StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.04.2023 00:00

Woolworth w Polsce - znamy daty i lokalizacje!

Kolejny dyskont niespożywczy wkracza do Polski - w maju w kraju pojawią się aż trzy sklepy pod szyldem Woolworth. / materiały prasowe Woolworth
Niemiecki dyskont niespożywczy Woolworth pojawi się w Polsce już w tym roku — znamy daty otwarć i lokalizacje czterech sklepów w największych miastach. W sklepach znajdzie się, poza produktami gospodarstwa domowego i odzieżą oraz dodatkami również interesująca oferta kosmetyczna.

Kolejny dyskont niespożywczy wkracza do Polski — konkurencją dla Pepco, Action i TEDI stanie się Woolworth (nie mylić z Australijskim Woolworth‘s). Deutsche Woolworth GmbH & Company OHG to niemiecka sieć, która oferuje szeroki wybór produktów w przystępnych cenach, tzw. affordables. Marka powstała w 1927 roku, otwierając swój pierwszy sklep w Bremie i była filią amerykańskiej firmy F.W. Woolworth Company. Obecnie Woolworth oferuje szeroki wybór produktów, w tym artykuły spożywcze, artykuły gospodarstwa domowego, ubrania, zabawki, artykuły sezonowe i wiele innych. Firma ma ponad 300 sklepów w Niemczech i zatrudnia około 6 000 pracowników.

Daty i lokalizacja otwarcia czterech pierwszych sklepów w Polsce wyglądają następująco:

Woolworth — Kraków — Centrum Atut, ul. Galicyjska 18; data otwarcia: 05.05.2023

Woolworth — Poznań — Galeria Pestka, ul. Aleje Solidarności 47; data otwarcia: 12.05.2023

Woolworth — Warszawa — Centrum Handlowe Fort Wola, ul. Połczyńska 4; data otwarcia: 26.05.2023

Woolworth — Łódź — Galeria Łódzka, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15/23; data otwarcia: nieznana

Do kwietnia 2024 r. Woolworth planowo ma operować 15-25 sklepami na terenie Polski, chociaż potencjał rynku ocenia nawet na 400 sklepów, jak twierdził w październiku ubiegłego roku w rozmowie z retailnet.pl Maciej Ćwikła, ówcześnie przedstawiany jako prezes Woolworth Polska. Tymczasem portalowi Money.pl zostało przekazane przez Dianę Schönfeld z działu komunikacji korporacyjnej w niemieckiej centrali, że Woolworth Polska jest kierowany przez dyrektorów zarządzających Romana HeiniegoPetera Burazina.

Sieć prowadzi obecnie rekrutację pracowników i kierowników sklepów w następujących miastach: Warszawie, Katowicach, Krakowie, Zielonej Górze, Łodzi i Poznaniu. Cały czas trwa również poszukiwanie odpowiednich lokali handlowych.

Czytaj także: Fort Wola ponownie otwarty: Hebe, Dealz, Kaufland i inni walczą o klientów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 01:12
Victoria’s Secret stawia na Wrocław – butik we Wroclavii już działa
599626
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599627
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599628
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599629
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599626
599627
599628
599629
Gallery

5 września Victoria’s Secret, wiodący detaliczny sprzedawca bielizny i produktów kosmetycznych, w tym nowoczesnych kolekcji inspirowanych modą, ekskluzywnych zapachów, produktów do pielęgnacji ciała i odzieży domowej, otworzyła swój najnowszy sklep we Wrocławiu w Polsce.

Sklep marki mieści się w CH Wroclavia, sąsiadującym z Dworcem Głównym. Oferuje innowacyjnie zaprojektowany koncept oraz intuicyjną nawigację, dzięki którym klienci mogą cieszyć się sprawnymi i przyjemnymi zakupami.

W ofercie sklepu znajdują się kultowe biustonosze, majtki oraz piżamy Victoria’s Secret w różnorodnych kolekcjach. Klienci mogą również wybierać spośród szerokiej gamy kosmetyków marki, w tym popularnych zapachów, mgiełek oraz perfum, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell.  

W nowym sklepie dostępne będą także bezpłatne, indywidualne konsultacje brafitterskie. Usługa dopasowania biustonoszy jest darmowa i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji.

Więcej informacji o otwarciu znaleźć można na polskim koncie instagramowym marki.

Lokalizacja: CH Wroclavia, Wrocław, ul. Sucha 1. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – niedziela 09:00 – 21:00.

Victoria’s Secret & Co. to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, w tym kultowych biustonoszach, majtkach, piżamach, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także w docenianych i nagradzanych perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała.

VS&Co to wiodące marki: Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK oraz Adore Me – zaawansowana technologicznie, skoncentrowana na cyfrowych rozwiązaniach, innowacyjna marka bieliźniana.

Obecnie marka działa w 70 krajach, posiadając ok. 1 350 sklepów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. wrzesień 2025 13:48