27 maja 2022
– Współpracujemy z e-aptekami i z aptekami stacjonarnymi. Wyraźnie widać również w tym kanale, że sprzedaż kosmetyków przesuwa się w stronę...
25 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Takie stanowisko prezentuje Komisja Europejska i tak wynika też z orzecznictwa polskich sądów. Dlatego teraz, gdy UOKiK zaczął przyglądać się działalności...
26 maja 2022
Gdy pytamy klientów, co kieruje ich decyzjami zakupowymi, to na pierwszym miejscu pojawia się cena, a na drugim i trzecim promocje i wyprzedaże. Jednak już z obserwacji...
19 maja 2022
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
Sieci drogeryjne
WYWIADY I OPINIE
HANDEL
E-COMMERCE
GORĄCY TEMAT
Sieć drogerii Natura bardzo intensywnie promuje swój program lojalnościowy Klub Natura, zarówno poprzez internet, jak i bezpośrednio w placówkach. Każda osoba płacąca przy kasie w drogerii jest zachęcana do założenia karty, a ekspedientki podkreślają, jakie korzyści płyną z jej posiadania. Klubowicze korzystają ze specjalnych ofert i rabatów –
Obniżenie progu kradzieży z 500 do 400 zł i elektroniczny rejestr sprawców wykroczeń to planowane zmiany w kodeksie wykroczeń, które szykuje resort sprawiedliwości – podała „Gazeta Prawna”. To oznacza, że kradzież przedmiotów o wartości np. 450 zł, która dziś jest wykroczeniem, stanie się przestępstwem. W konsekwencji winowajcy grozić będzie już nie maksymalnie 30 dni aresztu, lecz od trzech miesięcy do 5
Redakcja magazynu „Wiadomości Kosmetyczne” i portalu wiadomoscikosmetyczne.pl zapytała menadżerów z sektora kosmetycznego o wyzwania stojące przed branżą w 2017 r. Sytuację komentuje Waldemar Nowakowski, prezes Polskiej Izby Handlu.
Redakcja magazynu „Wiadomości Kosmetyczne” i portalu wiadomoscikosmetyczne.pl zapytała menadżerów z sektora kosmetycznego o wyzwania stojące przed branżą w 2017 r. Sytuację komentuje Matt Wójcik, client service director, członek zarządu IQS.
Komentarzy 1
Redakcja magazynu „Wiadomości Kosmetyczne” i portalu wiadomoscikosmetyczne.pl zapytała menadżerów z sektora kosmetycznego o wyzwania stojące przed branżą w 2017 r. Sytuację komentuje Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji
Redakcja magazynu „Wiadomości Kosmetyczne” i portalu wiadomoscikosmetyczne.pl zapytała menadżerów z sektora kosmetycznego o wyzwania stojące przed branżą w 2017 r. Sytuację komentuje Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego.
24 tys. zł – całkowity dochód ze sprzedaży kalendarzyka Douglas na 2016 rok – trafiło do Fundacji Przyjaciółka. Pieniądze zostaną rozdysponowane na realizację pasji i finansowanie stypendiów dla dzieci z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych.
Perfumerie Douglas Polska uruchomiły nowy projekt na YouTubie. Jest nim kanał Beauty Stories, na którym swoje treści publikują zaproszone do projektu blogerki i vlogerki. Wśród nich są: Agnieszka Grzelak, GlamPaula, Czarszka i BlessTheMess. Kanał ma być centralnym punktem platformy contentowej, która zintegruje działania na Facebooku, Instagramie