REKLAMARetail Trends 2023 baner główny
Sklep drogerienatura.pl będzie sprawniejszy od strony technicznej, klienci otrzymają też dostęp do rozbudowanej części lifestylowej z artykułami i poradami, podcastami i materiałami video

Sklep drogerienatura.pl będzie sprawniejszy od strony technicznej, klienci otrzymają też dostęp do rozbudowanej części lifestylowej z artykułami i poradami, podcastami i materiałami video (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Drogerie Natura pracują nad nową odsłoną serwisu drogerinatura.pl. Prace wdrożeniowe, które trwają od kilku miesięcy, są już na ukończeniu. W pierwszej kolejności, w lutym, uruchomiona zostanie pierwsza faza nowej wersji sklepu internetowego. W kolejnym kroku ruszy bogata w treści lifestylowa część serwisu.

REKLAMALinomag testowane przez WK baner w tekście

Drogerie Natura pracują od kilku miesięcy nad nową odsłoną serwisu i e-sklepu drogerienatura.pl Jak dowiedziały się wiadomoscikosmetyczne.pl już w lutym ruszy pierwsza faza nowej odsłony sklepu internetowego. W dalszej kolejności konsumenci dostaną dostęp do wzbogaconej części lifestylowej serwisu.

Zmiany w e-sklepie Drogerii Natura mają przede wszystkim gwarantować jego stabilne i szybkie działanie.

– W trosce o wygodę naszych klientów i szanując ich przyzwyczajenia, przewidujemy częściowe zmiany w wyglądzie i nawigacji strony, zasadnicze zaś zmiany nastąpią w sferze technicznej, czyli szybkości i stabilności jej funkcjonowania – mówi Maciej Liszka, dyrektor e-commerce drogerii Natura.

Czytaj także: Natura z nowym dyrektorem e-commerce. Został nim Maciej Liszka

Równolegle trwają prace nad budową części kontentowej, która będzie miała charakter lifestylowy.

– To będzie przemyślany serwis, w którym znajdzie się miejsce na różne formaty – artykuły, newsy, opinie ekspertów z różnych dziedzin, wywiady, fotoreportaże, quizy, podcasty, materiały video. Strona będzie kompendium rzetelnej wiedzy nie tylko na tematy ściśle związane ze strefą beauty. Patrzymy bowiem na nasz projekt dużo szerzej. Pierwszym krokiem było stworzenie dla naszych klientów magazynu „Natura”, który spotkał się z fantastycznym przyjęciem. Kolejnym krokiem jest rozbudowana wersja online oraz nowe otwarcie Klubu Natura – mówi Grażyna Tomala-Tylman, redaktor naczelna magazynu „Natura”, która odpowiada za PR spółki.

– To są narzędzia, które pozwalają nam budować wokół marki Natura zaangażowaną społeczność ludzi zainteresowanych sprawami ekologii, dobrostanu, po prostu wrażliwych na naturę, którzy dokonują świadomych wyborów konsumenckich – podkreśla.

Drogerie Natura to jedna z najdłużej działających na polskim rynku sieci drogeryjnych, zarządzana przez spółkę Natura Sp. z o.o., a od 2014 r. będąca częścią Grupy Pelion – największej firmy działającej w sektorze ochrony zdrowia w Polsce, do której należy także sieć aptek DOZ. 

Pierwsze drogerie pod szyldem Natura ruszyły w Warszawie w 1997 r. Obecnie sieć posiada 265 placówek, w których zatrudnia ponad tysiąc pracowników. Natura działa także w e-commerce, ma własny sklep internetowy drogerienatura.pl i na rozwój kanału online spółka kładzie obecnie największy nacisk.

Zapisz się na webinar: Czy to koniec ery influencerów i Facebooka w budowaniu społeczności oraz sprzedaży online marek kosmetycznych?

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony