27 stycznia 2023
Przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż internetową i zarejestrowani w Polsce mogą dołączyć do grupy sprzedawców na wszystko.pl. Na platformie mogą rejestrować się...
26 stycznia 2023
25 stycznia 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Rihanna będzie główną gwiazdą koncertu w połowie meczu Super Bowl LVII i świętuje to nową kolekcją produktów do makijażu i pielęgnacji skóry...
Odsetek Polaków, którzy aktywnie poszukują w sklepach promocji wzrósł z 81 proc. w 2019 r. do 90 proc. w 2022 r. – podaje NielsenIQ. 9 na 10 osób...
18 stycznia 2023
19 stycznia 2023
Widać już, że konsumenci zmieniają swoje nawyki zakupowe i najpierw wybierają produkty pierwszej potrzeby. Każda marka kosmetyczna będzie musiała ostrożnie zarządzać...
17 stycznia 2023
12 stycznia 2023
3 stycznia 2023
Drogerie
MARKI
Sieci drogeryjne
Perfumerie
Sieci handlowe
WYWIADY I OPINIE
Przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż internetową i zarejestrowani w Polsce mogą dołączyć do grupy sprzedawców na wszystko.pl. Na platformie mogą rejestrować się tylko zweryfikowane firmy, które korzystają z oprogramowania Comarchu. Serwis obecnie jest w fazie testów. Współpracuje z nim już kilka marek z branży
Super-Pharm informuje, że od 26 stycznia Klub LifeStyle zmienia nazwę na Klub Super-Pharm. Chodzi o to, by podkreślić większą spójność programu lojalnościowego z głównym brandingiem marki.
Pierwsza akcja kasjerska drogerii DM w nowym roku odbędzie się we Wrocławiu w najbliższą sobotę 28 stycznia. Sklep zlokalizowany w Centrum Handlowym Marino dzięki zakupom zrobionym w tym dniu przez klientów wesprze Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu.
Konsumenci zainteresowani treściami w gazetkach sieci drogeryjnych najczęściej przeglądają publikacje Rossmanna. Druga w kolejności jest siec Hebe, a kolejne to Drogerie Natura oraz Super-Pharm – wynika z najnowszej edycji raportu Retail We Shop przygotowanego przez Blix i Kantar.
DP Drogerie Polskie, franczyzowa sieć zrzeszająca około 300 sklepów kosmetycznych, przygotowuje się do wiosennej konferencji handlowej, która odbędzie się 24-25 marca br. Do udziału w wydarzeniu mogą zgłaszać się producenci, którzy chcą zaprezentować swoje marki i produkty detalistom.
Douglas Skincare Days to hasło projektu, z którym ruszają perfumerie Douglas. Do udziału w otwierającym go evencie firma zaprosiła twórców internetowych i dziennikarzy. Wraz ze znanymi kosmetologami oraz ekspertami z partnerskich marek firma poświęciła dzień na edukację na temat pielęgnacji skóry.
Natura wspiera tegoroczny 31. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wystawiając aukcje z dwunastoma grafikami, które zdobiły okładki magazynu „Natura” od stycznia do grudnia 2022 r.
ID Logistics, operator logistyczny, zakończył rozbudowę centrum logistyki e-commerce w Zgorzelcu przeznaczone dla towarów niebezpiecznych, chemicznych i kosmetycznych. Zwiększyła się pojemność składowania i sieć punktów dostaw.