StoryEditor
Sieci i centra handlowe
12.10.2018 00:00

Wroclavia najlepszym „Nowym centrum handlowym”

Wrocławska galeria Wroclavia została ogłoszona najlepszym  „Nowym centrum handlowym” natomiast warszawska Arkadia okazała się bezkonkurencyjna pośród obiektów, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną przebudowę lub modernizację. Najlepsze centra i sieci handlowe wyłoniła Polska Rada Centrów Handlowych w ramach 9 edycji konkursu PRCH Retail.

Podczas tegorocznej finałowej Gali konkursu PRCH Retail Awards, która odbyła się 11 października br. w auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej, w gronie niemal 400 przedstawicieli branży handlowej ogłoszone zostały najlepsze projekty centrów, sieci handlowych i prowadzonych przez nie kampanii. Jury konkursowe najwyższy laur w kategorii „Nowego centrum handlowego” przyznało wrocławskiej galerii Wroclavia, natomiast warszawska Arkadia okazała się bezkonkurencyjna pośród obiektów, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną przebudowę lub modernizację.

W kategorii sieci handlowych wyłoniono 2 zwycięzców: markę odzieżową Kazar, jako najlepszą sieć handlową oraz eobuwie.pl jako nową sieć handlową, która pojawiła się w ostatnim czasie w centrach handlowych.

– Polski rynek handlowy jest bardzo konkurencyjny. Tym samym wysoki poziom kompetencji w zarządzaniu obiektem lub siecią handlową oraz ciekawe pomysły na marketing i budowanie relacji z lokalną społecznością, stanowią o finalnym sukcesie – powiedział Radosław Knap, dyrektor generalny i członek zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.

W konkursie wyłoniono również laureatów w kategoriach marketingowych centrów i sieci handlowych. Jury oceniające projekty marketingowe postanowiło nagrodzić m.in. Centrum Bonarka City Center w Krakowie, za doskonale przeprowadzoną kampanię public relations oraz Galerię Tomaszów za kampanię wizerunkową. Wydarzeniem roku wybrano natomiast akcję w łódzkiej Manufakturze „Digital origami i rozświetlona Manu”, a najlepszą prosprzedażową kampanią „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, która odbywała się w Galerii Katowickiej. Jury przyznało także nagrodę centrom wyprzedażowym Factory za najlepszą kampanię internetową oraz doceniło działania CSR podejmowane przez zarządcę centrum 3 Stawy w Katowicach. Jurorzy docenili także działania employer brandingowe prowadzone w Polsce przez McDonald’s Polska.

Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 01:12
Victoria’s Secret stawia na Wrocław – butik we Wroclavii już działa
599626
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599627
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599628
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599629
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599626
599627
599628
599629
Gallery

5 września Victoria’s Secret, wiodący detaliczny sprzedawca bielizny i produktów kosmetycznych, w tym nowoczesnych kolekcji inspirowanych modą, ekskluzywnych zapachów, produktów do pielęgnacji ciała i odzieży domowej, otworzyła swój najnowszy sklep we Wrocławiu w Polsce.

Sklep marki mieści się w CH Wroclavia, sąsiadującym z Dworcem Głównym. Oferuje innowacyjnie zaprojektowany koncept oraz intuicyjną nawigację, dzięki którym klienci mogą cieszyć się sprawnymi i przyjemnymi zakupami.

W ofercie sklepu znajdują się kultowe biustonosze, majtki oraz piżamy Victoria’s Secret w różnorodnych kolekcjach. Klienci mogą również wybierać spośród szerokiej gamy kosmetyków marki, w tym popularnych zapachów, mgiełek oraz perfum, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell.  

W nowym sklepie dostępne będą także bezpłatne, indywidualne konsultacje brafitterskie. Usługa dopasowania biustonoszy jest darmowa i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji.

Więcej informacji o otwarciu znaleźć można na polskim koncie instagramowym marki.

Lokalizacja: CH Wroclavia, Wrocław, ul. Sucha 1. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – niedziela 09:00 – 21:00.

Victoria’s Secret & Co. to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, w tym kultowych biustonoszach, majtkach, piżamach, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także w docenianych i nagradzanych perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała.

VS&Co to wiodące marki: Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK oraz Adore Me – zaawansowana technologicznie, skoncentrowana na cyfrowych rozwiązaniach, innowacyjna marka bieliźniana.

Obecnie marka działa w 70 krajach, posiadając ok. 1 350 sklepów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. wrzesień 2025 20:38