pod marką Old Navy.

Posunięcie Gap Inc. to znak, że kolejna firma z sektora fashion zmienia strategię, stawiając na dywersyfikację źródeł swoich dochodów poza podstawową działalność, jaką stanowi sprzedaż odzieży. Na krok taki decyduje się coraz więcej firm w obecnych czasach, gdzie panuje duża niepewność rynkowa związana z cłami oraz spadkiem popytu.

Ostatnio wprowadzeniu do sprzedaży linii luksusowych kosmetyków do makijażu poinformował Louis Vuitton.

image

Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. wrzesień 2025 13:49