StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.06.2020 00:00

Największe sklepy KIK w Polsce

Jedną z czołowych sieci detalicznych funkcjonujących w Europie jest KIK Textil Sp. z o.o. W 1994 r. w Dusseldorfie został otwarty pierwszy sklep tej sieci. Od tamtej pory sieć sklepów KIK nieustannie się powiększa i rozszerza swoje działanie na inne kraje. Aktualnie w sieci prężnie działa 3200 sklepów w następujących krajach: Niemcy, Polska, Holandia, Austria, Słowacja, Czechy, Węgry, Słowenia, Chorwacja.

Dlaczego właśnie KIK?

Sklepy KIK oferują swoim klientom pokaźny asortyment towarów, wśród których znajdują się: ubrania wysokiej jakości, biżuteria, zabawki, tekstylia domowe i inne dodatki. Co więcej, produkty na topie, a także markowe są skierowane do osób, które cenią te właściwości towarów. Ponadto, jeśli skorzystasz z takiego rozwiązania, jakim jest ulotka KIK - można zaoszczędzić przyzwoitą kwotę oraz kupić rzeczy w naprawdę dobrej jakości w niskiej cenie.

Proste statystyki

Działalność sieci sklepów KIK w Polsce rozpoczęła się w 2012 r., natomiast obecnie na polskim rynku istnieje już ponad 300 sklepów. W niedalekiej przyszłości w planach jest otwarcie kilkunastu następnych placówek. Firma w Polsce planuje otworzyć 500 sklepów. Jak można zauważyć, KIK Textil Sp. z o.o. ceni sobie dynamiczny rozwój. Ponadto sklepy KIK znajdują się zarówno w mniejszych, jak i większych lokalizacjach, a ich funkcjonowanie odbywa się zarówno w galeriach handlowych, jak i w centrach typu convenience, parkach handlowych, a także obiektach wolnostojących w odpowiednio dobranych lokalizacjach, o powierzchni ok. 500 metrów kwadratowych.

Z powodu tego, że w wielkich miastach istnieje już duża ilość obiektów handlowych, w odległości od centrum tworzone są miejsca na powstawanie mniejszych budynków tego typu. Równocześnie z tym, w mniejszych miastach występuje chęć tworzenia podobnych obiektów handlowych, prezentujących bogatą ofertę możliwości, z których ludzie zamieszkujący takie miejsca będą mogli korzystać na co dzień, bez konieczności wybierania się na zakupy do dużych miast po znane marki.

Największe sklepy KIK otwarto w Opolu i Sosnowcu – znane są w całym kraju nie tylko z gigantycznych przestrzeni, wypełnionych naprawdę wysokiej jakości rzeczami, ale także ze swojego zorientowania na klienta: wygodnie i przemyślanie usytuowane stojaki ze sprzedawanymi towarami, dogodna lokalizacja, obecność kompetentnych konsultantów – wszystko to czyni zakupy w KIK przyjemnymi i nieuciążliwymi.

Sklep KIK w Opolu

Sieć sklepów KIK chce zaspokoić oczekiwania szybko powiększającego się grona klientów. Z tego powodu sieć nie tylko dąży do otwierania nowych zakupowych miejsc, ale także stosuje wznowienie już istniejących.

Pośród takich sklepów można wymienić ten umiejscowiony w Centrum Handlowym Turawa Park w Opolu, który powstał jako pierwszy w kategorii wielkopowierzchniowych sklepów sieci KIK w Polsce, posiada on 850 metrów kwadratowych powierzchni oraz unowocześniony format. Inne sklepy tej sieci mieszczą się na 600-650 metrach kwadratowych. Poprzez ulokowanie sklepu w Opolu, osoby robiące w nim zakupy zyskały możliwość korzystania z szerokiego asortymentu w jednym miejscu. Klienci często odwiedzający ten sklep będą miło zaskoczeni unowocześnionym, bardziej przejrzystym pomysłem na ekspozycję towarów, a także zwiększonym komfortem robienia zakupów.

.

Sklep KIK w Sosnowcu

Jeden z dwoch największych sklepów sieci KIK funkcjonujących w Polsce został otwarty w Sosnowcu przy ul. Dekerta 7. Jak wszystkie sklepy tej sieci, także i ten oferuje swoim klientom odzież i tekstylia, a jego powierzchnia liczy tysiąc metrów kwadratowych.

Sklep w Sosnowcu – to wspaniały świat stylowych i modnych ubrań, eleganckich dekoracji do domu oraz tekstyliów w maksymalnie niskich cenach. Na uwagę zasługują tutaj przestronne alejki, ułatwiające spacer po przestrzeni sklepowej, nawet z dużym wózkiem oraz pomyślnie rozmieszczona kompozycja towarów, pozwalająca w jak najkrótszym czasie nabyć wszystkie niezbędne towary.

Zawitaj do galerii handlowej

Omawiając największe wyprzedaży od sklepów Kik w Polsce nie sposób pominąć też tych w największych galeriach handlowych. Nie są tak gigantycznie, jak wspomniane powyżej, ale mają bardzo racjonalnie urządzoną przestrzeń (i tutaj warto dodać, że nie jest ona mała), gdzie na każdym metrze kwadratowym w sposób wygodny dla kupujących są rozmieszczone oferowane artykuły.

