StoryEditor
Sieci i centra handlowe
18.11.2021 00:00

Powstanie nowy park handlowy w Sosnowcu 

EDS Retail Park podpisał umowę na budowę parku handlowego w Sosnowcu. Będzie to w pełni skomercjalizowany, nowoczesny park handlowy, o powierzchni najmu ponad 6200 mkw. Otwarcie zaplanowane jest na 1 kwartał 2023 roku.

EDS Park Sosnowiec to kolejna inwestycja gdańskiego inwestora EDS Retail Park w Polsce. Będzie to w pełni skomercjalizowany, nowoczesny park handlowy, o powierzchni najmu ponad 6200 mkw. 90 proc. powierzchni najmu zostało już potwierdzone. – Rok 2021 pokazuje, że rynek retail parków jest bardzo chłonny, dzięki czemu każda nasza inwestycja jest bardzo szybko komercjalizowana – komentuje Michał Nowak, prezes zarządu EDS Retail Park.

Wśród potwierdzonych najemców nie ma jeszcze operatora drogeryjnego. Są natomiast takie marki jak Just GYM, Deichmann, Tedi, Maxi Zoo, KiK oraz sieć sklepów rtv.

Nowy park handlowy znajdzie się w północno-wschodniej część miasta, w sąsiedztwie hipermarketu Auchan, Leroy Merlin oraz Decathlon. Do dyspozycji klientów będzie 15 lokali handlowo-usługowych oraz  parking przewidziany na ok 300 miejsc parkingowych.

Rozpoczęcie prac budowlanych przewidziane jest na drugą połowę 2022 roku. Obecnie trwają prace projektowe, realizowane przez zewnętrzne biuro architektoniczne. Generalnym wykonawcą jest EDS FTW Sp. z o.o., a za komercjalizację wszystkich obiektów odpowiada wewnętrzny dział komercjalizacji EDS Retail Park. Planowana data otwarcia to 1 kwartał 2023 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
19.09.2025 09:32
Henkel i Kaufland wspierają program Pajacyk po raz dziesiąty
mat.pras.

Już po raz dziesiąty sieć Kaufland wraz z firmą Henkel łączą siły, aby wesprzeć program Pajacyk, prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną. Tegoroczna edycja akcji odbywa się pod hasłem „Niesiesz pomoc w koszyku” i trwa do końca września.

Od początku września każdy klient robiący zakupy w marketach Kaufland może w prosty sposób dołączyć do akcji, wybierając produkty Henkel z oferty sieci. Dochód ze sprzedaży artykułów marek: Bref, Clin, Dato, E, K2r, Persil, Perwoll, Pur, Silan oraz Somat – zostanie przeznaczony na wsparcie programu Pajacyk, który od lat zapewnia pełnowartościowe posiłki dzieciom w wieku szkolnym.

Jubileuszowa edycja akcji z firmą Henkel to dla nas dowód, że długofalowe partnerstwa mają ogromną wartość społeczną. Niestety wciąż zbyt wiele dzieci w naszym kraju zmaga się z problemem niedożywienia, dlatego każda taka inicjatywa ma realne znaczenie – wybór produktów Henkel w naszych sklepach to prosty gest klientów, który przekłada się na coś tak fundamentalnego, jak dostęp do pełnowartościowych posiłków – podkreśla Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

Według raportu stworzonego przez EAPN Polska, ponad pół miliona dzieci w Polsce nie ma dostępu do elementarnych środków potrzebnych do prawidłowego rozwoju. Program Pajacyk prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną od blisko 30 lat wspiera najmłodszych, którzy zmagają się z problemem niedożywienia. Dzięki zaangażowaniu klientów, a także partnerów takich jak Kaufland i Henkel, dzieci mogą liczyć na dostęp do zdrowych, ciepłych posiłków, które są podstawą prawidłowego rozwoju.

W tym roku akcja „Niesiesz pomoc w koszyku” potrwa do końca września we wszystkich marketach Kaufland w Polsce.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. wrzesień 2025 10:20