StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.06.2024 15:29

Tajemnicze wózki Auchan w nowej wersji — tym razem także z kosmetykami

Tajemnicze Wózki wracają do Auchan — tym razem także z produktami drogeryjnymi. / Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl
Sieć hipermarketów Auchan ponownie zachęca klientów swoją inicjatywą „Tajemniczy Wózek”, której trzecia edycja rusza już 20 czerwca. Akcja, która przyciąga tłumy klientów, tym razem obejmie wszystkie 70 lokalizacji w Polsce. Z okazji nadchodzącego lata, Auchan wprowadza do oferty Tajemniczych Wózków nowe kategorie produktów i zwiększa wartość wózków nawet do 1500 zł, przy jednoczesnym utrzymaniu minimalnego rabatu na poziomie 66 proc.

W najbliższy czwartek od godziny 16:00, klienci będą mieli szansę na zakup jednego z 7000 tajemniczych wózków, które tym razem zaoferują zróżnicowany asortyment — od pojawiających się pierwszy raz w ramach tego projektu kosmetyków po artykuły przemysłowe. Każdy wózek będzie sprzedawany za jedną trzecią jego wartości, co jest atrakcyjną ofertą dla oszczędzających, jak i dla tych, którzy lubią niespodzianki. Wartości wózków wahają się od 300 zł do 1500 zł.

Popularność poprzednich edycji akcji „Tajemniczy Wózek” była ogromna — w niektórych lokalizacjach wózki rozeszły się w zaledwie 20 minut, a średni czas wyprzedania ich we wszystkich sklepach wynosił 45 minut. Frederic Valet, dyrektor Marketingu w Auchan Polska, z entuzjazmem potwierdza, że akcja staje się stałym elementem promocyjnym sieci i cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów.

To już trzecia akcja Tajemniczy wózek, od jej premiery w naszych sklepach w marcu br. Efekty ostatniej akcji okazały się jeszcze bardziej spektakularne niż akcji pilotażowej [...] To najlepszy argument, który potwierdza słuszność naszej decyzji o wprowadzeniu na stałe akcji Tajemniczy wózek do kalendarza promocyjnego Auchan [...] Liczymy, że u progu lata w czasie przedwakacyjnych zakupów nasza akcja spotka się ponownie z dużym zainteresowaniem

- powiedział Valet.

Tym razem, oprócz standardowego asortymentu, dostępne będą także wózki tematyczne, które zawierać będą produkty z jednej kategorii, np. Ogród, Zabawki, Grill, Auto, Majsterkowanie, Gotowanie.

Czytaj także: Auchan Polska i Intermarché chcą kupować razem. Wystąpiły do UOKiK o zgodę na koncentrację

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 01:12
Victoria’s Secret stawia na Wrocław – butik we Wroclavii już działa
599626
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599627
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599628
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599629
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599626
599627
599628
599629
Gallery

5 września Victoria’s Secret, wiodący detaliczny sprzedawca bielizny i produktów kosmetycznych, w tym nowoczesnych kolekcji inspirowanych modą, ekskluzywnych zapachów, produktów do pielęgnacji ciała i odzieży domowej, otworzyła swój najnowszy sklep we Wrocławiu w Polsce.

Sklep marki mieści się w CH Wroclavia, sąsiadującym z Dworcem Głównym. Oferuje innowacyjnie zaprojektowany koncept oraz intuicyjną nawigację, dzięki którym klienci mogą cieszyć się sprawnymi i przyjemnymi zakupami.

W ofercie sklepu znajdują się kultowe biustonosze, majtki oraz piżamy Victoria’s Secret w różnorodnych kolekcjach. Klienci mogą również wybierać spośród szerokiej gamy kosmetyków marki, w tym popularnych zapachów, mgiełek oraz perfum, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell.  

W nowym sklepie dostępne będą także bezpłatne, indywidualne konsultacje brafitterskie. Usługa dopasowania biustonoszy jest darmowa i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji.

Więcej informacji o otwarciu znaleźć można na polskim koncie instagramowym marki.

Lokalizacja: CH Wroclavia, Wrocław, ul. Sucha 1. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – niedziela 09:00 – 21:00.

Victoria’s Secret & Co. to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, w tym kultowych biustonoszach, majtkach, piżamach, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także w docenianych i nagradzanych perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała.

VS&Co to wiodące marki: Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK oraz Adore Me – zaawansowana technologicznie, skoncentrowana na cyfrowych rozwiązaniach, innowacyjna marka bieliźniana.

Obecnie marka działa w 70 krajach, posiadając ok. 1 350 sklepów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. wrzesień 2025 23:58