StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.12.2018 00:00

Rossmann wśród najemców N-Parku we Wrocławiu

Rossmann zajmie blisko 400 mkw. powierzchni w powstającym we Wrocławiu centrum handlowym N-Park. Otwarcie obiektu zaplanowane jest na koniec 2019 r. 

N-Park przy ul. Maślickiej, we Wrocławiu, to przykład projektu typu convenience realizowanego na terenie dużej aglomeracji, ale z lokalną strefą oddziaływania. N-Park powstanie w północnej części Wrocławia w dzielnicy Fabryczna, 10 km od centrum miasta. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się osiedle domków wielorodzinnych oraz dwóch operatorów spożywczych. Nieopodal centrum przebiegają trasy trzech linii komunikacji miejskiej.

Powierzchnia najmu projektu to 5300 mkw. N-Park będzie posiadał parking naziemny z 150 miejscami postojowymi. W obiekcie zaplanowane są lokale handlowo-usługowe na dwóch poziomach. Obok operatora spożywczego w centrum znajdą się: salon z elektroniką, drogeria, apteka, salony odzieżowe, fitness, usługi i gastronomia. W sąsiedztwie powstanie stacja benzynowa Orlen.

Sieć spożywcza Stokrotka uruchomi w N-Parku sklep na powierzchni ok. 700 mkw. Natomiast sektor drogeryjny będzie reprezentować sieć Rossmann. Salon Rossmanna zajmie blisko 380 mkw.

Otwarcie N-Parku przy ul. Maślickiej we Wrocławiu przewidziane jest na przełom III i IV kwartału 2019 r. Do końca br. skomercjalizowane ma być 90 proc. powierzchni obiektu.

Spółka Napollo 29 listopada 2018 r. uruchomiła pierwszy N-Park w aglomeracji warszawskiej, na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna. Wśród najemców centrum znalazły się m.in. takie marki jak: Super-Pharm, RTV Euro AGD, Smyk, Pepco, Jysk, Martes Sport, Pizza Hut czy Lux Med. W przyszłym roku, oprócz Wrocławia, nowy N-Park zostanie uruchomiony również w Warszawie. W kolejnym, 2020 r., zaplanowane są nowe otwarcia m.in.: w Gdańsku i w Łanach k. Wrocławia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
09.06.2025 14:00
Inglot otwiera nowy butik w Magnolia Park – większa przestrzeń, nowe usługi i produkty
Nowy salon marki we Wrocławiu został urządzony w odświeżonym koncepcie.Inglot

W czerwcu polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła nowy sklep w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Nowa lokalizacja na parterze, o powierzchni ponad 30 mkw., zastąpiła dotychczasowy punkt wolnostojący. Butik zaprojektowano zgodnie z najnowszym konceptem marki, który zakłada lepsze dostosowanie przestrzeni do potrzeb konsumentów – zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności. Klienci mogą teraz korzystać z podziału na strefy: pielęgnacyjną, bazową, kolorową i manicure, co ułatwia poruszanie się po ofercie.

Jak podkreśla Marta Kocik, dyrektorka Magnolia Park, nowy lokal to odpowiedź na rosnące zainteresowanie wysokiej jakości kosmetykami i komfortowymi warunkami zakupów. Zwiększenie powierzchni pozwoliło na rozszerzenie asortymentu naturalnych kosmetyków i podniesienie standardu obsługi. Sklep wyróżnia się pastelowym wystrojem wnętrza inspirowanym ludzką twarzą, co ma nie tylko walory estetyczne, ale też funkcjonalne – sprzyjające indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów.

Nowością w butiku są profesjonalne usługi makijażowe – dzienny, wieczorowy oraz okolicznościowy – a także lekcje makijażu. Co istotne, klientki otrzymują w cenie usługi zestaw kosmetyków o tej samej wartości, co czyni ofertę unikatową na rynku. Na makijaż można umawiać się w salonie, przez aplikację Booksy lub telefonicznie. Na otwarcie zaplanowano również specjalne wydarzenie: 20 i 21 czerwca odwiedzający będą mogli skorzystać z analizy kolorystycznej prowadzonej przez Mateusza Szlagiera – eksperta w tej dziedzinie.

Marka Inglot, obecna na sześciu kontynentach, pozostaje firmą rodzinną z polskim kapitałem. Aż 95 proc. produktów powstaje w zakładzie produkcyjnym w Przemyślu. Firma znana jest z innowacyjnego podejścia i dbałości o etykę – kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Otwarcie nowego butiku zbiegło się z premierą nowego produktu: pomadki Glazed Lips z filtrem SPF 50+, stanowiącej odpowiedź na potrzeby konsumentek w zakresie ochrony i pielęgnacji ust.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.06.2025 15:30
Atak na e-commerce Victoria’s Secret. Firma ostrzega przed wpływem na wyniki finansowe
Sieć bieliźniarska jest liczącym się graczem na rynku kosmetycznym ze względu na bogatą ofertę zapachów, makijażu i pielęgnacji.Shutterstock

Victoria’s Secret & Co. poinformowała o incydencie bezpieczeństwa, który spowodował trzydniowe wyłączenie sklepu internetowego. Firma ostrzega, że zdarzenie może negatywnie wpłynąć na wyniki finansowe za bieżący kwartał. Trwają prace nad pełną oceną skali i konsekwencji ataku. Mimo że wstępne dane za pierwszy kwartał – zakończony 3 maja – nie zostały naruszone, to spółka podkreśla, że poniosła dodatkowe koszty i straty, które mogą odbić się na przyszłych wynikach.

W 2023 roku około jedna trzecia całkowitej sprzedaży Victoria’s Secret pochodziła z kanału e-commerce, co czyni przerwę w działalności cyfrowej szczególnie istotną. Incydent doprowadził do opóźnienia publikacji raportu finansowego, pierwotnie planowanego na ten tydzień. Pracownicy wciąż mają ograniczony dostęp do części systemów korporacyjnych, co utrudnia przetwarzanie danych potrzebnych do przygotowania sprawozdań.

Pomimo problemów technicznych, Victoria’s Secret podała wstępne wyniki za pierwszy kwartał – sprzedaż wyniosła 1,35 miliarda dolarów i była zgodna z oczekiwaniami analityków. Spółka zaznacza, że jak dotąd incydent nie spowodował istotnych zakłóceń w bieżącej działalności operacyjnej, choć niektóre procesy wciąż są przywracane.

Reakcja rynku była natychmiastowa – akcje spółki spadły o około 2 proc. w notowaniach na nowojorskiej giełdzie w dniu ogłoszenia informacji. Od początku roku kurs Victoria’s Secret stracił już około 50 proc. To kolejny w ostatnim czasie przypadek naruszenia bezpieczeństwa danych w sektorze detalicznym – podobne problemy dotknęły ostatnio firmę Adidas AG oraz kilku detalistów w Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 15:01