StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.06.2022 00:00

Kosmetyczna półka w HalfPrice to naturalne marki i ciekawe akcesoria [FOTOREPORTAŻ]

Sklepy HalfPrice oferują markowe produkty w okazyjnych cenach. Dotyczy to także kosmetyków. Co zatem znajdziemy na półkach z akcesoriami oraz produktami do oczyszczania i pielęgnacji twarzy, ciała i włosów?

Kosmetyczna półka w HalfPrice przyciąga uwagę kolorami i różnorodnością produktów do mycia i pielęgnacji ciała.

Pośród różnorodnych marek swoje miejsce znalazła tu Stara Mydlarnia...

...a także włoska Perlier…

…oraz australijski Organik Botanik.

Dla niektórych niespodzianką może być szeroka obecność marki Natura Siberica, która choć do niedawna bardzo ceniona przez konsumentów, nie miała ostatnio dobrej passy ze względu na bojkot konsumencki i wycofywanie ze sklepów produktów wytwarzanych w Rosji.

Half Price nie poddał się rynkowej tendencji i chętnie oddał swoje półki tym naturalnym produktom do pielęgnacji włosów, gdyż pomimo rosyjskiego pochodzenia marki, kosmetyki Natura Siberica wytwarzane są w estońskiej fabryce EurobioLab i dystrybuowane przez polską firmę Eurus. Zresztą wątpliwości nabywców rozwiewa nalepka, znajdująca się na każdym opakowaniu, która przekonuje: „Jestem z Estonii”.

W strefie z pielęgnacją twarzy znów sporo naturalnych składników, jak aloes, oliwa z oliwek czy owies…

…ale też kolagenowych masek czy witaminowych serum.

Trend naturalny obecny jest nawet w kategorii dezodorantów…

…oraz akcesoriów do kąpieli

Kolorowo i wegańsko prezentuje się natomiast sekcja z kosmetykami kąpielowymi…

...wśród których znaleźć można interesujące zestawy marki Organique

Kosmetyczna oferta dla mężczyzn nie jest duża, ale znów bardzo trendy. HalfPrice nie zapomniał o modzie na hodowanie brody.

Poszukiwacze innowacji w oczyszczaniu twarzy znajdą tu zarówno modne elektroniczne gadżety…

…jak i rękawice Glov.

Sporo tu też masek…

…jak i przydatnych, niekiedy zabawnych, akcesoriów makijażowych.

***

HalfPrice to polska sieć formatu off price, oferująca produkty światowych marek w obniżonych cenach. W ofercie, oprócz odzieży, butów, akcesoriów i artykułów do dekoracji domu, znajdują się także kosmetyki. Pierwszy sklep został otwarty w 19 marca 2021 w Polkowicach (Park Handlowy Polkowic), a dziś jest ich ponad 70. Poza Polską szyld jest obecny w Austrii, Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji i na Węgrzech. W listopadzie 2021 roku wystartował sklep internetowy. Właścicielem sieci jest grupa CCC.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 14:26