StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.11.2024 15:00

Klienci Sinsay proszeni są o zaprzestanie korzystania z produktów kosmetycznych i ich zwrot — zobacz, o które kosmetyki chodzi

Sinsay prosi klientów i klientki o zwrot zakwestionowanych produktów. / Sinsay

Marka Sinsay wycofuje ze sprzedaży wybrane produkty, które nie spełniają jej standardów jakości. Klienci posiadający produkty o numerach index 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X, 7698P-MLC oraz 7938R-MLC są proszeni o zaprzestanie ich użytkowania i dokonanie zwrotu według wskazanej procedury.

Sinsay opublikował na swojej stronie internetowej następującą informację:

Komunikat dla klientów

 

W związku z niespełnieniem standardów jakości Sinsay, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży.

Osoby posiadające produkty o numerach index 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X, 7698P-MLC, 7938R-MLC, proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z poniższą procedurą zwrotu.

Za wszelkie niedogodności wynikające
z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy

Sieć nie podała informacji o tym, z jakiego powodu maseczki, kryjące się pod kodami 3648U-22X, 3648U-33X i 3648U-11X, zostają wycofane. Produkty nabyte w salonach stacjonarnych Sinsay można zwrócić w dowolnym punkcie stacjonarnym tej sieci. Aby ułatwić sobie ten proces, warto znaleźć najbliższy sklep Sinsay. W sytuacji, gdy klient nie posiada dowodu zakupu, personel poprosi o wypełnienie odpowiedniego formularza, co pozwoli na dalsze przetworzenie zwrotu.

image
Produkty o kodach 3648U-22X, 3648U-33X i 3648U-11X.
Sinsay

Produkty zakupione w sklepie internetowym Sinsay można zwrócić po zalogowaniu się na konto klienta i wybraniu opcji „zwrot” lub „reklamacja.” Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami, które zostaną wysłane na adres e-mail. Zwrot zakupów internetowych możliwy jest również w dowolnym stacjonarnym salonie Sinsay. W przypadku pytań można skontaktować się z infolinią pod numerem 58 353 65 65 (koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora).

Czytaj także: Funkcjonariusze Służby Celno-Skarbowej udaremnili przemyt nielegalnych suplementów z wyciągiem z konika morskiego

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.09.2025 14:40
PRCH: Kategorie usług oraz zdrowia i urody z największymi wzrostami sprzedaży w I półroczu 2025
Dane potwierdzają ewolucję roli obiektów handlowych - mówią eksperci z PRCHM.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) opublikowała swój najnowszy raport „Rynek obiektów handlowych w Polsce – I połowa 2025”. Wynika z niego, że na koniec czerwca 2025 zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce osiągnęły 13,95 mln mkw. GLA, a wskaźnik nasycenia wzrósł do 372 mkw. na 1 tys. mieszkańców. Jakie kategorie odnotowały największe wzrosty sprzedaży w tym czasie?

W pierwszych sześciu miesiącach roku oddano do użytku 132,6 tys. mkw. nowej powierzchni, z czego 83,4 proc. stanowiły parki handlowe. W budowie jest kolejne 561 tys. mkw. GLA, z planowanym otwarciem do końca 2026 r.

Dynamiczna podaż w małych miastach i aglomeracjach

W I połowie 2025 r. 61 proc. nowej podaży zrealizowano w miastach do 100 tys. mieszkańców, a 35,5 proc. w największych aglomeracjach. W porównaniu z rokiem 2024 oznacza to dalszą polaryzację inwestycji w kierunku najmniejszych i największych ośrodków miejskich. 

Największe obiekty oddane do użytku to m.in. Designer Outlet Kraków, park handlowy Łabędzka w Gliwicach oraz M Park Mrągowo.

