StoryEditor
Drogerie
10.12.2021 00:00

Misie wracają do Rossmanna!

Jak co roku sieć Rossmann, wspólnie z Fundacją TVN Nie Jesteś Sam, zorganizowała akcję sprzedaży uroczych pluszaków. Cały dochód jest przekazany na cele charytatywne. Sprzedaż maskotek ruszyła na początku grudnia, ale misiów bardzo szybko zabrakło. Dostaliśmy jednak informację, że już niebawem pojawią się na półkach Rossmanna.

Podobnie jak wielu naszych czytelników na początku grudnia udałam się do Rossmanna po charytatywne misie, niestety już 3 grudnia był kłopot z ich dostępnością. Nie było ich wcale lub zostały były pojedyncze egzemplarze. Nie było szans na wybór upatrzonego misia w konkretnej stylizacji. Taki sam problem mieli nasi Czytelnicy.

Każdego roku kupowałem misie, żeby wesprzeć tak wielki cel. W tym roku chyba nie będę miał okazji, bo nigdzie i w żaden sposób nie można kupić misia, szkoda ☹ – pisze w komentarzu pod naszym tekstem pan Dariusz.

Co roku przed wigilią kupowałam misia a teraz nigdzie w Rossmanie nie mogę dostać, bardzo mi przykro – żali się czytelniczka.

Zapytaliśmy przedstawicieli sieci Rossmann, dlaczego w tym roku jest taki problem z dostępnością pluszaków. 
Sieć zamówiła w tym roku 120 tys. misiów, czyli aż o 20 tys. więcej niż w ubiegłym

Nasi klienci kupili już blisko 60 tys. misiów, kolejne 60 tys. trafi jeszcze przed Bożym Narodzeniem do naszych sklepów. W ostatni czwartek oraz dziś (piątek) nasi kontrahenci, którzy mieli pewne problemy z dostawami spowodowane pandemią, dostarczyli do magazynów 40 tys. misiów. Część z nich już jest do kupienia w sklepach, bo robimy ekspresowe dostawy. Sklepy, które jeszcze nie miały dostaw misiów, będą je miały w ofercie na początku przyszłego tygodnia. Następnie będzie jeszcze jedna dostawa. Do sklepów trafi ponad 20 tysięcy misiów – zapewnia Agata Nowakowska, rzecznik prasowy sieci Rossmann.

Przeczytaj również: Rossmann w akcji Podaruj misia po raz szesnasty

Akcja „Podaruj misia" odbywa się już po raz szesnasty. W tym roku  cały dochód ze sprzedaży maskotek zostanie przeznaczony na budowę Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży.

Tegoroczne maskotki zostały przygotowane przez znane duety: elegancką „Małgosię” stworzyły Bizuu i Małgorzata Kożuchowska, wyluzowaną „Dorotkę” – Rober Kupisz i Dorota Wellmann, góralkę „Paulinkę” – Petite Maison i Paulina Krupińska-Karpiel, a stylowego „Marcinka” – Tomasz Ossoliński i Marcin Prokop. Każdy miś kosztuje 50 zł. Maskotki są dostępne tylko w drogeriach Rossmann i na www.rossmann.pl.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 13:14