StoryEditor
Sieci i centra handlowe
06.08.2025 09:23

Primark stawia na aplikację mobilną, wśród kategorii: uroda i makijaż

Nowa aplikacja Primark jest już dostępna w Irlandii i Włoszech / Primark

Primark uruchomił swoją pierwszą aplikację mobilną dla klientów, zawierającą sekcję poświęconą kategorii beauty. Stanowi to ważny cyfrowy krok milowy irlandzkiego detalisty, kojarzonego do tej pory z olbrzymimi powierzchniami sprzedaży stacjonarnej.

Nowa aplikacja, która jest już dostępna w Irlandii i Włoszech, a w Wielkiej Brytanii ma zostać wdrożona w ciągu najbliższych 18 miesięcy, oferuje m.in. dział dotyczący urody. Użytkownicy będą mogli dzięki temu przeglądać i odkrywać najnowsze produkty kosmetyczne, dostępne w sklepach Primark, w tym produkty do pielęgnacji włosów i ciała, a także kosmetyków do makijażu.

Klienci będą mogli dzięki aplikacji nie tylko przeglądać najnowsze kolekcje Primark, ale także sprawdzać dostępność produktów w czasie rzeczywistym i planować wizyty za pomocą wbudowanego lokalizatora sklepów. Mogą również zaznaczać ulubione produkty i włączać spersonalizowane powiadomienia – dzięki funkcjom zaprojektowanym tak, aby wypełnić lukę między wyszukiwaniem online a zakupami w sklepie stacjonarnym.

image
Primark

Celem aplikacji jest usprawnienie interakcji klientów z marką dzięki urządzeniom mobilnym – zaoferowanie im wygody i doświadczenia zakupowego, które odzwierciedla dynamiczny charakter oferty Primark, opartej na trendach.

Wiemy, że nasi klienci coraz częściej rozpoczynają zakupy od wersji online, niezależnie od tego, czy chcą sprawdzić nowości, czy zaplanować wizytę. Nasza aplikacja daje im narzędzia, aby mogli to zrobić w bardziej intuicyjny i spersonalizowany sposób – wyjaśnia Matt Houston, dyrektor ds. obsługi klienta i rozwiązań cyfrowych Primark.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
07.08.2025 09:03
Bath & Body Works chce przyciągnąć młodych klientów i otwiera stoiska na… uniwersytetach
Celem nowej strategii jest dotarcie do klientów z pokolenia ZMarzena Szulc

Sieć Bath & Body Works zaczyna nowy rozdział: po raz pierwszy będzie sprzedawać perfumy, kosmetyki pielęgnacyjne oraz świece zapachowe poza swoimi własnymi butikami. Sieć zapowiedziała współpracę z operatorami księgarni, działających na uniwersytetach.

Ten krok Bath & Body Works to odejście od dotychczasowego modelu biznesowego. Celem tej nowej strategii jest dotarcie do klientów z pokolenia Z. Sieć zawarła umowy z operatorami księgarni (Barnes & Noble oraz Follett Corp.) na otwarcie własnych stoisk w blisko 600 sklepach uniwersyteckich, gdzie będzie sprzedawać swoje najpopularniejsze produkty – potwierdza w rozmowie z Reutersem nowy prezes sieci Daniel Heaf

To pierwszy raz, kiedy Bath & Body będzie sprzedawać produkty poza własnymi sklepami, ale nie ostatni – podkreśla Heaf. Dodaje, że kluczem do wzrostu w przyszłości będzie dystrybucja zewnętrzna.

Priorytetem dla Heafa jest zwiększenie sprzedaży wśród pokolenia Z. Manager objął stery Bath & Body Works w maju – po trudnym dla firmy roku, w którym akcje sieci zostały usunięte z indeksu S&P 500. W ciągu ostatnich dwóch lat akcje straciły 24 proc. 

Zdaniem analityków, księgarnie uniwersyteckie mogą być dobrym gruntem do oceny potrzeb młodszych nabywców, i to bez konieczności inwestowania dużego kapitału. To także sposób na podtrzymanie kontaktu z młodzieżą i poznanie jej potrzeb.

Przeprowadzone w kwietniu badanie autorstwa banku inwestycyjnego Piper Sandler wykazało, że wśród nastolatków sprzedaż perfum wzrosła o 22 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. To pokazuje, że perfumy są najszybciej rozwijającym się segmentem w branży kosmetycznej w grupie nastoletnich klientów.

Obecnie jednym z wyzwań, przed którymi stoi Bath & Body, jest zakomunikowanie konsumentom szerokiej gamy produktów – od mydeł przez balsamy do ust aż po dermokosmetyki. Firma rozważa optymalizację oferty, polegającą na skoncentrowaniu się na najlepiej sprzedających się produktach, a także na zwiększeniu swojej obecności w mediach elektronicznych. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.08.2025 08:57
Nowy sklep Victoria’s Secret otworzy się we Wroclavii, a poprzedzi go pop-up
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa) / Marzena Szulc
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa) / Marzena Szulc
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa) / Marzena Szulc
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa) / Marzena Szulc
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Szeroka oferta kosmetyków w sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia (Warszawa)
Gallery

Na 5 września marka Victoria’s Secret, mająca w ofercie bieliznę, produkty kosmetyczne i perfumy, zapowiada otwarcie swojego nowego sklepu we Wrocławiu. Nowy sklep zlokalizowany będzie w największej galerii handlowej stolicy Dolnego Śląska – Centrum Handlowym Wroclavia, na poziomie zero. Kilka dni temu w tej prestiżowej lokalizacji miało miejsce otwarcie konceptu Skin&Beauty by Super-Pharm.

W ofercie Victoria’s Secret znajdzie się nie tylko bielizna i piżamy, ale również szeroki wybór kosmetyków marki, w tym popularnych perfum, mgiełek i zapachów. Nowy sklep oferować będzie także profesjonalny brafitting – indywidualne konsultacje w zakresie doboru biustonosza. Ta bezpłatna usługa nie będzie wymagała wcześniejszej rezerwacji.

Zobacz też: Victoria’s Secret otworzy nowy sklep w Galerii Krakowskiej

Aby uczcić otwarcie sklepu, marka udostępni tymczasowo kiosk pop-up, którego otwarcie będzie miało miejsce w sobotę 23 sierpnia – również we Wroclavii. Klienci będą mieli tam okazję poznać najpopularniejsze kolekcje biustonoszy Victoria’s Secret i wypróbować charakterystyczne dla marki, słodkie zapachy.

W butikach Victoria’s Secret zatrudnionych jest obecnie 30 tys. pracowników w ponad 1,3 tys. sklepów w 70 krajach świata. 

Zobacz też: Czwarty concept store Skin&Beauty by Super-Pharm – działa już we Wrocławiu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. sierpień 2025 17:58