6 czerwca 2023
W ramach swoich 50. urodzin drogeryjna siec DM przekaże 2,1 mln euro, jako wsparcie dla około 3 tys. pozarządowych projektów.
5 czerwca 2023
2 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Retinol to składnik coraz chętnej wykorzystywany przez marki kosmetyczne. Jednak przy sięganiu po produkty z jego zawartością trzeba zachować ostrożność i trzymać się...
Zbliżająca się premiera filmu Barbie zawsze staje się okazją do pojawienia się na rynku coraz większej liczby produktów licencjonowanych związanych z tą ikoniczną...
31 maja 2023
29 maja 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
E-commerce
Wyposażenie i technologie
Sieci drogeryjne
3 października 2019, 15:37
wiadomoscihandlowe.pl
Daniel Rogiński, wiceprezes zarządu Drogerie Natura (wiadomoscikosmetyczne.pl)
Na Forum Branży Kosmetycznej 2019, podczas debaty „Równowaga między światami online i offline receptą na sukces w sprzedaży” Daniel Rogiński, wiceprezes zarządu drogerie Natura powiedział, że sprzedaż kosmetyków w Internecie charakteryzuje się początkową fazą rozwoju.
Konsumenci pokolenia Z wolą robić zakupy stacjonarnie, wynika z badań. Daniel Rogiński, wiceprezes zarządu drogerie Natura powiedział, że to zależy od kategorii. Dziś handel internetowy dla klienta oznacza większe ryzyko, a nie ma żadnej wartości dodanej.
Moment w którym internet będzie przeważał, nastąpi wtedy, gdy konsument pokolenia Z zacznie kupować w internecie. Zmysły wykorzystywane do działania kosmetyku mogą zastąpić narzędzia, takie jak opinie o produktach. Są one wystarczające. Sprzedaż kosmetyków w Internecie charakteryzuje się początkową fazą rozwoju. Nie wypracowano jeszcze usług wnoszących wartość dodaną dla tej branży.
– Kanał internetowy pozwala nam nie tracić klientów, którzy już kupują w Internecie, ale ważniejsze są pozyskiwane dane behawioralne. Jesteśmy w stanie wchodzić w interakcje z klientem, zanim pojawi się w sklepie stacjonarnym. Internet pozwala nam też uzupełniać portfolio drogerii. Możemy też testować marki. W wielu kategoriach dość często wystawia się produkt lub usługę, której się nie posiada. Możemy stworzyć nowy produkt i sprawdzić jak in się będzie sprzedawał. Jesteśmy w stanie przewidzieć to, czym klient będzie się interesował – stwierdził Daniel Rogiński.
Dzień Matki, obchodzony corocznie w różnych krajach, jest doskonałą okazją do
Eksperci sieci drogeryjnej Natura wezmą udział w spotkaniu orgaznizowanym przez Centrum Kariery i
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023