
Tedi ma w ofercie artykuły do dekoracji wnętrz, zabawki, elektronikę, modę oraz kosmetyki. Asortyment, niskie ceny i duży wybór sprawiają, że w Polsce będzie konkurencją dla takich niespożywczych dyskontów jak Pepco, TXM czy KiK.
— W najbliższych tygodniach debiutujemy w Chorwacji, w przyszłym roku zaczynamy budować sieć we Włoszech, a bezpośrednio po tym w naszym programie są Polska i Portugalia — zapowiedział w rozmowie z DPA Silvan Wohlfarth, prezes Tediego.
Po trzynastu latach działalności Tedi chwali się siecią 1,6 tys. sklepów i kilkunastoma tysiącami pracowników. Oprócz rynku niemieckiego (1,3 tys. placówek) działa w Austrii, Słowenii, Hiszpanii oraz na Słowacji. Jeszcze w tym roku zamierza uruchomić prawie 300 placówek, z czego połowa powstanie poza Niemcami.