StoryEditor
Sieci i centra handlowe
26.01.2021 00:00

Kaufland wzorowym pracodawcą. Chwali się wyróżnieniem Top Employers Institute

Kaufland Polska piąty raz z rzędu otrzymał tytuł Top Employer Polska. Sieć handlowa kolejny raz została uznana przez Top Employers Institute za najlepszego pracodawcę w Polsce i w Europie. Po raz pierwszy wszystkie osiem krajów, w których Kaufland prowadzi działalność, wzięło udział w procesie certyfikacji i otrzymało znak, że firma wyróżnia się na rynku jako pracodawca.

Na czym polega to wyróżnienie? Program Top Employers Institute certyfikuje organizacje na podstawie oceny kwestionariusza pod kątem najlepszych praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, które dotyczą m.in. strategii HR, pozyskiwania talentów, szkolenia i rozwoju, well-being oraz kultury przedsiębiorstwa. 

Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska komentuje to wyróżnienie: - Doskonale wiemy, że budowanie silnej organizacji należy rozpocząć od zadowolonych pracowników. Od wielu lat podejmujemy szereg działań, których celem jest zapewnienie naszemu zespołowi atrakcyjnych i motywujących warunków pracy. Wsłuchujemy się w potrzeby naszych pracowników i stawiamy na otwarty dialog. Nagroda Top Employer, którą otrzymaliśmy, utwierdza nas w naszych staraniach i zachęca do dalszego, nieustannego rozwoju.

David Plink, prezes Top Employers Institute dodaje: - Rok 2020 przejdzie do historii jako czas, w którym świat biznesu musiał zmierzyć się z wieloma ekstremalnie trudnymi wyzwaniami. W tym kontekście Kaufland może być szczególnie dumny z tegorocznej nagrody Top Employer 2021, ponieważ świadczy ona o tym, że firma na pierwszym miejscu stawia dobro pracowników.

Kaufland to międzynarodowa sieć handlowa, posiadająca ponad 1300 sklepów i zatrudniająca ponad 132 000 pracowników w ośmiu krajach. Działa w Niemczech, w Polsce, w Czechach, w Rumunii, na Słowacji, w Bułgarii, w Chorwacji i w Mołdawii.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
09.06.2025 14:00
Inglot otwiera nowy butik w Magnolia Park – większa przestrzeń, nowe usługi i produkty
Nowy salon marki we Wrocławiu został urządzony w odświeżonym koncepcie.Inglot

W czerwcu polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła nowy sklep w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Nowa lokalizacja na parterze, o powierzchni ponad 30 mkw., zastąpiła dotychczasowy punkt wolnostojący. Butik zaprojektowano zgodnie z najnowszym konceptem marki, który zakłada lepsze dostosowanie przestrzeni do potrzeb konsumentów – zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności. Klienci mogą teraz korzystać z podziału na strefy: pielęgnacyjną, bazową, kolorową i manicure, co ułatwia poruszanie się po ofercie.

Jak podkreśla Marta Kocik, dyrektorka Magnolia Park, nowy lokal to odpowiedź na rosnące zainteresowanie wysokiej jakości kosmetykami i komfortowymi warunkami zakupów. Zwiększenie powierzchni pozwoliło na rozszerzenie asortymentu naturalnych kosmetyków i podniesienie standardu obsługi. Sklep wyróżnia się pastelowym wystrojem wnętrza inspirowanym ludzką twarzą, co ma nie tylko walory estetyczne, ale też funkcjonalne – sprzyjające indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów.

Nowością w butiku są profesjonalne usługi makijażowe – dzienny, wieczorowy oraz okolicznościowy – a także lekcje makijażu. Co istotne, klientki otrzymują w cenie usługi zestaw kosmetyków o tej samej wartości, co czyni ofertę unikatową na rynku. Na makijaż można umawiać się w salonie, przez aplikację Booksy lub telefonicznie. Na otwarcie zaplanowano również specjalne wydarzenie: 20 i 21 czerwca odwiedzający będą mogli skorzystać z analizy kolorystycznej prowadzonej przez Mateusza Szlagiera – eksperta w tej dziedzinie.

Marka Inglot, obecna na sześciu kontynentach, pozostaje firmą rodzinną z polskim kapitałem. Aż 95 proc. produktów powstaje w zakładzie produkcyjnym w Przemyślu. Firma znana jest z innowacyjnego podejścia i dbałości o etykę – kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Otwarcie nowego butiku zbiegło się z premierą nowego produktu: pomadki Glazed Lips z filtrem SPF 50+, stanowiącej odpowiedź na potrzeby konsumentek w zakresie ochrony i pielęgnacji ust.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.06.2025 15:30
Atak na e-commerce Victoria’s Secret. Firma ostrzega przed wpływem na wyniki finansowe
Sieć bieliźniarska jest liczącym się graczem na rynku kosmetycznym ze względu na bogatą ofertę zapachów, makijażu i pielęgnacji.Shutterstock

Victoria’s Secret & Co. poinformowała o incydencie bezpieczeństwa, który spowodował trzydniowe wyłączenie sklepu internetowego. Firma ostrzega, że zdarzenie może negatywnie wpłynąć na wyniki finansowe za bieżący kwartał. Trwają prace nad pełną oceną skali i konsekwencji ataku. Mimo że wstępne dane za pierwszy kwartał – zakończony 3 maja – nie zostały naruszone, to spółka podkreśla, że poniosła dodatkowe koszty i straty, które mogą odbić się na przyszłych wynikach.

W 2023 roku około jedna trzecia całkowitej sprzedaży Victoria’s Secret pochodziła z kanału e-commerce, co czyni przerwę w działalności cyfrowej szczególnie istotną. Incydent doprowadził do opóźnienia publikacji raportu finansowego, pierwotnie planowanego na ten tydzień. Pracownicy wciąż mają ograniczony dostęp do części systemów korporacyjnych, co utrudnia przetwarzanie danych potrzebnych do przygotowania sprawozdań.

Pomimo problemów technicznych, Victoria’s Secret podała wstępne wyniki za pierwszy kwartał – sprzedaż wyniosła 1,35 miliarda dolarów i była zgodna z oczekiwaniami analityków. Spółka zaznacza, że jak dotąd incydent nie spowodował istotnych zakłóceń w bieżącej działalności operacyjnej, choć niektóre procesy wciąż są przywracane.

Reakcja rynku była natychmiastowa – akcje spółki spadły o około 2 proc. w notowaniach na nowojorskiej giełdzie w dniu ogłoszenia informacji. Od początku roku kurs Victoria’s Secret stracił już około 50 proc. To kolejny w ostatnim czasie przypadek naruszenia bezpieczeństwa danych w sektorze detalicznym – podobne problemy dotknęły ostatnio firmę Adidas AG oraz kilku detalistów w Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 20:41