23 kwietnia 2021
Od początku roku w ramach sieci uruchomiono 43 nowe sklepy. Z ich oferty skorzystają m.in. mieszkańcy Częstochowy, Pcimia, Gdańska, Darłowa czy Wołomina. Sieć inwestuje...
22 kwietnia 2021
9 marca 2021
Analiza ponad 16 tys. gazetek promocyjnych wykazała, że w ub.r. sieci handlowe wydały o 19,5 proc. mniej takich publikacji niż w 2019 roku. Do tego skróciły liczbę ich...
4 lutego 2021
8 stycznia 2021
22 grudnia 2020
14 grudnia 2020
Amerykański koncern odnotował wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale br. o 7,9 proc. rok do roku do 18,5 mld euro (22,3 mld dolarów), jednak jego dział zdrowia...
W jaki sposób trendy na globalnym rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w roku 2021 będą się zmieniać, ewoluować, przyspieszać i spowalniać przez...
21 kwietnia 2021
20 kwietnia 2021
19 kwietnia 2021
Jeżeli sieć Dm planuje przede wszystkim pracować na marce własnej, będzie to zapewne zła wiadomość dla firm oferujących produkty markowe. W dodatku niemieckie brandy, także...
FORUM BRANŻY KOSMETYCZNEJ
Rynek
Biznes
Analizy
Marketing
Amerykański koncern odnotował wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale br. o 7,9 proc. rok do roku do 18,5 mld euro (22,3 mld dolarów), jednak jego dział zdrowia konsumentów spadł o 2,3 proc. rocznie.
Firma Lush uruchomiła Bring It Back - nowy program recyklingu na 2021 rok. Uprawnia on klientów marki w Wielkiej Brytanii i Irlandii do jednoczesnej wymiany dowolnego kwalifikującego się do programu produktu za 50 pensów / centów na poczet zakupów w sklepie.
Marki, które nie stosują przyjaznych środowisku opakowań mogą zostać pominięte przez klientów. DS Smith, dostawca opakowań, ujawnia dane, które wskazują na gwałtowny wzrost popytu na nadające się do recyklingu i bardziej ekologiczne opakowania dla e-commerce i postawy proekologicznej konsumentów.
Zespół Mokosh wprowadza rozwiązania, które przyczyniają się do poprawy stanu naszej planety. Dziś marka ogłosiła, że podpisała umowę z dostawcą energii ze źródeł odnawialnych. Oznacza to, że cała siedziba firmy zasilana będzie energią wiatrową, słoneczną oraz wodną.
LVMH połączył siły z należącymi do Richemont markami Prada i Cartier, aby stworzyć Aurę, konsorcjum blockchain, którego celem jest pomoc konsumentom w identyfikowaniu autentyczności dóbr luksusowych.
Już 22 czerwca odbędzie się 9. edycja Forum Branży Kosmetycznej - konferencji biznesowej organizowanej przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych. Tym razem pod hasłem Piękno z natury, które nawiązuje do najsilniejszego trendu kształtującego rynek kosmetyczny. Zapraszamy do rejestracji na wydarzenie wszystkich, dla których ekologiczne zmiany następujące
Natura & Co potwierdziła powołanie za zgodą akcjonariuszy Georgię Garinois-Melenikiotou do swojej Rady Dyrektorów na ostatnim walnym zgromadzeniu firmy.
W naszej opinii w 2021 r. segment produktów do makijażu odnotuje wyraźne odbicie. Mamy nadzieję, że w drugim kwartale będą znoszone restrykcje, a co za tym idzie, konsumenci będą bardziej aktywni, będą częściej spotykać się poza domem, wrócą do biur. Planujemy więc wprowadzanie nowości – mówi Katarzyna Miodyńska, dyrektor marketingu