StoryEditor
Sieci i centra handlowe
26.01.2021 00:00

Kaufland wzorowym pracodawcą. Chwali się wyróżnieniem Top Employers Institute

Kaufland Polska piąty raz z rzędu otrzymał tytuł Top Employer Polska. Sieć handlowa kolejny raz została uznana przez Top Employers Institute za najlepszego pracodawcę w Polsce i w Europie. Po raz pierwszy wszystkie osiem krajów, w których Kaufland prowadzi działalność, wzięło udział w procesie certyfikacji i otrzymało znak, że firma wyróżnia się na rynku jako pracodawca.

Na czym polega to wyróżnienie? Program Top Employers Institute certyfikuje organizacje na podstawie oceny kwestionariusza pod kątem najlepszych praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, które dotyczą m.in. strategii HR, pozyskiwania talentów, szkolenia i rozwoju, well-being oraz kultury przedsiębiorstwa. 

Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska komentuje to wyróżnienie: - Doskonale wiemy, że budowanie silnej organizacji należy rozpocząć od zadowolonych pracowników. Od wielu lat podejmujemy szereg działań, których celem jest zapewnienie naszemu zespołowi atrakcyjnych i motywujących warunków pracy. Wsłuchujemy się w potrzeby naszych pracowników i stawiamy na otwarty dialog. Nagroda Top Employer, którą otrzymaliśmy, utwierdza nas w naszych staraniach i zachęca do dalszego, nieustannego rozwoju.

David Plink, prezes Top Employers Institute dodaje: - Rok 2020 przejdzie do historii jako czas, w którym świat biznesu musiał zmierzyć się z wieloma ekstremalnie trudnymi wyzwaniami. W tym kontekście Kaufland może być szczególnie dumny z tegorocznej nagrody Top Employer 2021, ponieważ świadczy ona o tym, że firma na pierwszym miejscu stawia dobro pracowników.

Kaufland to międzynarodowa sieć handlowa, posiadająca ponad 1300 sklepów i zatrudniająca ponad 132 000 pracowników w ośmiu krajach. Działa w Niemczech, w Polsce, w Czechach, w Rumunii, na Słowacji, w Bułgarii, w Chorwacji i w Mołdawii.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 14:34