REKLAMAWebinarium DZP_baner główny_maj-czerwiec 2022

(fot.materiały prasowe)

PickUpWall, czyli automaty do samodzielnego odbioru zamówień złożonych w internetowym sklepie sephora.pl, stanęły już w 23 stacjonarnych perfumeriach Sephora w całej Polsce. Są to kluczowe dla sieci lokalizacje, gdzie poziom zamówień click & collect jest największy. Projekt będzie rozwijany.

REKLAMAWebinarium DZP_belka w artykule_maj-czerwiec 2022

Pierwszy PickUpWall stanął pilotażowo w ubiegłym roku we flagowym salonie Sephora w warszawskim centrum Westfield Arkadia. Sukces, jaki odniosła ta usługa, skłonił Sephorę do rozwinięcia sieci PickUpWall.

Szafy PickUpWall znajdują się już w 23. perfumeriach Sephora w Polsce. Są to kluczowe lokalizacje w dużych miastach, gdzie poziom zamówień Click & Collect jest największy. Zaczęło się od Arkadii, ale w stolicy PickUpWall klienci znajdą jeszcze między innymi w Galerii Mokotów, Promenadzie, Sadyba Best Mall. Rozwiązanie to dostępne jest już również w innych miastach: Kraków – Bonarka, Galeria Krakowska, Poznań – Posnania, Avenida, Gdańsk – Galeria Bałtycka. W tym roku otworzyliśmy dwie nowe perfumerie – w Zielonej Górze w Galerii Focus Mall i w Rzeszowie, w Galerii City Center. Tam też stanęły szafy PickUpWall. Jest to nasz nowy standard, który planujemy rozwijać w Polsce w kolejnych latach – skomentowała dla wiadomoscikosmetyczne.pl Katarzyna Bielecka, general manager Sephora Poland & Czech Republic.

Wśród najważniejszych zalet tego rozwiązania Katarzyna Bielecka wskazuje oszczędność czasu, zarówno klientów, jak i pracowników perfumerii. Skraca ono bowiem proces odbioru z kilku minut do kilkunastu sekund. To znakomite rozwiązanie np. dla osób, które robią zakupy na ostatnią chwilę – już w 2 godziny od złożenia zamówienia na sephora.pl, można odebrać je w PickUpWall. Jest to też rozwiązanie będące odpowiedzią na warunki pandemiczne – odbiór przesyłki z automatu eliminuje konieczność bezpośredniego kontaktu pomiędzy sprzedawcą/dostawcą a kupującym.

Zasada odbioru zamówień z szaf PickUpWall jest prosta i znana dzięki Paczkomatom. Po otrzymaniu zamówienia Click & Collect konsultantka perfumerii przygotowuje zamówienie i umieszcza produkty w skrytce PickUpWall. Po zamknięciu drzwiczek następuje komunikacja z klientem przez e-mailem i SMS – otrzymuje on informację o zamówieniu gotowym do odbioru w szafie. Klient skanuje kod QR lub wpisuje dane odbioru i wyjmuje paczkę z automatu.

Partnerem wdrożenia i dostawcą maszyn dla Sephory jest firma Retailo.pl

Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Prowadzi 2500 stacjonarnych perfumerii w 35 krajach świata. Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku. Posiada ponad 90 perfumerii w największych miastach. Od 2014 roku oferuje klientom również zakupy online w perfumerii internetowej na  sephora.pl

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony