27 czerwca 2022
Marka Lush, znana z zaangażowania w ochronę środowiska, od niedawna dostępna również w Polsce rozpoczęła nową kampanię mającą na celu podniesienie świadomości na...
24 czerwca 2022
23 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Henkel wyprzedził Patagonię, IKEA, Natura & Co oraz Microsoft w rankingu koncernów rozwijających się w sposób zrównoważony. Powstał on głosami ponad 700...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
22 czerwca 2022
– Wchodząc na polski rynek, musieliśmy wykazać się podejściem startupowym. Polacy uwielbiający nowości, to inni klienci niż Niemcy - tradycjonaliści. Szukamy...
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
WYWIADY I OPINIE
Sieci drogeryjne
HANDEL
E-COMMERCE
GORĄCY TEMAT
Farmaceuci podczas pandemii dostali uprawnienia do wykonywania szczepień. W tej chwili 75 aptek bierze udział w pilotażu przeglądów lekowych. Wkrótce do tych usług ma dołączyć możliwość wystawiania recept kontynuowanych. Farmaceuci czekają na zwiększenie uprawnień. Ich wiedza i umiejętności są obecnie wykorzystywane w bardzo niewielkim stopniu
Według danych GUS ze stycznia 2022 r. w Polsce funkcjonuje 11,9 tys. aptek. 2,4 tys., a co piąta z nich co jest notowana w Krajowym Rejestrze Długów. W kwietniu średni obrót jednej apteki wyniósł 289 tys. zł. To o 17,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Przeciętna marża na wszystkich lekach sięgnęła 25,1 proc. i była wyższa o 2,5 proc. niż
E-commerce, aplikacje, płatności bezdotykowe oraz kasy samoobsługowe, to rozwiązania, które mocno rozwinęły się w okresie pandemii. O ile te trendy obserwowano na całym świecie, a w szczególności wzmożone zainteresowanie zakupami online, to okazuje się, że powszechność kas bez kasjera, to szczególna specyfika polskiego rynku. To jedna z
Komentarzy 4
Kosmetyki do sieci Empik trafiły w październiku ubiegłym roku, jako jedna z kategorii Strefy Designu. Wyeksponowane propozycje znakomicie sprawdzą się jako prezent, choć fani naturalnej pielęgnacji z pewnością znajdą tu ciekawe rozwiązania dla siebie.
Sieć DM w swijej siedzibie w Karlsruhe, tworzy stanowisko dla osoby, która będzie się zajmowała kwestiami związanymi z dostarczaniem do sklepów „zielonej” energii elektrycznej. Specjalista do spraw odpowiedzialnego zarządzania energią będzie też aktywnie uczestniczyć w przygotowaniu strategii związanej z ograniczaniem śladu ekologicznego
Drogerie Koliber ruszyły z nowym konkursem lojalnościowym dla konsumentów. Nagrodami za zakupy są nagrody rzeczowe i bony na zakupy w Drogeriach Koliber.
Polacy częściej niż rok temu robią zakupy w dyskontach, ale są wobec nich coraz mniej lojalni. Wynika to z sytuacji makroekonomicznej, która zmusza ich do poszukiwania okazji. Kupujący w większym stopniu idą za promocją niż za szyldem sklepu – wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud, która przenalizowała zachowania ponad 1,2 mln
W drogeriach Ziko Dermo rozpoczęła się akcja „Holistyczna pielęgnacja z Ziko Dermo”, której celem jest zwiększenie świadomości klientek w sprawie dbania o siebie wewnętrznie i zewnętrznie. Pomóc im w tym ma książka „Jesteś piękna. Sekrety holistycznej pielęgnacji”, którą otrzymają w drogeriach stacjonarnych