
Drogerie


Drogerie The Body Shop wraca na rynek amerykański po restrukturyzacji Po ponad roku od ogłoszenia upadłości w Wielkiej Brytanii, marka The Body Shop ponownie pojawia się na amerykańskim rynku. Po zamknięciu wszystkich sklepów stacjonarnych w USA w marcu 2024 r., sieć zdecydowała się na powrót w formule cyfrowej – poprzez Amazon oraz własny sklep internetowy w Stanach Zjednoczonych – poinformował serwis WWD. 14.10.2025

Drogerie Klinika Neurologii ICZMP już przyjmuje pacjentów w nowoczesnych wnętrzach Zakończył się pierwszy etap rozbudowy Kliniki Neurologii Rozwojowej i Epileptologii w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki. Dwadzieścia milionów złotych przekazanych przez Rossmanna umożliwi poprawę warunków leczenia dzieci z całej Polski. To pierwszy remont Kliniki od chwili otwarcia ICZMP w 1989 roku. 13.10.2025

Twarz Sekrety K-beauty i J-beauty: od glass skin do mochi skin Azjatycka pielęgnacja od kilku lat podbija światowe rynki beauty i inspiruje do zmiany codziennych rytuałów pielęgnacyjnych. Choć koreańskie i japońskie podejście do dbania o skórę różnią się stylem i intensywnością, łączy je wspólna filozofia – pielęgnacja rozumiana jako troska o zdrowie i piękno w długofalowej perspektywie. Co sprawia, że są tak wyjątkowe i popularne na całym świecie – wyjaśniają eksperci z ... 13.10.2025

Drogerie Barbara Schmehl i Grzegorz Gerus, DM: Atrakcyjne ceny to coś więcej, niż szybkie promocje Ceny w koszyku zakupowym drogerii DM rosną wolniej, niż inflacja w Polsce. Od początku roku do sierpnia średnia inflacja towarów i usług konsumpcyjnych w Polsce wyniosła 4,14 proc. Tymczasem w drogerii DM wskaźnik inflacji w koszyku zakupowym wyniósł zaledwie 0,56 proc., a ponadto ceny ponad 9 tys. produktów w DM nie zmieniły się od roku – podkreślają managerowie sieci. 13.10.2025

Drogerie Rossmann prezentuje nowy koncept „Moja Drogeria” Rossmann, największa sieć drogeryjna w Polsce, świętuje otwarcie swojego dwutysięcznego sklepu. Symboliczna drogeria powstała w Łodzi – mieście, w którym 32 lata temu otwarto pierwszy sklep marki. Nowy koncept pod nazwą „Moja Drogeria” stawia na doświadczenie zmysłowe, komfort oraz emocjonalną więź z klientem. Do końca 2025 roku metamorfozę przejdzie ponad 400 sklepów, a każdego roku modernizację ma przechodzić od 300 ... 09.10.2025

Drogerie Rossmann przekracza kolejną barierę w Polsce i otwiera drogerię nr 2000! [FOTORELACJA] Najnowsza, dwutysięczna drogeria sieci Rossmann w naszym kraju została otwarta w czwartek 9 października. Jubileuszowa placówka została zaaranżowana zgodnie z najnowszym konceptem sieci, który będzie stopniowo wprowadzany w całym kraju. Dwutysięczny Rossmann, jest zlokalizowany przy ul. Pabianickiej 75 w Łodzi. Redakcja WK była na uroczystej inauguracji! 09.10.2025

Drogerie Odkryli siebie – teraz odkrywają rynek pracy. 23 osoby z szansą na pracę dzięki programowi „Odkryj siebie z Hebe” Ponad dwudziestu wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski zdobyło szansę na zatrudnienie dzięki udziałowi w czwartej edycji programu „Odkryj siebie z Hebe”, organizowanego przez markę Hebe wspólnie z Fundacją One Day. Program wspiera ich w stawianiu pierwszych kroków na rynku pracy, oferując mentoring, doświadczenie zawodowe i możliwość zatrudnienia, odpowiadając tym samym na jedno z największych ... 09.10.2025

