27 stycznia 2023
Przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż internetową i zarejestrowani w Polsce mogą dołączyć do grupy sprzedawców na wszystko.pl. Na platformie mogą rejestrować się...
26 stycznia 2023
25 stycznia 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Rihanna będzie główną gwiazdą koncertu w połowie meczu Super Bowl LVII i świętuje to nową kolekcją produktów do makijażu i pielęgnacji skóry...
Odsetek Polaków, którzy aktywnie poszukują w sklepach promocji wzrósł z 81 proc. w 2019 r. do 90 proc. w 2022 r. – podaje NielsenIQ. 9 na 10 osób...
18 stycznia 2023
19 stycznia 2023
Widać już, że konsumenci zmieniają swoje nawyki zakupowe i najpierw wybierają produkty pierwszej potrzeby. Każda marka kosmetyczna będzie musiała ostrożnie zarządzać...
17 stycznia 2023
12 stycznia 2023
3 stycznia 2023
Biznes
MARKI
PRZEJĘCIA
PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO
RAPORTY I ANALIZY
Rihanna będzie główną gwiazdą koncertu w połowie meczu Super Bowl LVII i świętuje to nową kolekcją produktów do makijażu i pielęgnacji skóry inspirowaną futbolem amerykańskim. Kolekcja Game Day Essentials od Fenty Beauty i Fenty Skin zawiera bestsellery w specjalnych opakowaniach, odcieniach i zestawach inspirowanych piłką nożną.
Podcasty to rosnąca kategoria contentu konsumowanego online, więc i marki beauty dołączają do rzesz brandów tworzących swoje słuchowiska. Ziaja startuje właśnie z Ziaja LabStory, podcastem, który pozwala się zapoznać z podpowiedziami urodowymi i opiniami ekspertów.
LaQ, marka kosmetyków znana między innymi z kontrowersyjnej linii produktów do pielęgnacji i higieny o nazwach takich jak Siki Weroniki czy Różowy W Ch! weszła we współpracę z alternatywną blogerką Niewyparzoną Pudernicą. Efektem wspólnych wysiłków jest żel pod prysznic Gwiezdny Pył.
Odsetek Polaków, którzy aktywnie poszukują w sklepach promocji wzrósł z 81 proc. w 2019 r. do 90 proc. w 2022 r. – podaje NielsenIQ. 9 na 10 osób jest skłonnych zmieniać sklep i marki kierując się promocjami. Jednocześnie spada udział promocji w wartości koszyka zakupowego. Producenci nie są w stanie, przy rosnących cenach
Poznaliśmy Laureatów 12. edycji ogólnopolskiego badania „Najlepszy Produkt 2023 – Wybór Konsumentów”, którego przedmiotem było 250 nowości, produktów i linii kosmetycznych, chemicznych i spożywczych w ramach 45 kategorii. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia.
Dyskonty i sieci drogeryjne to dwa kanały sprzedaży, które w 2022 r., według najnowszych danych NielsenIQ, zwiększyły swoje udziały w rynku i które zanotowały największy wzrost sprzedaży wartościowej.
NielsenIQ podał najnowsze dane dotyczące wartości i dynamiki rynku FMCG w Polsce w 2022 r. Wyniki dla koszyka kosmetycznego okazały się optymistyczne. Rośnie sprzedaż kluczowych kategorii, a w przypadku produktów do pielęgnacji twarzy wzrost ilościowy wyprzedził wartościowy, czyli w dużej mierze wynikający ze wzrostu cen.
Beiersdorf AG i World Wildlife Fund For Nature (WWF) wzmacniają wspólne zaangażowanie w ochronę przyrody na wyspie Borneo. Przez kolejne cztery lata firma kosmetyczna będzie wspierać projekt organizacji ochrony przyrody w Zachodnim Kalimantanie, indonezyjskiej części wyspy. Wspólne działania mają na celu zapobieganie dalszemu przekształcaniu