StoryEditor
Sieci i centra handlowe
01.07.2022 00:00

Kaufland rozszerza ofertę kosmetyków naturalnych o markę beBIO Ewy Chodakowskiej

Półki kosmetyczne sieci Kaufland robią się coraz bardziej naturalne. Na stałe do oferty sklepów weszły właśnie kosmetyki naturalne marki beBIO, których współtwórczynią jest Ewa Chodakowska.

Jak wynika z badań PMR pt. „Rynek kosmetyków naturalnych w Polsce 2021. Prognozy rozwoju na lata 2021-2026”, już co 10. Polak wybiera kosmetyki naturalne podczas każdych lub prawie każdych zakupów kosmetycznych. Konsumenci cenią je przede wszystkim za prosty skład, mniejsze ryzyko podrażnień, skuteczne działanie i recepturę przyjazną środowisku.

Aby zagwarantować klientom dostęp do tego typu artykułów, Kaufland poszerza ofertę. Niedawno sieć wprowadziła markę własną bevola naturals, która obejmuje kosmetyki naturalnie bez silikonów, parafiny i drobin mikroplastiku.

Czytaj też: Kaufland rozszerza asortyment o markę własną kosmetyków naturalnych

Natomiast najnowszą propozycją dla miłośników kosmetyków naturalnych są produkty marki beBIO, których współtwórczynią jest polska trenerka fitness Ewa Chodakowska, znana z promowania zdrowego stylu życia. W ofercie sklepów Kaufland dostępne są dezodoranty, krem do rąk, balsamy do ciała, szampony i odżywki do różnego rodzaju włosów oraz żel pod prysznic.

Ich receptury w 99 proc. zawierają składniki pochodzenia naturalnego, są wegańskie i mają certyfikaty Fundacji VIVA oraz Peta Cruelty Free & Vegan. Produkty wyróżnia także przyjazna środowisku produkcja, opakowania kosmetyków zostały stworzone z plastiku z recyklingu.

Czytaj też: W Kauflandzie półka kosmetyczna robi się coraz bardziej naturalna 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 05:29