Rynek inwestycyjny: 1,7 mld euro i dominacja parków handlowych

Pierwsze półrocze 2025 r. przyniosło 63 transakcje o łącznej wartości ok. 1,7 mld euro, co odpowiada wynikom z analogicznego okresu 2024 r. Segment magazynowy odpowiadał za 40 proc. wartości, a handel – za 19 proc., przy czym w handlu kluczową rolę odegrały parki handlowe i obiekty convenience, które stanowiły 50 proc. liczby transakcji i 59 proc. wartości w tym segmencie.

Największe transakcje w sektorze handlowym obejmowały m.in. zakup portfela 10 parków A Centrum przez czeskiego inwestora My Park oraz przejęcie CH Glinki w Bydgoszczy przez Redkom Development.

Obroty i odwiedzalność

Indeks PRCH pokazuje, że w I połowie 2025 r. obroty najemców centrów handlowych wzrosły o 1,1 proc. rok do roku, osiągając średnio 1 022,30 PLN/mkw., przy jednoczesnym spadku odwiedzalności (footfall) o 2,1 proc. 

Największe wzrosty sprzedaży odnotowały kategorie: usługi (+6,8 proc.), zdrowie i uroda (+5,1 proc.), gastronomia (+5,1 proc.) oraz rozrywka (+4,6 proc.).

Dane potwierdzają ewolucję roli obiektów handlowych: to już nie są tylko miejsca zakupów, lecz także przestrzenie spotkań, rozrywki i budowania doświadczeń – podkreśla Hanna Ołbińska, Starszy Konsultant ds. Analiz i Badań Rynku, PRCH.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
19.09.2025 16:34
Carrefour przygotowuje sprzedaż polskiego portfolio
Czy sieć zniknie z Polski?nito/Shutterstock

Francuska Grupa Carrefour we współpracy z bankiem JP Morgan przygotowuje się do sprzedaży niemal całego swojego portfolio w Polsce – donosi serwis La Lettre. W grę wchodzi ponad 800 sklepów oraz kilkadziesiąt centrów handlowych. Spółka przygotowała już pełen zestaw poufnych informacji dotyczących aktywów, które udostępniane są potencjalnym inwestorom do analizy finansowej, prawnej i operacyjnej. Carrefour podkreśla jednak, że na obecnym etapie nie zapadły jeszcze ostateczne decyzje w sprawie sprzedaży.

To kolejny krok w strategii restrukturyzacyjnej francuskiego detalisty. Pod koniec lipca ogłoszono, że wszystkie sklepy Carrefour we Włoszech zostaną przejęte przez międzynarodową grupę dystrybucyjną NewPrinces. Wartość tej transakcji szacowana jest na około 1 miliarda euro, a jej finalizacja ma nastąpić do końca III kwartału 2025 roku. Carrefour Italia, liczący ponad 1000 punktów sprzedaży w kluczowych regionach o dużej gęstości zaludnienia, był dotychczas jednym z filarów działalności koncernu w Europie.

Na polskim rynku wyniki Carrefoura w pierwszym półroczu 2025 roku pokazują mieszane tendencje. Przychody spółki wyniosły 1,155 miliarda euro, co oznacza spadek o 1,1 proc. w ujęciu like for like oraz o 1,8 proc. w ujęciu organicznym. Po uwzględnieniu sprzedaży paliwa odnotowano jednak wzrost o 0,6 proc. Pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 900 sklepów w sześciu formatach: od hipermarketów i supermarketów po sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, specjalistyczne oraz e-commerce.

Carrefour w Polsce zarządza również siecią 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tysięcy mkw. GLA oraz 40 stacjami paliw. Globalnie grupa posiada ponad 14 tys. sklepów w ponad 40 krajach i w 2022 roku wygenerowała sprzedaż na poziomie 90,8 miliarda euro. Potencjalna sprzedaż polskiego portfolio oznaczałaby znaczące przetasowania na lokalnym rynku handlu detalicznego i mogłaby przyciągnąć uwagę zarówno inwestorów finansowych, jak i branżowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. wrzesień 2025 17:02