StoryEditor
Sieci i centra handlowe
02.12.2021 00:00

Netto ma kolejne piętnaście sklepów w formacie 3.0

Piętnaście nowych placówek Netto 3.0, w tym czternaście w miejsce Tesco i siedem rozpoczynających historię Netto w poszczególnych miejscowościach – takim wynikiem siec dyskontów podsumowuje ostatnie dwa tygodnie ekspansji na polskim rynku.

W ciągu ostatnich dwóch tygodni duński detalista rozszerzył działalność aż o siedem placówek, które pojawiły się w miejscowościach, w których dotychczas nie było sklepów Netto. Są to Radzymin, Niepołomice, Zakopane, Gołdap, Mszana Dolna, Chodzież i Wyszków.

Netto było już obecne w pozostałych miastach, w których miały miejsce ostatnie otwarcia: w Łodzi otworzył się już szesnasty sklep sieci, w Warszawie kolejno dziesiąty i jedenasty, w Bielsko-Białej piąty, w Żninie – drugi, podobnie jak w Tomaszowie Mazowieckim, Czechowicach-Dziedzicach i Zabrzu.

Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w formacie 3.0 czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje go stonowana kolorystyka wnętrz, szerokie alejki i neutralne oświetlenie.

Spośród 3 tys. produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1 tys. to produkty stale rozwijanych marek własnych. Wśród nich jest marka Hello Sensitive, pod która oferowane są bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych – pieluszki i kosmetyki.

Netto to sieć dyskontowa. Po przejęciu brytyjskiej sieci Tesco, Netto prowadzi w Polsce blisko 700 sklepów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 09:31