REKLAMAWebinarium DZP_baner główny_maj-czerwiec 2022

(fot. mat. prasowe)

Przy codziennych zakupach Polacy coraz częściej zwracają uwagę na pochodzenie produktów i wybierają te, które uważają za polskie – wynika z nowej edycji raportu o patriotyzmie konsumenckim, przygotowanego przez agencję badawczą Open Research.

REKLAMARetail Trends_belka w artykułach

– Producenci coraz chętniej podkreślają polskie pochodzenie produktów. Po latach zachłyśnięcia się tym, co zachodnie, Polacy coraz bardziej doceniają to, co polskie, jednak musi to być dobrej jakości – mówi Mariusz Pyc, client service director w Open Research.

Aż siedmiu na dziesięciu Polaków twierdzi, że wystarczającą zachętę do zakupu danego produktu stanowi dla nich to, że pochodzi on właśnie z Polski. Chcą oni wspierać rodzime marki. Tak jest m.in. w przypadku artykułów spożywczych (60 proc.), ale także produktów bankowych i ubezpieczeniowych oraz leków bez recepty (po 48 proc.). W przypadku kosmetyków polskość jest zachętą dla 42 proc. konsumentów, a chemii gospodarczej – dla 39 proc. W obu tych kategoriach odnotowano wzrost o 3 proc. w stosunku do roku ubiegłego. 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony