24 marca 2023
Sieć Hebe dotarła do Żywca, otwierając swoją pierwszą drogerie w tym mieście. Mieści się ona przy ul. Stefana Żeromskiego 6A. Na gości nowego sklepu czekają promocje na...
23 marca 2023
22 marca 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Koncern Persil zdecydował o dodaniu kodów AQR na opakowaniach kapsułek Persil. W ten sposób chce ułatwić zakupy oraz użytkowanie produktu przez osoby niewidome i...
20 marca 2023
Z najnowszego badania opinii społecznej wynika, że blisko 60 proc. Polaków myje zęby dwa razy dziennie, a niecałe 20 proc. robi to tylko raz. Z kolei ponad 11 proc....
17 marca 2023
13 marca 2023
10 marca 2023
14 marca 2023
O czym zazwyczaj zapominamy podczas pielęgnacji włosów i skóry głowy? O masażu, peelingowaniu skóry głowy i delikatnym rozczesywaniu włosów –...
9 marca 2023
20 lutego 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Hurt i logistyka
TECHNOLOGIE
8 lutego 2022, 12:23
wiadomoscikosmetyczne.pl
Współpraca niemieckich firm zmienia i usprawnia system logistyczny, tworząc zamknięty cykl obiegu opakować do transportu towarów. (fot. mat. pras. Beiersdorf)
Dlaczego produkty w procesie produkcji i dystrybucji muszą być pakowane w kartony? Nie muszą. Jedna z niemieckich firm wraz z największymi producentami z branży: Beiersdorf, L'Oréal, Henkel, Procter & Gamble oraz niemieckimi parterami detalistycznymi takimi jak Rossmannem i Dm-drogerie markt, wprowadziła do użytku nowe rozwiązanie logistyczne, które umożliwia zrezygnowanie z papierowych kartonów na rzecz koszy wielokrotnego użytku.
Gdy produkty są transportowane z fabryki do sklepów często, muszą być przepakowane w centrum dystrybucyjnym. To kosztuje, wymaga czasu, zaangażowania personelu, a kartonowe pudełka zwykle muszą być utylizowane lub poddane recyklingowi po zaledwie jednym użyciu. Nawet gdy możliwe jest zastosowanie kontenerów wielokrotnego użytku, to nie było do tej pory systemu, który pozwoliłby dostarczyć towar prosto z fabryki do sklepu i powrócić opakowaniu z powrotem do producenta. Współpraca niemieckich firm zmienia i usprawnia system logistyczny, tworząc zamknięty cykl obiegu opakować do transportu towarów. Specjalne kody kreskowe umieszczone na koszach wielokrotnego użytku pomagają zidentyfikować produkt i jego opakowanie
GS1 Germany GmbH wraz z producentami: Beiersdorf, L'Oréal, Henkel, Procter & Gamble, Kao Corporation i cosnova GmbH, a także partnerami detalicznymi Dm-drogerie markt Deutschland, Dirk Rossmann GmbH, Müller Holding, Edeka wprowadziły „smart boxy”, które zostały zaprojektowane w celu stworzenia bardziej wydajnej i zrównoważonej sieci łańcucha dostaw w oparciu o zasadę gospodarki o obiegu zamkniętym. Oczywiście implementacja nie jest prosta. Pierwsze 100 000 jednostek jest obecnie testowanych w trybie pracy na żywo.
Przeczytaj również: Rynek e-commerce może osiągnąć wartość 637 mld zł. Istotna będzie logistyka [BADANIE RYNKU]
Drogerie Druni nawiązały współpracę z Glovo, aby rozszerzyć swoje kanały sprzedaży
Według raportu opublikowanego przez Hellenic News, Procter & Gamble rozszerza swoją
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022