Drogerie Rossmann zapłacił rekordowy podatek CIT – 350 mln zł za 2024 rok Rossmann SDP wpłacił do budżetu państwa 350 mln zł z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych (CIT) za 2024 rok – wynika z najnowszego raportu Ministerstwa Finansów. To najwyższa kwota, jaką sieć drogerii odprowadziła od początku działalności w Polsce, czyli od 1993 roku. 08.10.2025

Drogerie Agnieszka Horodecka, drogerie Sekret Urody: To wymagający czas, szukamy sposobów na podnoszenie rentowności Rok 2025 to kontynuacja zmian, które rozpoczęły się już kilka lat temu. To wymagający okres dla właścicieli drogerii – rosnące koszty prowadzenia działalności, wysycony kosmetykami rynek, silna konkurencja ze strony nowoczesnych sieci, a także nadchodzące zmiany w przepisach księgowych sprawiają, że ten segment dystrybucji aktywnie poszukuje nowych pomysłów i sposobów na podnoszenie rentowności, aby skutecznie utrzymać ... 08.10.2025

Drogerie DM otwiera pierwszą drogerię w Lubsku – 66. sklep sieci w Polsce Już w najbliższy czwartek, 9 października o godzinie 9:00, największa pod względem sprzedaży sieć drogeryjna w Europie – DM – otworzy swój pierwszy sklep w Lubsku. Nowa drogeria zlokalizowana przy ul. Wrocławskiej 94 będzie 4. placówką sieci w województwie lubuskim i 66. w Polsce. Z okazji otwarcia klienci mogą liczyć na 15-procentowy rabat powitalny na całe zakupy, prezenty oraz specjalne atrakcje przygotowane na kilka ... 08.10.2025

Wywiady Adam Kołodziejczyk, Natura: Kluczowa jest bliskość klienta, unikalny asortyment i wysoka jakość obsługi Mijający rok oceniam bardzo pozytywnie, przede wszystkim pod kątem tempa zmian, jakie udało nam się wprowadzić w Naturze. Udało nam się zakończyć proces przejęcia kluczowych działów od poprzedniego właściciela, rozpocząć wdrażanie nowego konceptu sklepu, zmodernizować asortyment i wprowadzić pierwsze zmiany w strategii marketingowej – wylicza w rozmowie z Wiadomościami Kosmetycznymi Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu i ... 01.10.2025

Drogerie Kosmetyk z dostawą w pół godziny? Pierwszy kosmetyczny q-commerce w Polsce wystartował! To już oficjalne: Super-Pharm zaczyna współpracę z dwoma dostawcami: Glovo i Bolt Food. Od września oferta drogerii jest dostępna dla klientów za pośrednictwem aplikacji obydwu dostawców. Dzięki temu można wybierać spośród tysięcy produktów – z szybką dostawą do domu, mającą nie przekraczać 30 minut. Usługa jest dostępna we wszystkich 30 miastach, w których znajdują się drogerie stacjonarne Super-Pharm. To pierwsza ... 30.09.2025

Drogerie Rossmann realizuje swoje obietnice. Zbliża sie otwarcie drogerii numer 2000 Rossmann już od początku tego roku zapowiadał, że liczba jego drogerii przekroczy magiczną liczbę 2 tysięcy sklepów do końca 2025. Wiemy już, że jubileuszowa drogeria zostanie uruchomiona jeszcze w tym roku. 30.09.2025

Drogerie Drogeria DM debiutuje w Ciechanowie Ciechanów zyskuje nową przestrzeń zakupową – już we wtorek, 30 września o godzinie 9:00, swoje drzwi otworzy pierwsza w mieście drogeria DM. Sklep powstał przy ulicy Prymasa Tysiąclecia 7c i jest miejscem, w którym klienci znajdą szeroki wybór produktów do pielęgnacji, zdrowia, dla dzieci i całych rodzin, a także nowoczesne usługi foto i inspiracje kosmetyczne. DM to największa pod względem sprzedaży drogeria w Europie. 29.09.2025

