30 maja 2023
Coty, jedna z czołowych i powszechnie rozpoznawalnych firm kosmetycznych na świecie, rozszerza swoją obecność na polskim rynku poprzez dołączenie do grona firm prezentujących...
29 maja 2023
26 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Tempo rozwoju Rituals Cosmetics na polskim rynku nadal przyśpiesza, a w czerwcu zaplanowane są otwarcia w trzech nowych lokalizacjach. Tym razem Rituals zagości w Toruniu (Toruń...
Obecnie delikatność nie jest popularna wśród zapachów na rynku. Klienci i klientki preferują intensywne perfumy, co sprawia, że producenci wychodzą naprzeciw tym...
25 maja 2023
23 maja 2023
W tym roku otworzymy kilkanaście drogerii w Polsce, w tym największą 600-metrową. Rozbudowujemy także magazyn obsługujący stacjonarne sklepy. Nasz rozwój jest stabilny i...
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
29 marca 2023
E-COMMERCE
HANDEL
WYWIADY I OPINIE
E-commerce
RAPORTY I ANALIZY
Rynek sprzedaży w internecie jest wart aż 40 mld zł. Rynek rośnie czego przejawem jest stale rosnąca liczba nowych sklepów. Konkurencja sprawia jednak, że duża część z nowo założonych sklepów znika zaledwie po upływie kilku lat. Dodatkowo bieżący rozwój firm dławią milionowe zaległości.
Aplikację Rossmann PL docenili eksperci z branży mobilnej. Podczas gali Mobile Trends Awards jury przyznało firmie główną nagrodę za najlepszą aplikację w 2017 roku. W głosowaniu internautów Rossmann zajął bardzo wysokie 2. miejsce.
Zgodnie z zapowiedziami Zalando rozszerzyło swoją ofertę o produkty z kategorii Beauty. Jako pierwsi mogą z niej korzystać klienci z Niemiec. Firma przygotowała dla nich szeroki asortyment kosmetyków do pielęgnacji skóry i włosów, perfum oraz akcesoriów kosmetycznych.
O ile namówienie klienta do jednokrotnego skorzystania z oferty jest stosunkowo łatwe, o tyle zbudowanie zaufania i lojalności spędza sen z powiek niejednemu e-przedsiębiorcy. A jest o co walczyć - według raportu eMarketer, globalna sprzedaż e-commerce wzrosła o 25 proc. rok do roku.
Coraz więcej Polaków deklaruje dokonywanie zakupów bezpośrednio za pomocą smartfona. Agencja Spicy Mobile sprawdziła, z jakich aplikacji zakupowych korzystamy najczęściej, a także którzy detaliści najśmielej i najskuteczniej inwestowali w mobile w 2017 r.
Wprowadzenie zakazu handlu w niedziele przyczyniło się do zwiększenia liczby zamówień składanych przez internet. Według Ceneo.pl jest za wcześnie, by mówić o rewolucji, ale wzrost sprzedaży jest widoczny.
Z każdym rokiem coraz więcej firm i konsumentów wykorzystuje internet do nabywania towarów i usług. Według danych Eurostatu prawie 7 na 10 internautów (68 proc.) dokonało zakupów online w 2017 roku. Wśród nich, największy odsetek stanowią osoby w przedziale wieku 16-24 i 25-54 lata (każda 71 proc.). Utrzymująca się dynamika wzrostu
Zgodnie z uchwalonym harmonogramem, przed nami jeszcze 22 niedziele bez handlu. Z kolei w przyszłym roku tylko jedna w miesiącu będzie handlowa, a już od 2020 roku sprzedawać będzie można tylko siedem niedziel w roku. Czy to oznacza, że przerzucimy się na zakupy online? Z analizy Selectivv wynika, że 11 marca br., jedynie 3 proc. osób ujętych w badaniu
Komentarzy 1