21 marca 2023
W lutym bieżącego roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o blisko 12 zł (4 proc.) w porównaniu z poprzednim miesiącem, a w skali roku już o 50 zł (21 proc.). Z...
20 marca 2023
17 marca 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Codziennie używamy plastikowych szczoteczek do zębów, a potem ten zużyty plastik jest wyrzucany. Marka Jordan, pochodząca ze Skandynawii, w swoim DNA ma dbałość o...
Z najnowszego badania opinii społecznej wynika, że blisko 60 proc. Polaków myje zęby dwa razy dziennie, a niecałe 20 proc. robi to tylko raz. Z kolei ponad 11 proc....
13 marca 2023
10 marca 2023
14 marca 2023
O czym zazwyczaj zapominamy podczas pielęgnacji włosów i skóry głowy? O masażu, peelingowaniu skóry głowy i delikatnym rozczesywaniu włosów –...
9 marca 2023
20 lutego 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
E-commerce
Wyposażenie i technologie
Perfumerie
28 października 2021, 16:58
Katarzyna Bochner
(fot.materiały prasowe)
PickUpWall, czyli automaty do samodzielnego odbioru zamówień złożonych w internetowym sklepie sephora.pl, stanęły już w 23 stacjonarnych perfumeriach Sephora w całej Polsce. Są to kluczowe dla sieci lokalizacje, gdzie poziom zamówień click & collect jest największy. Projekt będzie rozwijany.
Pierwszy PickUpWall stanął pilotażowo w ubiegłym roku we flagowym salonie Sephora w warszawskim centrum Westfield Arkadia. Sukces, jaki odniosła ta usługa, skłonił Sephorę do rozwinięcia sieci PickUpWall.
– Szafy PickUpWall znajdują się już w 23. perfumeriach Sephora w Polsce. Są to kluczowe lokalizacje w dużych miastach, gdzie poziom zamówień Click & Collect jest największy. Zaczęło się od Arkadii, ale w stolicy PickUpWall klienci znajdą jeszcze między innymi w Galerii Mokotów, Promenadzie, Sadyba Best Mall. Rozwiązanie to dostępne jest już również w innych miastach: Kraków – Bonarka, Galeria Krakowska, Poznań – Posnania, Avenida, Gdańsk – Galeria Bałtycka. W tym roku otworzyliśmy dwie nowe perfumerie – w Zielonej Górze w Galerii Focus Mall i w Rzeszowie, w Galerii City Center. Tam też stanęły szafy PickUpWall. Jest to nasz nowy standard, który planujemy rozwijać w Polsce w kolejnych latach – skomentowała dla wiadomoscikosmetyczne.pl Katarzyna Bielecka, general manager Sephora Poland & Czech Republic.
Wśród najważniejszych zalet tego rozwiązania Katarzyna Bielecka wskazuje oszczędność czasu, zarówno klientów, jak i pracowników perfumerii. Skraca ono bowiem proces odbioru z kilku minut do kilkunastu sekund. To znakomite rozwiązanie np. dla osób, które robią zakupy na ostatnią chwilę – już w 2 godziny od złożenia zamówienia na sephora.pl, można odebrać je w PickUpWall. Jest to też rozwiązanie będące odpowiedzią na warunki pandemiczne – odbiór przesyłki z automatu eliminuje konieczność bezpośredniego kontaktu pomiędzy sprzedawcą/dostawcą a kupującym.
Zasada odbioru zamówień z szaf PickUpWall jest prosta i znana dzięki Paczkomatom. Po otrzymaniu zamówienia Click & Collect konsultantka perfumerii przygotowuje zamówienie i umieszcza produkty w skrytce PickUpWall. Po zamknięciu drzwiczek następuje komunikacja z klientem przez e-mailem i SMS – otrzymuje on informację o zamówieniu gotowym do odbioru w szafie. Klient skanuje kod QR lub wpisuje dane odbioru i wyjmuje paczkę z automatu.
Partnerem wdrożenia i dostawcą maszyn dla Sephory jest firma Retailo.pl
Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Prowadzi 2500 stacjonarnych perfumerii w 35 krajach świata. Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku. Posiada ponad 90 perfumerii w największych miastach. Od 2014 roku oferuje klientom również zakupy online w perfumerii internetowej na sephora.pl
Program Sephora x TikTok Incubator pomoże młodym markom kosmetycznym nawiązać długotrwałe
Sephora wystartowała z akcją, w której pokazuje historie kobiet – założycielek
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022