9 czerwca 2023
Sieć DP Drogerie Polskie ma już 13 lat. Przypomina o tym konsumentom proponując z tej okazji nowe marki i specjalne ceny pod hasłem „Urodzinowe hity cenowe”. DP...
7 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Branża kosmetyczna stoi w obliczu kryzysu regulacyjnego. Stosowanie olejków eterycznych i ekstraktów roślinnych jest zagrożone przez propozycję Komisji Europejskiej i...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Sieci handlowe
EKOLOGIA
18 lipca 2022, 12:59
Anna Zawadzka
Zdjęcia wykorzystane w artykule były wykonywane w Kauflandzie w Piastowie pod Warszawą (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Kaufland jeszcze w lutym tego roku informował, że kosmetyki na jego półkach staną się bardziej naturalne. Sprawdziłam, czy sieć wywiązała się z tych obietnic. Rzeczywiście w wielu kategoriach, pośród tradycyjnych produktów, znalazłam kosmetyki, artykuły higieniczne, a nawet środki do sprzątania o naturalnych składach.
Na początku natknęłam się na naturalne, wegańskie szare mydło marki Barwa w kilku odsłonach, m.in. tradycyjne, z olejem z konopi oraz rumiankowe.
Również higiena jamy ustnej ma swoją naturalną reprezentację w postaci kilku produktów marki Colgate. Jest to pasta z naturalnymi ekstraktami z cytryny i aloesu, z olejem z nasion konopi, z kokosem i imbirem oraz z węglem i miętą.
Fani naturalności do pasty do zębów mogą dokupić też szczoteczkę do zębów z bambusa lub 100 proc. plastiku z recyklingu.
Bambusowe szczoteczki oferuje nie tylko Colgate, ale także marka własna sieci Kaufland – Bevola Naturals.
Na półce z podpaskami wyróżniają się dwie marki – Bella z bambusowymi podpaskami Bio Based oraz Cleanic z podpaskami z organicznej bawełny.
Kontynuując zakupy artykułów higienicznych sięgamy na półkę z patyczkami kosmetycznymi. Szukając naturalności, również i tu nie będziemy zawiedzeni. Do wyboru mamy produkty w tekturowych opakowaniach z ekologicznej bawełny bez plastikowych elementów – tu znów na wysokości zadania stanęły marki Bella i Cleanic.
Naturalna reprezentacja w kremach do rąk to marka On Line...
oraz wprowadzona niedawno na półki BeBio Ewy Chodakowskiej.
Czytaj też: Kaufland rozszerza ofertę kosmetyków naturalnych o markę beBIO Ewy Chodakowskiej
Markę BeBio spotykamy też na półce z balsamami do ciała...
oraz zbiorczo na regle promocyjnym znajdującym się przy alejce głównej. Tu oprócz balsamów do ciała i żeli pod prysznic, stoją też pasty do zębów i dezodoranty.
Naturalna pielęgnacja ciała w Kauflandzie to też marka Yope.
W kategorii pielęgnacja twarzy trend naturalny reprezentują marki Vianek, Tołpa i OnlyBio.
Czytaj też: W Kauflandzie półka kosmetyczna robi się coraz bardziej naturalna
Trend naturalny w Kauflandzie odnajdziemy też na standzie marki Lirene...
ale też na półce z kosmetykami do opalania, gdzie eko ochronę przed UV oferuje marka Kolastyna.
W strefie dezodorantów uwagę zwraca szeroka reprezentacja roll-onów beBio.
Kategoria pielęgnacji ciała na pozór należy do tradycyjnych marek koncernowych, ale jak przyjrzeć się dokładniej znajdziemy - choć też koncernowe - ale opatrzone licznymi ekoceryfikatami produkty marki Nature Box.
A oprócz tego beBio...
i Vianek.
Na koniec znalazłam też żel Nivea Naturally Good, który ma naturalne ambicje, dzięki 98 proc. zawartości naturalnych składników i butelkom z recyklingu.
W Kauflandzie znajdziemy też papier toaletowy z recyklingu...
oraz ekopieluszki dla dzieci.
Także na półkach z produktami chemii domowej eko produkty zapewniają marki Yope, Frosh oraz Zielko.
Nagrody Market Roku 2023 wręczone. W tegorocznej edycji rankingu organizowanego przez naszą
Czerne oraz inne ciemne opakowania tworzone są z zastosowaniem barwnika na bazie sadzy technicznej
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023