Rynek i trendy Karolina Szałas, PMR: Drogerie stacjonarne nadal liderem rynku, mimo dynamiki w kanale online Udział drogerii stacjonarnych maleje na rzecz internetu i dyskontów, ale dzieje się to na tyle stopniowo, że ich dominująca pozycja wciąż pozostaje niezagrożona – komentuje Karolina Szałas, senior analyst, PMR. Zjawisko to wiąże się między innymi z rozwojem strategii omnichannel, kiedy to własne e-sklepy największych sieci zwiększają zasięg i wygodę zakupów, ale równocześnie częściowo kanibalizują sprzedaż w sklepach ... 29.09.2025

Drogerie Drogeria DM w Nowej Soli wspiera lokalną kulturę Czy codzienne zakupy mogą zmienić coś dobrego w lokalnej społeczności? Drogeria DM po raz kolejny pokazała, że tak. W ostatnią sobotę w drogerii tej sieci w Nowej Soli odbyła się wyjątkowa Akcja Kasjerska we współpracy z Nowosolskim Domem Kultury. W czasie trwania akcji za kasą zasiedli jego uczestnicy i przedstawiciele, a cały dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na bieżącą działalność tej instytucji. 22.09.2025

Drogerie Rossmann z nową strategią: sieć skupia się na młodym pokoleniu Rossmann prowadzi szeroko zakrojony proces odmłodzenia marki – strategia sieci zakłada przyciągnięcie młodszych klientów, a także zatrudnienie młodych pracowników, którzy staną się zarazem ambasadorami nowego wizerunku. Sieć drogerii w widoczny sposób stawia na działania, skierowane do pokolenia Z: zarówno poprzez formy komunikacji marketingowej, jak i programy pracy dla nastolatków oraz studentów. 22.09.2025

Drogerie Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 18.09.2025

Marketing i media Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski. 15.09.2025

Hebe i “urodomaniaczki” – o pielęgnacyjnych błędach i grzechach młodości Czy pamiętasz swoje pierwsze kosmetyczne eksperymenty? Golenie nóg na sucho, zasuszanie wyprysków pastą do zębów, codzienne prostowanie włosów bez termoochrony czy spanie w pełnym makijażu – to błędy, omawiany w najnowszym odcinku „Urodomaniaczek by hebe”. Aleksandra Cedro wraz z prowadzącymi wraca do dawnych historii z humorem i dystansem, pokazując przy tym, jak dziś wygląda skuteczna i bezpieczna pielęgnacja – ... 15.09.2025

Wyposażenie i technologie Rossmann wdraża nowy system do obsługi e-commerce Rossmann, lider rynku drogeryjnego w Polsce, wybrał system Astro WMS do zarządzania operacjami magazynu e-commerce w Zgierzu. Rozwiązanie to ma na celu usprawnienie obsługi dynamicznie rosnącej sprzedaży internetowej. Decyzja została podjęta po wnikliwym przeglądzie rynku i szczegółowej analizie wybranych rozwiązań – Rossmann poszukiwał nowoczesnego, chmurowego systemu, który pozwoliłby jeszcze bardziej usprawnić procesy ... 10.09.2025

Marketing i media Jak wygląda “Piękna Generacja”? Dove i Rossmann ponownie we wspólnym projekcie Ruszyła rekrutacja do wspólnego projektu Dove i Rossmann – „Piękna Generacja”. To kontynuacja „Albumu Piękna”, w którym marki Dove i Rossmann zaprosiły kobiety w Polsce do podzielenia się swoją historią samoakceptacji i pokochania siebie. W nowym projekcie szukamy pięknych młodych ludzi, ale to nie wygląd ma znaczenie – podkreślają Dove i Rossmann, zapraszając po raz drugi do wspólnego projektu. Teraz głos dostaną ... 10.09.2025
