24 maja 2022
Presja cenowa, inflacja, niepewność jutra powoduje wzmocnienie „sprytnych zachowań zakupowych”. To świetny czas dla rozwoju marek własnych – przekonuje Szymon...
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Przed branżą kosmetyczną stoi wiele wyzwań. Kryzys tak naprawdę jeszcze do nas nie dotarł, ale to, że nadejdzie jest pewne, a pytane brzmi kiedy nadejdzie i w jakim stopniu...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Klient
KONSUMENT i TRENDY
RAPORTY I ANALIZY
9 maja 2017, 15:33
wiadomoscikosmetyczne.pl
(fot. mat. prasowe)
Przy codziennych zakupach Polacy coraz częściej zwracają uwagę na pochodzenie produktów i wybierają te, które uważają za polskie – wynika z nowej edycji raportu o patriotyzmie konsumenckim, przygotowanego przez agencję badawczą Open Research.
– Producenci coraz chętniej podkreślają polskie pochodzenie produktów. Po latach zachłyśnięcia się tym, co zachodnie, Polacy coraz bardziej doceniają to, co polskie, jednak musi to być dobrej jakości – mówi Mariusz Pyc, client service director w Open Research.Aż siedmiu na dziesięciu Polaków twierdzi, że wystarczającą zachętę do zakupu danego produktu stanowi dla nich to, że pochodzi on właśnie z Polski. Chcą oni wspierać rodzime marki. Tak jest m.in. w przypadku artykułów spożywczych (60 proc.), ale także produktów bankowych i ubezpieczeniowych oraz leków bez recepty (po 48 proc.). W przypadku kosmetyków polskość jest zachętą dla 42 proc. konsumentów, a chemii gospodarczej – dla 39 proc. W obu tych kategoriach odnotowano wzrost o 3 proc. w stosunku do roku ubiegłego.
Z najnowszego Raportu Open Research „Badanie nastrojów konsumentów 2022”
Maleje liczba konsumentów, dla których najistotniejsza jest cena, a rośnie liczba
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022