Duże sklepy KIK w galeriach handlowych pozwalają:

  • Kupić wszystko, czego potrzebujemy w jednym miejscu;
  • Mieć pewność, że w punkcie sprzedaży znajdziemy rzeczy o odpowiednim rozmiarze, a nie będziemy czekali na ich dostawę;
  • Uzyskać specjalistyczną pomoc od sprzedawcy;
  • W razie potrzeby wymienić zakupioną rzecz lub zrezygnować z jej zakupu.

Największe polskie sklepy KIK – to wspaniałe miejsce na oszczędne i korzystne zakupy. Jeśli jednak nie masz możliwości, aby udać się do jednego z nich, zawitaj po prostu do najbliższej placówki tej sieci. Na kupnie towarów pomogą zaoszczędzić ulotki promocyjne Rabato, z których skorzystasz całkiem za darmo na stronie tego portalu, używając komputera lub smartfona.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
09.06.2025 14:00
Inglot otwiera nowy butik w Magnolia Park – większa przestrzeń, nowe usługi i produkty
Nowy salon marki we Wrocławiu został urządzony w odświeżonym koncepcie.Inglot

W czerwcu polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła nowy sklep w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Nowa lokalizacja na parterze, o powierzchni ponad 30 mkw., zastąpiła dotychczasowy punkt wolnostojący. Butik zaprojektowano zgodnie z najnowszym konceptem marki, który zakłada lepsze dostosowanie przestrzeni do potrzeb konsumentów – zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności. Klienci mogą teraz korzystać z podziału na strefy: pielęgnacyjną, bazową, kolorową i manicure, co ułatwia poruszanie się po ofercie.

Jak podkreśla Marta Kocik, dyrektorka Magnolia Park, nowy lokal to odpowiedź na rosnące zainteresowanie wysokiej jakości kosmetykami i komfortowymi warunkami zakupów. Zwiększenie powierzchni pozwoliło na rozszerzenie asortymentu naturalnych kosmetyków i podniesienie standardu obsługi. Sklep wyróżnia się pastelowym wystrojem wnętrza inspirowanym ludzką twarzą, co ma nie tylko walory estetyczne, ale też funkcjonalne – sprzyjające indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów.

Nowością w butiku są profesjonalne usługi makijażowe – dzienny, wieczorowy oraz okolicznościowy – a także lekcje makijażu. Co istotne, klientki otrzymują w cenie usługi zestaw kosmetyków o tej samej wartości, co czyni ofertę unikatową na rynku. Na makijaż można umawiać się w salonie, przez aplikację Booksy lub telefonicznie. Na otwarcie zaplanowano również specjalne wydarzenie: 20 i 21 czerwca odwiedzający będą mogli skorzystać z analizy kolorystycznej prowadzonej przez Mateusza Szlagiera – eksperta w tej dziedzinie.

Marka Inglot, obecna na sześciu kontynentach, pozostaje firmą rodzinną z polskim kapitałem. Aż 95 proc. produktów powstaje w zakładzie produkcyjnym w Przemyślu. Firma znana jest z innowacyjnego podejścia i dbałości o etykę – kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Otwarcie nowego butiku zbiegło się z premierą nowego produktu: pomadki Glazed Lips z filtrem SPF 50+, stanowiącej odpowiedź na potrzeby konsumentek w zakresie ochrony i pielęgnacji ust.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.06.2025 15:30
Atak na e-commerce Victoria’s Secret. Firma ostrzega przed wpływem na wyniki finansowe
Sieć bieliźniarska jest liczącym się graczem na rynku kosmetycznym ze względu na bogatą ofertę zapachów, makijażu i pielęgnacji.Shutterstock

Victoria’s Secret & Co. poinformowała o incydencie bezpieczeństwa, który spowodował trzydniowe wyłączenie sklepu internetowego. Firma ostrzega, że zdarzenie może negatywnie wpłynąć na wyniki finansowe za bieżący kwartał. Trwają prace nad pełną oceną skali i konsekwencji ataku. Mimo że wstępne dane za pierwszy kwartał – zakończony 3 maja – nie zostały naruszone, to spółka podkreśla, że poniosła dodatkowe koszty i straty, które mogą odbić się na przyszłych wynikach.

W 2023 roku około jedna trzecia całkowitej sprzedaży Victoria’s Secret pochodziła z kanału e-commerce, co czyni przerwę w działalności cyfrowej szczególnie istotną. Incydent doprowadził do opóźnienia publikacji raportu finansowego, pierwotnie planowanego na ten tydzień. Pracownicy wciąż mają ograniczony dostęp do części systemów korporacyjnych, co utrudnia przetwarzanie danych potrzebnych do przygotowania sprawozdań.

Pomimo problemów technicznych, Victoria’s Secret podała wstępne wyniki za pierwszy kwartał – sprzedaż wyniosła 1,35 miliarda dolarów i była zgodna z oczekiwaniami analityków. Spółka zaznacza, że jak dotąd incydent nie spowodował istotnych zakłóceń w bieżącej działalności operacyjnej, choć niektóre procesy wciąż są przywracane.

Reakcja rynku była natychmiastowa – akcje spółki spadły o około 2 proc. w notowaniach na nowojorskiej giełdzie w dniu ogłoszenia informacji. Od początku roku kurs Victoria’s Secret stracił już około 50 proc. To kolejny w ostatnim czasie przypadek naruszenia bezpieczeństwa danych w sektorze detalicznym – podobne problemy dotknęły ostatnio firmę Adidas AG oraz kilku detalistów w Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 22:55