StoryEditor
Sieci i centra handlowe
24.01.2022 00:00

Lidl wprowadza 12 różnych testów przeznaczonych do samokontroli zdrowia

Lidl Polska jako pierwsza sieć handlowa w naszym kraju wprowadza do sprzedaży szeroką gamę testów do samodzielnej kontroli zdrowia. Od 26 stycznia w wybranych sklepach oferowanych będzie 12 rodzajów testów pozwalających m.in. na diagnostykę celiakii, określenie aktywności tarczycy, poziomu witaminy D czy żelaza lub rozpoznanie rodzaju infekcji.

Lidl Polska jako pierwsza sieć handlowa wprowadza do sprzedaży szeroką gamę testów do samodzielnego wykonania. Producentem testów jest szwajcarska firma, a same testy wykazują się wysoką dokładnością (na poziomie od 87 proc. do 98,90 proc. w zależności od rodzaju testu) oraz swoistością (na poziomie od 98 proc. do 100 proc. w zależności od rodzaju testu).

Seria testów dostępnych w sklepach Lidl przeznaczona jest do samodzielnej diagnostyki. Dzięki nim klienci będą mogli we własnym zakresie wykonać diagnostykę poziomu witaminy D w organizmie, stanów zapalnych na podstawie pomiaru poziomu CRP (daje odpowiedź czy mamy do czynienia z infekcją wirusową czy bakteryjną), infekcji układu moczowego (wykrywa obecność leukocytów, krwi, azotynów i białka) czy poziomu antygenu prostaty.

Kolejne testy w ofercie Lidla wykażą zakażenie bakterią Helicobacter Pylori, wskażą na obecność utajonej krwi w kale albo ujawnią celiakie (nietolerancję glutenu). Pozwolą również na określenie poziomu żelaza czy TSH (aktywność tarczycy). Oferta obejmuje również test wczesnej ciąży, owulacji i menopauzy.

12 rodzajów testów będzie dostępnych w wybranych sklepach od środy 26 stycznia. Ich ceny to 24,99- 29,99 zł za opakowanie. Umieszczone zostaną w pobliżu strefy z kasami samoobsługowymi.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 01:12
Victoria’s Secret stawia na Wrocław – butik we Wroclavii już działa
599626
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599627
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599628
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599629
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599626
599627
599628
599629
Gallery

5 września Victoria’s Secret, wiodący detaliczny sprzedawca bielizny i produktów kosmetycznych, w tym nowoczesnych kolekcji inspirowanych modą, ekskluzywnych zapachów, produktów do pielęgnacji ciała i odzieży domowej, otworzyła swój najnowszy sklep we Wrocławiu w Polsce.

Sklep marki mieści się w CH Wroclavia, sąsiadującym z Dworcem Głównym. Oferuje innowacyjnie zaprojektowany koncept oraz intuicyjną nawigację, dzięki którym klienci mogą cieszyć się sprawnymi i przyjemnymi zakupami.

W ofercie sklepu znajdują się kultowe biustonosze, majtki oraz piżamy Victoria’s Secret w różnorodnych kolekcjach. Klienci mogą również wybierać spośród szerokiej gamy kosmetyków marki, w tym popularnych zapachów, mgiełek oraz perfum, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell.  

W nowym sklepie dostępne będą także bezpłatne, indywidualne konsultacje brafitterskie. Usługa dopasowania biustonoszy jest darmowa i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji.

Więcej informacji o otwarciu znaleźć można na polskim koncie instagramowym marki.

Lokalizacja: CH Wroclavia, Wrocław, ul. Sucha 1. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – niedziela 09:00 – 21:00.

Victoria’s Secret & Co. to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, w tym kultowych biustonoszach, majtkach, piżamach, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także w docenianych i nagradzanych perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała.

VS&Co to wiodące marki: Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK oraz Adore Me – zaawansowana technologicznie, skoncentrowana na cyfrowych rozwiązaniach, innowacyjna marka bieliźniana.

Obecnie marka działa w 70 krajach, posiadając ok. 1 350 sklepów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. wrzesień 2025 16:26