30 maja 2023
Coty, jedna z czołowych i powszechnie rozpoznawalnych firm kosmetycznych na świecie, rozszerza swoją obecność na polskim rynku poprzez dołączenie do grona firm prezentujących...
29 maja 2023
26 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Henkel Polska kontynuuje autorski program edukacyjny pod nazwą Świat Młodych Badaczy. W tym roku odbyły się już warsztaty w rejonie Dzierżoniowa i Stąporkowa, gdzie znajdują...
Obecnie delikatność nie jest popularna wśród zapachów na rynku. Klienci i klientki preferują intensywne perfumy, co sprawia, że producenci wychodzą naprzeciw tym...
25 maja 2023
23 maja 2023
W tym roku otworzymy kilkanaście drogerii w Polsce, w tym największą 600-metrową. Rozbudowujemy także magazyn obsługujący stacjonarne sklepy. Nasz rozwój jest stabilny i...
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
29 marca 2023
E-COMMERCE
HANDEL
WYWIADY I OPINIE
E-commerce
RAPORTY I ANALIZY
Allegro zamknęło 2022 rok rekordową liczbą aktywnych kupujących jak i dostępnych na platformie ofert. Wszystko wskazuje na to, że pandemia i inflacja pomogły spółce. Teraz celem jest uruchomienie platformy w Czechach.
W lutym bieżącego roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o blisko 12 zł (4 proc.) w porównaniu z poprzednim miesiącem, a w skali roku już o 50 zł (21 proc.). Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że wszystkie dziesięć analizowanych kategorii produktów odnotowały dwucyfrowy wzrost. Na szczycie
Tylko co trzeci kupujący online z powodu rosnących cen zmienił swoje zachowania zakupowe. W efekcie sklepy internetowe mniej od stacjonarnych trapi kryzys. Najczęściej kupowane kategorie online to produkty chemiczne i kosmetyki – napisała „Rzeczpospolita”, powołując się badania OpinionWay.
Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością e-commerce”, największymi zaletami zakupów na marketplace'ach są oszczędność czasu i możliwość wyboru konkurencyjnego cenowo towaru. Na co narzekają klienci i klientki? Słabą jakość towaru i utrudniony kontakt ze sprzedawcą.
Dziś Dzień Konsumenta. Dlatego przypominamy, że od 1 stycznia 2023 r. zmieniły się przepisy dotyczące reklamacji. Klienci mogą je składać albo z tytułu niezgodności z umową, albo na postawie gwarancji. To do nich należy wybór ścieżki, przy czym jedna nie ogranicza możliwości skorzystania z drugiej.
Z okazji Światowego Dnia Konsumenta UOKiK oddał w ręce konsumentów nowa wersję portalu prezentującego ich prawa. Zmianie uległa szata graficzna, a treści zostały zaktualizowane. Uwzględniają ostatnie zmiany przepisów, których celem jest lepsza ochrona kupujących, także w świecie cyfrowym.
Zdaniem Polaków największe zalety kupowania w marketplace’ach to oszczędność czasu i konkurencyjne ceny produktów. Konsumenci nie są jednak obojętni na wady takich platform. Prawie połowa użytkowników narzeka m.in. na słabą jakość towarów oferowanych przez część sprzedawców – wynika z raportu Santander Consumer
Zalando w ubiegłym roku odnotowało wzrost liczby klientów, członków programu lojalnościowego Plus oraz użytkowników programu partnerskiego. W efekcie mimo trudnego otoczenia ekonomicznego platformie udało się zrealizować założenia całorocznej prognozy. W 2023 roku firma skupi się na wzroście rentowności, upraszczając organizację na rzecz