StoryEditor
Sieci i centra handlowe
09.05.2022 00:00

Lidl wprowadza kolejną markę kosmetyczną na wyłączność

Lidl Polska zapowiada, że od wtorku 10 maja do sklepów sieci trafi kolejna marka kosmetyczna, która będzie dostępna tylko w Lidlu. Tym razem to Hairy Land – wegańskie, naturalne kosmetyki do pielęgnacji włosów. Ich producentem  jest polska firma Cosmetics Land, której historia rozpoczęła się w marcu 2022 r. – wtedy wpisana została do rejestru KRS. Marka powstała we współpracy z Lidl Polska.

W sklepach Lidl Polska od wtorku 10 maja pojawi się linia Hairy Land. To kosmetyki do pielęgnacji włosów przeznaczone dla osób z rozmaitymi potrzebami. Przykładowo szałwia zawarta w szamponie dla włosów średnioporowatych pomoże zapobiec nadmiernemu przetłuszczaniu się, len wzmocni zniszczone pasma, a biała glinka odbije od nasady te niskoporowate, nadając im objętości.

W linii znajdziemy szampony (400 ml) i odżywki proteinowe (200 ml) w cenie 16,99 zł za sztukę oraz maski emolientowe, których koszt to 17,99 zł za 400 ml. Preparaty wzbogacono takimi składnikami aktywnymi, jak na przykład: owies, aloes, szałwia, len czy winogrono. Każda z propozycji zawiera oznaczenia ułatwiające dobranie serii odpowiednio do potrzeb.

W ofercie znalazły się również produkty uzupełniające pielęgnację: olejek na zniszczone końcówki (80 ml), trychologiczny peeling cukrowy do skóry głowy (125 ml) oraz wcierka do włosów wypadających (100 ml), wszystkie w cenie 15,99 zł za sztukę. Marka proponuje również odżywkę humektantową dla każdej porowatości włosów w cenie 16,99 zł za 200 ml. Wszystkie są wegańskie i zawierają 98 proc. składników pochodzenia naturalnego.

Producentem kosmetyków Hairy Land jest polska firma Cosmetics Land, której historia rozpoczęła się w marcu 2022 r. – wtedy wpisana została do rejestru KRS. Marka powstała we współpracy z Lidl Polska, co oznacza, że produkty będą dostępne jedynie w sklepach sieci.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
09.06.2025 14:00
Inglot otwiera nowy butik w Magnolia Park – większa przestrzeń, nowe usługi i produkty
Nowy salon marki we Wrocławiu został urządzony w odświeżonym koncepcie.Inglot

W czerwcu polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła nowy sklep w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Nowa lokalizacja na parterze, o powierzchni ponad 30 mkw., zastąpiła dotychczasowy punkt wolnostojący. Butik zaprojektowano zgodnie z najnowszym konceptem marki, który zakłada lepsze dostosowanie przestrzeni do potrzeb konsumentów – zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności. Klienci mogą teraz korzystać z podziału na strefy: pielęgnacyjną, bazową, kolorową i manicure, co ułatwia poruszanie się po ofercie.

Jak podkreśla Marta Kocik, dyrektorka Magnolia Park, nowy lokal to odpowiedź na rosnące zainteresowanie wysokiej jakości kosmetykami i komfortowymi warunkami zakupów. Zwiększenie powierzchni pozwoliło na rozszerzenie asortymentu naturalnych kosmetyków i podniesienie standardu obsługi. Sklep wyróżnia się pastelowym wystrojem wnętrza inspirowanym ludzką twarzą, co ma nie tylko walory estetyczne, ale też funkcjonalne – sprzyjające indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów.

Nowością w butiku są profesjonalne usługi makijażowe – dzienny, wieczorowy oraz okolicznościowy – a także lekcje makijażu. Co istotne, klientki otrzymują w cenie usługi zestaw kosmetyków o tej samej wartości, co czyni ofertę unikatową na rynku. Na makijaż można umawiać się w salonie, przez aplikację Booksy lub telefonicznie. Na otwarcie zaplanowano również specjalne wydarzenie: 20 i 21 czerwca odwiedzający będą mogli skorzystać z analizy kolorystycznej prowadzonej przez Mateusza Szlagiera – eksperta w tej dziedzinie.

Marka Inglot, obecna na sześciu kontynentach, pozostaje firmą rodzinną z polskim kapitałem. Aż 95 proc. produktów powstaje w zakładzie produkcyjnym w Przemyślu. Firma znana jest z innowacyjnego podejścia i dbałości o etykę – kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Otwarcie nowego butiku zbiegło się z premierą nowego produktu: pomadki Glazed Lips z filtrem SPF 50+, stanowiącej odpowiedź na potrzeby konsumentek w zakresie ochrony i pielęgnacji ust.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.06.2025 15:30
Atak na e-commerce Victoria’s Secret. Firma ostrzega przed wpływem na wyniki finansowe
Sieć bieliźniarska jest liczącym się graczem na rynku kosmetycznym ze względu na bogatą ofertę zapachów, makijażu i pielęgnacji.Shutterstock

Victoria’s Secret & Co. poinformowała o incydencie bezpieczeństwa, który spowodował trzydniowe wyłączenie sklepu internetowego. Firma ostrzega, że zdarzenie może negatywnie wpłynąć na wyniki finansowe za bieżący kwartał. Trwają prace nad pełną oceną skali i konsekwencji ataku. Mimo że wstępne dane za pierwszy kwartał – zakończony 3 maja – nie zostały naruszone, to spółka podkreśla, że poniosła dodatkowe koszty i straty, które mogą odbić się na przyszłych wynikach.

W 2023 roku około jedna trzecia całkowitej sprzedaży Victoria’s Secret pochodziła z kanału e-commerce, co czyni przerwę w działalności cyfrowej szczególnie istotną. Incydent doprowadził do opóźnienia publikacji raportu finansowego, pierwotnie planowanego na ten tydzień. Pracownicy wciąż mają ograniczony dostęp do części systemów korporacyjnych, co utrudnia przetwarzanie danych potrzebnych do przygotowania sprawozdań.

Pomimo problemów technicznych, Victoria’s Secret podała wstępne wyniki za pierwszy kwartał – sprzedaż wyniosła 1,35 miliarda dolarów i była zgodna z oczekiwaniami analityków. Spółka zaznacza, że jak dotąd incydent nie spowodował istotnych zakłóceń w bieżącej działalności operacyjnej, choć niektóre procesy wciąż są przywracane.

Reakcja rynku była natychmiastowa – akcje spółki spadły o około 2 proc. w notowaniach na nowojorskiej giełdzie w dniu ogłoszenia informacji. Od początku roku kurs Victoria’s Secret stracił już około 50 proc. To kolejny w ostatnim czasie przypadek naruszenia bezpieczeństwa danych w sektorze detalicznym – podobne problemy dotknęły ostatnio firmę Adidas AG oraz kilku detalistów w Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 18:35